مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چند ساعت گرون ازم برداشته و جواهراتم دختره چیکار کنم ؟ 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم در یک کافه در خیابان ایرانشهر با خانمی دوست شدم در دیت های اولیه قرارمون جدی و عاشقونه نبود منتها رفته رفته این خانم در من نفوذ کرد و تونست به محل کارم و خونه من نفوذ کنه وراه پیدا بکنه ابتدا چای همه چی رو یادت گرفت و ناگفته نمونه چند بار من رو مهمون هم کرد در رستوران های مجلل شهر و البته هیچ وقت نفهمیدم پول از کجا می اورد حالا بعد از چند جلسهد متوجه شدم تغییراتی در منزلم پیدا شده باتوجه بسیار زیاد و نگاه کردن دوربین ها متوجه سرقت های متعدد این خانم از جمله بردن چند ساعت گرون قیمت خودم شدم و این که بدون اطلاع من یکی از دوستهاش رو آورده خونه چون کلید داشت ! و خود احمقم این کلید رو بهش دادم حالا هرچی تماس می گیرم نه تنها زیر بار نمیره و گفته اگر تهدیم کنی میرم ازت به اتهام اخاذی شکایت می کنم و جالبه بتازگی فهمیدم هرچند یکبار با یکی از بچه های کافه اینطوری قرار داشته واین خانم اصلا کارش همینه و با صاحب کافه دستش توی یک کاسه است من چطور باید علیه این خانم شکایت بکنم ضمننا ما باهم ارتباط جنسی هم داشتیم آیا میتونه از این سوء استفاده غیر قانونی بکنه چون اصلا دختر نیست و میتونه اتهام تجاوز و رابطه نامشروع بزنه و با داستان سرقت وسایل من تهاتر بکنه من چیکار بکنم ! ضمننا از طرفی یکی از ساعتهایی که سرقت کرده مال مادرم هست ایا اون باید علیه این دختر شکایت کیفری سرقت بکنه ممنون میشم برای من وقت مشاوره کلاهبرداری و سرقت و جعل عنوان بگذارید من از صاحب کافه هم میتونهم شکایت کیفری بکنم برای تهیه مقدمات آشنایی و دوستی ما ویا خیر ! البته موضوع جواهرات سرقت شده هم هست منتها در فیلم به وضوح معلوم نیست بلکه بازکردن درب گاو صندوق توسط این خانم معلومه ! 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی