وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل کیفری خوب برای جعل وکلاهبرداری و استفاده از سند مجعول 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که بعنوان یک پزشک جراح عمومی در مشهد فعالیت می کنم متاسفانه حدود 3 سال پیش برای گرفتن وام از یک بانک خصوصی در مشهد اقدام کردم چون یک دوستی برای اخذ وام به من پیشنهاد پرداخت رشوه کرده بودن و من هم مجبور بودم برای بدست اوردن مبلغ وام هر کاری انجام بدم یک ضمانتنامه بانکی رو توسط یک جاعل ماهر وبا پرداخت 60 میلیون تومان جعل کردیم وبه بانک ارایه دادیم حالا هرچند مبلغ اقساط  وام در حال پرداخت هست منتهای مراتب نماینده بانک خصوصی در مشهد 

برای ترساندن من اقدام به شکایت کیفری جعل و سند مجعول و کلاهبرداری جهت اخذ مال کردن در دادسرای مشهد حالا برای من اخطار آمده با یک وکیل دادگستری جهت پاسخگویی لازم به دادسرا ی مشهد مراجعه کنید و الا تصمیم قانونی گرفته خواهد شد  حالا برای موضوع جعل و کلاهبرداری خیلی الکی قرار 700 میلیونی صادر شده و من بدنبال یک وکیل کیفری هستم چون الان با زندانی شدن من و جلب من من پروانه پزشکی من تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و باطل و یا حداقل معلق خواهد شد . و برای من این موضوع باید توسط وکیل کیفری حل بشه و الا تاثیر قانونی بدی خواهد داشت من در برنامه رادیویی شما شنیدم که لازم است برای موضوع جعل عنصر مادی فعل مجرمانه جعل زیر سوال برود من احساس کردم بهترین وکیل کیفری رو برای امر مشاوره حقوقی کیفری انتخاب بکنم تا موضوع رشوه و جعل سند رو بصورت حرفه ایی با استفاده از قانون کاهش مجازات های جایگیزین حبس برام پی گیری بکنه و در دادگاه تجدید نظر کمک لازم رو به من انجام بده من برای این موضوع دادگاه کیفری دو قطعا جناب وکیل کارم رو انجام می دم و همه چیز رو از دست می دم . الان من قصدم فقط گرفتن وام مناسب تاسیس دفترم بوده نه ارتکاب جرم و فعالیت مجرمانه برای جعل سند و استفاده از سند مجعول جناب وکیل فتح اللهی عزیز تازه همین الان متوجه شدم که قاضی و دادیار اظهارنظر کلی روی موضوع کیفری من فوکوس کرده و من بدنبال بهترین وکیل کیفری هستم تا موضوع رو در ذهن قاضی کیفری روشن بکنم و الا برای من کیفرخواست صادر میکنه ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۳/۰۴/۲۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل آذربایجان

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل خانواده گیلان

بهترین وکیل خراسان

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل کرج

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت پاسداران

وکیل کیفری خوب برای جعل وکلاهبرداری و استفاده از سند مجعول

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی