وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت کردم چطور طلاق بگیرم ؟ 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که متاسفانه به شوهرم خیانت کردم و در رابطه باخیانت اینطور بوده که نزدیکی جنسی از پشت با صاحب کارم داشتم و شوهرم وقتی فهمید که ترشحات رو در پشتم متوجه شد یعنی و قتی وارد خونه شدم آمد با من رفتار نزدیکی داشته باشه که بعد از دیدن وضعیت من عصبانی و ناراحت شد و رفت سروقت گوشی من و چون اون روز رمز نگذاشته بودم فیلم ابطه جنسی من رو که اون آقا یعنی صاحبکارم از من گرفته بود رو مشاهده کرد بعد از کلی قیامت کردن و گریه خودم و بچه ها و این که گفت می کشمت و من رو تهدید به قتل کرد من رو خوابوند روی زمین و از من کلی امضاء گرفت برای بذل و بخشش مهریه و ابراء مهریه و حضانت بچه ها و تمام طلاهای من رو از دستم در آورد و من رو از خونه بیرون کرد از من هم رفته امروز شکایت کیفری رابطه نامشروع کرده ازم توی دادسرای محل زندگی و پلیس فتا حالا من چیکار کنم چطور میتونم از مشا مشاوره حقوقی طلاق بگیرم من هم میخوام ازش جدا بشم و طلاق بگیرم مهریه خودم رو هم ازش میخوام جناب وکیل فتح اللهی عزیز از شما در برنامه تلویزیونی شنیدم که اگر امضاء زوری و اجباری گرفته بشه تعهد قانونی و اثر قانونی نداره من شما رو چطور حضوری ملاقات بکنم ! ضمننا برای موضوع خیانت میتونم برای خودم وکالت در طلاق بگیرم و یا خیر و اگر موضوع خیانت رو بکلی کنار بگذارم چطور مهریه رو میتونم بگیرم ویا خیر ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

  

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی