وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهم تجاوز شده قاضی دادگاه هم جواب درستی نمیده ! 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من خانم پرستاری هستم که در یکی از بیمارستان های تهران کار می کنم حدود 3 هفته پیش یک ماشین کرایه کردم من رو برسونه خونه در جنوب تهران متاسفانه در ماشین بعلت خستگی زیاد خوابم برد وقتی بیدار شدم خودم رو در محاصره چند مرد غریبه دیدم که هرچی التماس کردم کسی حرف من رو قبول نکرد من رو لخت کردند به زور و به من تجاوز کردند و بعد من خودم رو خسته و زخمی از اطراف تهران به خونه رو رسوندم حالا با کمک پلیس آگاهی و پلیس فتا متهمین سناسایی شدند منتها نفر اصلی وکیل گرفته و ادعا می کنه که فقط اون بمن تجاوز کرده تازه تجاوز هم نه ! رابطه نامشروع اونهم غیر زوری و ادعا دروغ که من باهاش دوست بودم و به پیامک های گوشی من استناد کردم ظاهرا وقتی من بیهوش بودم تونسته به گوشی من دسترسی پیدا بکنه و پیامک هایی رو برای من بفرسته حالا من قصد دارم وکیل تضمینی کیفری بگیرم تا حق من پایمال نشه اون روز من کلی خون ریزی داشتم و دست و پای من رو زخم کردند و طبق نظر پزشکی قانونی رابطه زوری از پشت باعث خون ریزی شدید و پارگی عروق شده حالا این آقا با پرروری تمام حرف از دوستی میزنه و ادعا می کنه نهایتا رابطه ما یک رابطه عاشقانه نامشروع بوده البته نظر پزشکی قانونی رو و نظر کارشناسی قرار حاضر بشه منتها  قاضی دادگاه هم جواب درستی نمیده ! میگه باید نظر پزشکی قانونی بیاد البته دوربین های نزدیک اون منطقه هم داره بررسی میشه و یکی از این افراد سوء سابقه مشابه داره جناب وکیل بمن گفتن تا پروندت توی مرحله تحقیقات هست وکیل کیفری خوب بگیره که البته وکیل تضمینی کیفری باشه من موندم چیکار بکنم و چطور لایحه بنویسم ! ممنون میشم برای من وقت مشاوره بگذارید ! اگر این آقا که دوجنسه هست رابطه نامشروع با مردی برقرار کنه لواط هست ویا زنا محصنه برای این موضوع دادگاه کیفری یک باید رفت ویا دادگاه کیفری دو ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

الهه ... از تهران 

 

 


جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 


وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

ارتباط با ما

{1}تهران بالاتر از میدان آرژانتین  خیابان الوند

بالاتر بیمارستان کسری کوچه 35

---------------

...............................................

{2}  تهران نازی آباد خیابان شیر محمدی روبه روی 

فروشگاه جانبو  پ 141 طبقه دوم

تلفن 09121463248

 

 

 

شبکه ۲ سیما ـ برنامه عصر خانواده 

 

در ادامه بخوانید : وکیل تضمینی کیفری تهران برای وکالت در دادگاه می خوام !

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی