وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صیغه کردم تقاضای اثبات رابطه زوجیت داده 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من 

آقایی  هستم که صیغه کردم خانمی رو و در حین ارتباط جنسی این خانم حامله شدن حالا هر روز یک درخواست از من داره یکروز میگه هزینه بیمارستان رو میخوام یکروز میگه من رو باید عقد دایم بکنی یکروز میگه من باید به خانوادت به عنوان همسر دایم خودت معرفی بکنی یکروز از من پول میخواد یکروز اخاذی میکنه و از من مبالغ بالا میخواد و الان هم ماشین من رو از دستم درآورده و بهم نمیده البته سند ماشین هم بنامم هست الان هم با وجود بارداری باکسی بنظرم رابطه داشته و فکر کنم بچه سقط شده میخواستم بدونم اگر رابطه از پشت داشته از طریق مایع منی قابل پی گیری هست برای پزشکی قانونی چون از پشت هم خون ریزی داشته هم بچه سقط شده جون دیگه فعلا بابت بچه پول نمی خواد فقط میگه سقط بچه تقصیر تو بوده و باید من رو عقد کنی والا خانوادت رو در جربان میگذارم و ازت شکایت حقوقی دادخواست اثبات رابطه زوجیت می کنم ویا شکایت کیفری سقط جنین و تهدید و فحاشی حالا من موندم چیکار بکنم و چطور از خودم دفاع بکنم حالا خواهر این خانم هم زنگ زده به دروغ افترا ء که تو از پشت عمدا با خواهرم ارتباط جنسی داشتی که سقط کنه و ما میریم ازت شکایت می کنیم مگر این که 700 میلیون تومن به ما پول یا دلار ویا سکه اون هم معادلش ربع آزادی بدی و بمن مهلت 6 روز دادن برای این کار ضمننا رفتن بدون اجازه من ماشین من رو به اسم خودشون فروش مال غیر کردن و قولنامه نوشتن بعنوان مالک با قولنامه جعلی و دروغی از طرفی از دکتر میگن نامه دارن که ارتباط جنسی با این خانم از پشت توسط من صورت گرفته حالا من برای دفاع از خودم نیازمند وکیل سقط جنین و وکیل تجاوز از پشت برای پزشکی قانونی و وکیل پایه یک دادگستری کیفری تهران جناب وکیل من در سایت کانون وکلا و سایت بنیاد وکلا و نی نی سایت و گروه حقوقی قاف و گروه حقوقی لاوین و گروه حقوقی لاوین دیدم از شما بعنوان وکیل رابطه نامشروع و کیل خوب بعنوان بهترین وکیل رابطه نامشروع تعریف زیادی شده فلذا گفتم با شما تماس داشته باشم برای مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی حضوری ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

 


ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی