وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 بکنم ویا نه ! 

 

با سلام جناب وکیل دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من بدنبال بهترین وکیل اعمال ماده 477 در ایران بودم که مصاحبه شما در رادیو ایران رو بعنوان وکیل اعمال ماده 477 شنیدم که فرموید اعمال ماده 477 دیوان عالی کشور نوعی اعاده دادرسی خاص هست و با اعاده دادرسی عام کاملا فرق می کنه منتهای مراتب موضوع اعاده دادرسی خاص موضوع پرونده های اعمال ماده 477 هست که باید در مورد اون صحبت جدی بشود و لایحه خوب برای اعاده دادرسی و اعمال ماده 477 نوشته بشود موضوع من در مورد اعاده دادرسی عام یا همون اعمال ماده 477هست که میخوام از بهترین وکیل اعاده دادرسی و بهترین وکیل اعمال ماده 477 کمک بگیرم جناب وکیل من همسایه ایی دارم که بشدت بی ادب هست و برای من مدتها مزاحمت ملکی ایجاد کرده بود یعنی از طبقه بالا برای من خونه آب می داد . من رفتم شکایت کردم و بعنوان مزاحمت ملکی برای موضوع مربوط به دادسرا نامه نوشتم گفتند باید بری وکیل بگیری و بعنوان مزاحمت ملکی شکایت کیفری بکنی اول من توس وکیل خودم رفتم و برای موضوع  مزاحمت ملکی تامین دلیل گرفتم منتهای مراتب بعد گفتند که باید براساس تامین دلیل باید در دادگاه شکایت بکنی که من با وکیل خودم موضوع رو مشاوره حقوقی کردمموضوع تامین دلیل من این شد که تقاضای تامین دلیل مبنی بر مشاهده و صورت برداری وثبت حالت موجود ملک و خسارات وارده به آن و همچنین ذکر علت نم دهی و بوجود آمدن علت نشت دهی آب از ساختمان طبقه قوقانی به انضمام ارزیابی و برآورد خسارت وارده به ساختمان جهت جمع آوری نقاط آسیب دیده جهت بازسازی مجدد توسط کارشناس محترم دادگستری دادم . البته اعمال ماده 477 بعد از کلی داستان رفت و آمد دادگستری پیش آمده و رایی که بصورت دادنامه بنفع من در دادگاه بدوی صادر شده یکدفعه بضرر من صادر شده اینگار طرف توی دادگاه تجدیدنظر آشنا داشت چون ادعا می کرد نفوذ داره حالا من میخوام وکیل اعمال ماده 477 بگیرم برای موضوع اعاده دادرسی عام و اعاده دادرسی خاص جناب دکتر ! حالا به من تهمت رابطه نامشروع هم زده ! 
 


ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۳/۰۴/۲۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

اعمال ماده 477 بکنم ویا نه

بهترین وکیل آذربایجان

بهترین وکیل اعمال ماده 477

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل خراسان

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل قم

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل کیفری در تهران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

​​​​​​​اعمال ماده 477 بکنم ویا نه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی