وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ازم شکایت کیفری شده چطور از خودم دفاع بکنم ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که شوهرم مرتکب خیانت شده ووقتی من رفتم برای شکایت کیفری از شوهرم ایشون خانمی رو که باهاش به من خیانت کرده رو یاد داد بیاد از من بعنوان تهمت رابطه نامشروع و تهدید و سرقت گوشی موبایل از من شکایت کیفری بکنه و من هم در دادسرا حاضر شدم رو ی اخطاریه دادسرا نوشته بود که میتوانید جهت حضور در دادگاه و شعبه 8 بازپرسی یکنفر وکیل دادگستری بهمراه داشته باشید . حالا پرونده قضایی من هم حقوقی هم کیفری و هم خانوادگی جناب وکیل موضوع کیفری اون این هست که من ازم شکایت شده چطور از خودم دفاع بکنم وکیل بگیرم بهتره و یا خودم لایحه دفاعیه بنویسم و اگر لایحه نوشتم تقاضای تجمیع پرونده کیفری رو بکنیم ویاخیر جناب وکیل برای موضوع پرونده لایحه کیفری لازم هست ما تقاضای احاله پرونده رو به دادگاه کیفری خودم و شوهرم در رابطه با رابطه نامشروع بکنم و یا خیر ! در مورد تجمیع پرونده اگر قبول نکردند من میتونم در آینده در صورت رد تجدیدنظرخواهی واخواهی ویا رسیدگی غیابی ویا اتقاضای اعاده دادرسی ویا اعمال ماده 477 بکنم و در مورد اموال شوهرم فرار از دین و موضوع مثتثنیات دین رو قبول می کنند ولازم هست تاریخ دادخواست من در مورد مهریه مشخص باشه ! و انتقال اموال شوهرم چقدر تاثیر داره در مورد موضوع مهریه و رابطه نامشروع ضمننا جناب وکیل اگر این خانم شاهد دروغ بیاره و شهادت دروغ بدن من میتونم تقاضای مواجهه حضوری و پرسیدن سوالات حضوری در دادگاه کیفری از بازپرس بکنم و یاخیر ! اگر در دادنامه بدوی و رای دادگاه اول محکوم بشم میتونم فرجامخواهی بکنم بخاطر کتمان اسناد مکتوم جناب وکیل فتح اللهی عزیز ! در مورد جعل مدارک و کلاهبرداری این اقا با این خانم در مورد طرح شکایت واهی و شکایت دروغ و تهمت اخاذی چطور من یکی از مسایلی که دارم این هست که مدارک و مستندات پرونده رو رو هم چطور رونشت بگیرم برای لایحه نوشتن تا بفهمم حرف حسابشون چیه ؟ درمورد این که ایشون رو ممنوع المعامله بکنم چون قصد داره ماشینی رو که براش خریده بودم رو بنام این زن بدکاره بکنه ضمننا این خانم تهدید کرده فیلم هایی رو در مجازی از من بدست آورده که اگر شکایت شوهرم رو رضایت ندم اونها رو در مجازی پخش بکنه جناب وکیل ! من میتونم در پلیش فتا از اینها شکایت کیفری بکنم ویا اول باید برم دادسرای کیفری محله خودمون تهدید در فضای مجازی هم لازمه برای اثباتش شاهد بیارم دادگاه جنایی جناب وکیل من یک مشاوره حقوقی خانواده و مشاوره حقوقی کیفری فوری از شما میخواستم شنیدم در کانون وکلا و نی نی سایت و گروه بنیاد و کلا بعنوان بهترین وکیل تهران و در امور کیفری بعنوان بهترین وکیل کیفری معرفی شده اید ممنون میشم حق المشاوره شما رو هم بدونم ! اگر بازپرس از من هم شاهد خواست میتونم فامیل هم برم یا باید شاهد غیر فامیل باشه جناب وکیل من از شوهرم 18 سال بود بچه دار نمیشدم و اصلا حاضر نیست من رو طلاق بده در منطقه صالح آباد تهران و بازار تهران هم کلی مغازه داره ولی حاضر نیست یک ملک رو بنام بنده بزنه جناب وکیل من میتونم غیر از مهریه اقدام دیگری بکنم برای توقیف اموالش ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی