وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل تضمینی کیفری تهران

وکیل تضمینی کیفری تهران

پرونده های کیفری به چه پرونده هایی گفته می شود و اصلا پرونده های کیفری شامل چه پرونده هایی در دستگاه قضایی می شود و اگر خواستیم وکیل تضمینی کیفری تهران بگیریم چه مشخصاتی باید داشته باشد . یعنی برای انجام پرونده کیفری واقعا وکیل تضمینی کیفری تهران لازم است یعنی باید برای هر پرونده کیفری که در دادسرا یا دادگاه کیفری یک ویا دادگاه کیفری دو مفتوح شده وکیل تضمینی کیفری تهران بگیریم یا اینکه در پرونده هایی مثل قصاص تجاوز زوری و آدم ربایی این کار واقعا لازم است ویا در پورنده های تهدید به اسیدپاشی و قتل و افتراء و سرقت تعزیری هم این کار لازم است . پس اول تعریف پرونده کیفری را برای شما دوستان انجام می دهم سپس اهمیت وکیل کیفری خوب رو توضیح داده و نقش  وکیل تضمینی کیفری تهران در ذهن شما کامل می کنم وکیل کیفری وکیلی است که در مورد پرونده های کیفری انجام وکالت می کند یعنی پرونده هایی که یک سر ان متهم است و یک سر ان شاکی و قرار است مجازاتی برای متهم بعنوان مجرم تعیین شود مثل جرم خیانت در امانت و جرم سرقت و جرم تحصیل مال از طریق نامشروع و سرقت و جرم کلاهبرداری حالا فکر کنید در این پرونده ها بجای شاکی متهم هستید اینجاست مجبورید دیگر اشتباه نکنید و از خدمات مشاوره حقوقی کیفری وکیل تضمینی کیفری تهران استفاده کنید . تا بتوانید از مجارات زندان و حبس و جزای نقدی و تبعید رهایی پیدا کنید و کارتکس نشوید . 



جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 


وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

{1} تهران خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر

کوچه ناصر تابلو وکالت مشخص است

تلفن 09121463248

...............................................

{2}  تهران نازی آباد خیابان شیر محمدی روبه روی 

فروشگاه جانبو  پ 141 طبقه دوم

تلفن 09121463248

 

 

 

شبکه ۲ سیما ـ برنامه عصر خانواده 

 

در ادامه بخوانید : وکیل تضمینی کیفری تهران برای وکالت در دادگاه می خوام !

وکیل تضمینی کیفری تهران

در مورد هزینه وکیل کیفری بخصوص  وکیل تضمینی کیفری تهران در مقالات متعدد گذشته بتفصیل سخن گفته ام هزینه وکیل کیفری از انجا مهم می شود که تاثیر مستقیمی در موفقیت شما دارد واگر هزینه وکیل کیفری بموقع و بدرستی انجام نشود احتمال شکست شما در پرونده کیفری وجود دارد . مثلا در مورد هزینه وکیل کیفری با وکیل تضمینی کیفری تهران  سخن بگویید واین که گرفتن پول وکیل از متهم چگونه است بعید است دیگر وکیل کیفری حتی با شما قرارداد ببندد . چراکه گرفتن پول توافق شده با وکیل کیفری و هزینه و.کیل کیفری خوب از متهم امکان پذیر نیست چراکه شما هزینه وکیل کیفری را برابر توافق داده اید و دادگاه برابر تعرفه هزینه وکیل کیفری را پرداخت خواهد کرد و به آن حکم خواهد داد . پس در رابطه با هزینه وکیل کیفری و این که دستمزد وکیل چقدر است باید بگوییم این موضوع کاملا توافقی است ! 

وکیل تضمینی کیفری تهران

اگر شما بدنبال وکیل کیفری تهران هستید ما قطعا در این خصوص بعنوان  وکیل تضمینی کیفری تهران انتخاب مناسبی هستیم علت هم اینجاست که سوابق ما بعنوان وکیل کیفری وبعنوان وکیل کیفری تهران گویای موضوع در موفقیت شما در پرونده کیفری است خیلی ا زافراد بدنبال شماره تلفن کیفری هستند تا مشاوره حقوقی و کیفری لازم را بگیرند چراکه کوچکترین اشتباه در صحبت کردن با قاضی دادسرا ویا قاضی دادگاه می تواند خسارت سنگینی را در قالب اقرار اشتباه برای شما بهمراه داشته باشد . پس دسترسی به شماره تلفن وکیل کیفری آنهم  وکیل تضمینی کیفری تهران  بسیار موثر در حل پرونده کیفری شما می تواند باشد در مورد پرونده های کیفری ۳ نکته در انتخاب وکیل کیفری خوب مهم است اول اینکه وکیل مورد نظر شما در منطقه دعوای مورد نظر شما بعنوان وکیل کیفری ماهر شناخته شده باشد دوم این که آراء خوبی در آن مجتمع قضایی و یا دادگستری گرفته باشد و سوم آنکه در خصوص پرونده کیفری مطرح شده بعنوان وکیل شاکی و یا وکیل متهم نقش خوبی را در دفاع از شما بازی کند . 

وکیل تضمینی کیفری تهران

در مورد این که چطور می توانیم از طریق وکیل کیفری به موفقیت برسیم چند توضیح می دهم اول این که وکیل برای موضوع پرونده باید پلن مناسبی داشته باشید واین مهم را فقط  وکیل تضمینی کیفری تهران می داند یعنی این که در پرونده کلاهبرداری چگونه باید با قاضی و متهم صحبت کرد که اصل حق مورد سوء استفاده قرار نگیرد و موفقیت حتمی و قطعی شود مثلا مشاهده ابلاغ الکترونیکی توسط وکیل کیفری در پرونده های کیفری بسیار مهم است وفقط نباید پی گیری پرونده قضایی با شماره پرونده صرفا مورد پی گیری واقع شود و الا امکان دارد وقت نظارت و یا رسیدگی از قلم بیافتاد پس حضور قبل از جلسه رسیدگی هم مهم است و همه این موراد را فقط  وکیل تضمینی کیفری تهران می داند . برای همین موضع پی گیری پرونده در مرحله بدوی و تجدیدنظر و اجرای احکام با هم فرق می کند . پس پی گیری پرونده فقط با کد ملی کاملا غلط است و باید رمز ۱۶ رقمی پرونده رو هم بهمراه داشته باشید . 

وکیل تضمینی کیفری تهران

هزینه وکیل کیفری برای موضوع جعل و کلاهبرداری سند 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در یک آزانس هواپیمایی کار می کنم و بدلیل گرفتن ویزای کشورههای خارجی مراجعیین زیادی داشتم متاسفانه چون برای اخذ ویزا مدرک جعل میکردیم و مشکلی هم نبود بدلیل عدم موفقیت در یکی از پرونده های اخذ و یزا و مهاجرت موفق نشدیم و لی این بار مورد و کیس ما بجای کنار آمدن کل مبلغ پرداختی رو مطالبه کرد و وقتی ما موفق نشدیم به پرداخت آن رفت و از ما شکایت کیفری کرد و برای من قرار کیفری وجه الکفاله صادر شد . و مدتی هم در اوین بازدداشت شدم حالا پرونده به دادگاه رفته و من قصد دارم وکیل تضمینی کیفری تهران و بهترین  وکیل کیفری رو برای پی گیری پرونده بگیرم قاضی دادسرا گفت من این پرونده رو منع نعقیب نمی زنم و این پونده معد صدور رای هست و وقت احتیاطی هم لازم نداره حالا میخواستم بدونم این یعنی چی در برنامه تلویزیونی شما بعنوان وکیل تضمینی کیفری تهران شنیدم که رکن مادی جرم باید ثابت بشه و همین طور رکن معنوی جرم فلذا ممنون میشم من رو مشاوره حقوقی کیفری بدید و کمک کنید و برای من وکالت پرونده کیفری بگذارید من در گوگل سرچ کردم بهترین وکیل کیفری در نی نی سایت همه در نی نی سایت بعنوان بهترین وکیل کیفری از شما یاد کرده بودند ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

وکیل تضمینی کیفری تهران

اعمال ماده ۴۷۷ بکنم ویا خیر ! 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در تهران شهرک غرب زندگی می کنم و در یک پرونده قضایی بعنوان کارشناس فنی داروخانه در دادسرای امور پزشکی محکوم شدم و سپس پرونده من آمد در دادگاه بدوی و دادگاه تجدیدنظر و تمام حکم های اولیه عیننا قطعی و تایید شد حالا یکی از کارمندان قوه فضایه بمن گفتند که در خصوص پرونده شما در دادسرای پزشکی که به فروش داروهای غیر مجاز محکوم شدم خارج از مسیر پخش داروهای طبی کشور حالا پرونده میخواد بره برای اجرای احکام کیفری برای اجراء من میخواستم از شما بعنوان وکیل تضمینی کیفری تهران   برای این موضوع حتما از اعمال ماده ۴۷۷ استفاده کنم و نباید این موضوع باعث بشه که من زندان برم و حکم محکومیت کیفری زندان بگیرم چون مجددا سازمان نظام پزشکی من رو محکوم میکنه به انفصال از خدمات دولتی و ابطال پروانه پزشکی جناب وکیل من در رادیو از شما شنیدم برای موضوع دادسرای امور پزشکی باید حتما نسبت به موضوع اعمال ماده ۴۷۷ اقدامات لازم انجام بدیم و راه اون هم نوشتن لایحه مفصل اعمال ماده ۴۷۷ هست اگر من بخوام شما برای من لایحه اعمال ماده ۴۷۷ رو بنویسید چیکار باید بکنم ! حالا اگر من مجازات درجه ۵ داشته باشم بازم میتونم اعمال ماده ۴۷۷ بکنم ویا خیر ؟ اصلا به درخواست اعمال ماده ۴۷۷ رسیدگی می شود ویا خیر و فرمالیته است ! نحوه رسیدگی و نوشتن درخواست اعمال ماده ۴۷۷ در امور کیفری پزشکی چگونه است ! اگر حکمی خلاف بین شرع و قانون باشد میتوان اعمال ماده ۴۷۷ کیفری کرد و فرقش با تجدید نظرخواهی چیست جناب وکیل !! هزینه نگارش لایحه برای اعمال ماده ۴۷۷ چقدر هست ! شما بعنوان وکیل تضمینی کیفری تهران  میشه کمکم کنید ! 

وکیل تضمینی کیفری تهران

به شوهرم خیانت کردم حامله شدم بهترین وکیل رابطه نامشروع 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل تضمینی کیفری تهران  من خانم کارمندی هستم که از رابطه نامشروع با زن شوهر دار و غریبه باردار شدم و الان حامله هستم یعنی ۳ ماه حامله هستم منتهای مراتب اینقدر ترسیدم که شوهرم بفهمه که البته شک کرده منتها میخوام بگم بچه خودشه و از طرفی مرد غریبه میگه باید سقطش کنی و نمی زارم بگی مال شوهرت هست مردک حالا که من رو باردار کرده میگه سقط کن و برای من غیرتی شده از طرفی سقط جنین رابطه نامشروع خیلی سخت و خیلی گرون هست من با این آقا هم رابطه نامشروع داشتم و مرتکب زنا شدم هم خیانت به شوهر کردم که البته پشیمون هم هستم منتهای مراتب الان سه مشکل حقوقی دارم یکی مشکل رابطه نامشروع و خیانت که علاوه بر خیانت و رابطه نامشروع که کلی پیامک و اسکرین شات از هم داریم ۳ تا فیلم رابطه جنسی من توی گوشی این آقا هم هست که میترسم در صورت عدم تمکین مجدد از این آقا از این فیلم ها استفاده بکنه بر علیه من نکته بعدی مشکل کیفری هست که مرتب از من برای افشای عکس ها تهدید می کنه و پول می گیره و اساسا برای موضوع رابطه نامشروعی که با من برقرار کرده اخاذی و تهدید به قتل و سرقت تعزیری از من انجام داده تازه به من افتراء زده که تو زنی دارای رابطه نامشروع های متعدد هستی و از برای این موضوع توسط وکیل تضمینی کیفری تهران و وکیل کیفری خوب قصد شکایت کیفری در دادسرا رو دارم ! الان ماشین ال نود بنده هم در اختیار این آقا است که من رو بادار کرده و من رو مورد تهدید هم قرار داده و از دادن ماشین بنده که مدارک اش در اختیار شوهر اصلی ام هست هم خودداری می کنه در مورد یک ملک مشاعی هم رفته به اسم من با وکالتنامه کاری که بهش دادم کلاهبرداری هم کرده و از دیگران مبالغ کلان پول گرفته با اسم من ووکالتنامه محضری من و متواری شده ! ضمننا چند بار سعی کرده برای سقط جنین من من رو مسموم کنه که موفق نشده البته جناب وکیل نکته بعدی این که ایشون دارای همسر هست و مرتکب زنای محصنه هم شده وخیلی میترسه این بچه مشکل رو دوچندان بکنه چناب وکیل اگر من توسط وکیل کیفری ویا بهترین وکیل کیفری ویا بهترین وکیل خانواده ویا وکیل متخصص امورملکی شکایت بکنم هر سه مورد رو موفق میشم ! البته من ی وکیل داشتم که بهترین وکیل مازنداران و بهترین و کیل خانواده رشت بود و لی موفق نشد پرونده من رو در دیوان عالی کشور بعنوان وکیل تضمینی کیفری تهران و وکیل اعاده دادرسی ووکیل اعمال ماده ۴۷۷ به سرانجام برسونه تا این که با سایت وکالتی شما بعنوان یکی از ده وکیل برتر ایران آشنا شدم که سایت بنیاد وکلا و سایت گروه حقوقی قاف و سایت نی نی سایت نمره بالا به سایت شما داده بودند من چطور میتونم از شما مشاوره حقوقی آنلاین ویا مشاوره حقوقی حضوری بگیرم و هزینه مشاوره حقوقی رو کارت به کارت بکنم ! من الان نمیدونم اگر دادسرای مربوط به پرونده برای من قرار صادر بکنه من چیکار کنم و چند روز فرصت اعتراض دارم تا برام منع تعقیب کیفری بخوره و از جلب به دادرسی راحت بشم و کار به رسیدگی غیابی و واخواهی نکشه الان قاضی دادسرا برای من قرار و کیفرخواست صادر کرده و به من تفهیم اتهام کرده یعنی من رو بازدداشت می کنه دیدم شما در رادیو گفتید که نباید با قاضی دادسرا زیاد بحث کرد 

 

در ادامه بخوانید مشاوره حقوقی آنلاین بهتر است یا حضوری به بیان وکیل کیفری

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی