وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده من چطور وکالت طلاق بگیرم 

 

با سلام جناب وکیل دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم در مورد وکالت در طلاق سوالاتی حقوقی دارم  من با شوهرم به اختلاف خانوادگی خوردیم من اقامت فرانسه دارم اول میخوام بدونم که ایشون میتونه بخاطر لج بازی بابت شکایت خیانت به همسر که ازش کردم من رو ممنوع المعامله و ممنوع الخروج بکنه ویا خیر جناب وکیل فتح اللهی عزیز یا خیر ! دوم این که در شکایت رابطه نامشروع از ایشون بمن حق طلاق ویا وکالت در طلاق داده میشه ویا خیر ! داستان من این بود که من بدلیل این که مسوول روابط عمومی یک شرکت بوده و هستم سفرهای خارجی میرم و شوهرم هم بصورت طولانی تنها  میمونه در خانه منتها مدتی بود بواسطه پیامک ها و رمز گذاستن روی گوشی تلفن همراه من بهش شک کرده بودم که یکی از ماموریت های کاری من کنسل شد و باعث شد که من نتونم برم منتها چون من خسته بودم دیگه تلفن نزدم به شوهرم که دارم از فرودگاه میام منزل و مستقیم با ماشین و اسناد شرکت رفتم به منزل اول دیدم ی ماشین جوک داخل پارکینگ منزل هست که نه مال شوهرم هست و نه مال افراد فامیل شک کردم و بدون هماهنگی و زنگ زدن رفتم داخل منزل که با صحنه خیلی بدی مواجه شدم دیدم یک خانم که البته قد بلند و زیبا بود کاملا لخت و عریان نشسته روی پای شوهرم من که این صحنه دیوونه کرده بود من رو شوکه شدم و دادکشیدم و فحاشی و تهدید و یکدفعه بیهوش شدم بعد از بهوش آمدن متوجه شدم شوهرم من رو رسونده با همسایه ها به بیمارستان حالا من میخوام ازش شکایت کیفری رابطه نامشروع و تجاوز بکنم که کارهای اولیه اش رو هم انجام دادم که کارمند دفتر خدمات گفت برای این که شوهرت نتونه شکایت رابطه نامشروع رو خراب بکنه حتما با بهترین وکیل رابطه نامشروع صحبتی داشته باش که بمن شماره شما رو دادن من هم در برنامه تلویزیونی شما دیدم که در مورد دفاع مشروع و دفاع در مورد پرونده های دادسرا و دفاع در مورد پرونده های کیفری دیدم که گفتید باید نوشتن لایحه و دفاع وکیل بموقع و بجا باشه و الا مشکلات حقوقی افتراء پیش می اید من هم الان غیر از موضوع افتراء این آقا که الان همه چیز رو داره تکذیب می کنه دارم می بینم که ماشین و سند خونه من و 8000 هزار دلار من دست این آقا است مضافا بر این که در یک پرونده سرقفلی ملک هم من رو بصورت وکالت بلاعزل درگیر کرده که نتونم طلاق بگیرم غیابی جناب وکیل ! الان حداکثر مجازت رابطه با زن متاهل چیه و میتونم انفصال از خدمات دولتی این خانم رو بگیرم از دادسرای کارکنان دولت ویا خیر ! وکالت در طلاق رو چطور تنظیم بکنم در دفترخونه و یا توسط وکیل دادگستری چطور میتونم از شما مشاوره حقوقی بگیرم . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

+  

  • ۰۳/۰۵/۰۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل بندرعباس

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل هرمزگان

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت جنوب تهران

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت پاسداران

شوهرم خیانت کرده من چطور وکالت طلاق بگیرم

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی دبی

وکیل برای دادگاه تمکین

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی