وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مهریه رو بخشیدم میتونم باطل بکنم بهترین وکیل خانواده 

 

 

اقرارنامه بذل و بخشش مهریه وعواقب بخشش مهریه چی هست ؟ 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم که در پی اختلافات زناشویی با همسرم و خیانت اون با یکی از همکاران مرد خودش به خودم اقدام کردم برای طلاق منتها قبل از طلاق چون از اینکه خانم بنده برای من دردرسر درست نکنه اقدام کردم برای گرفتن اقرارنامه دستی مهریه و بذل و بخشش مهریه حالا سوالات حقوقی در این خصوص دارم ؟ اول اینکه تحت فشار قراردادن زن برای بخشیدن مهریه چه حکمی دارد ؟ بخشیدن مهریه نی نی سایت رو زدم همه اطلاعات اون غلط بود ؟ مدارک لازم برای ابراء مهریه چی هست اصلا ابراء مهریه درست هست ویا بذل و بخشش مهریه ! برای بخشیدن مهریه کجا باید رفت ؟ در رادیو ازز شما شنیدم که روش مناسب این هست که ابتدا یک وکیل خوب و ماهر نکات لازم رو دیکته کن بعد اقدامات لازم بعدی انجام بشه ! واینکه آیا زن بعد از بخشیدن مهریه میتواند باز مطالبه کند ؟ سوالات ابراء مهریه رو میتونم بنویسم بیارم دفتر از شما بپرسم ؟ ممنون میشم یک وقت مشاوره حقوقی تلفنی ویا حضور یبرای من بگذارید ؟ و محکم ترین سند برای بخشش مهریه چیه ؟ 

 

متن بخشش مهریه بدون بازگشت چگونه است !

با سلام جناب دکتر من سوالی داشتم پیرامون بخشش مهریه دستی میخواستم بدونم بخشش مهریه بصورت دستی امکان پذیره ویا بخشش مهریه با پیامک و اگر امکان پذیر هست چطور میشه برای اقدامات بعدی اقدام کرد و مراحل دادخواست دادن کار چطوریه 

 

با تشکر 

 


جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 


وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

ارتباط با ما

{1}تهران بالاتر از میدان آرژانتین  خیابان الوند

بالاتر بیمارستان کسری کوچه 35

تلفن 09121463248

---------------

...............................................

{2}  تهران نازی آباد خیابان شیر محمدی روبه روی 

فروشگاه جانبو  پ 141 طبقه دوم

تلفن 09121463248

 

 

 

شبکه ۲ سیما ـ برنامه عصر خانواده 

 

در ادامه بخوانید : وکیل تضمینی کیفری تهران برای وکالت در دادگاه می خوام !

چطور اقرارنامه برای بخشش مهریه زن مورد قبول نیست ؟ بهترین وکیل خانواده تهران 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من آقایی هستم ۴۳ ساله که از خانمم بخاطر اختلافات خانوادگی و خیانت که به من کرده بود ی اقرار کتبی گرفتم که از مهریه خودش که ۱۳۰۰ سکه بهار آزادی هست گذشت البته این اقرار رو گقتم این طور بنویسه که از مهریه خود در قبال اعطای حق طلاق و حضانت گذشت نموده و دیگر هیچ گونه ادعایی نداشته و ندارم نسیت به مهریه بذل شده البته با ی خانم وکیل که متاسفانه هم وارد نبود صحبت کردم گفت باید می نوشتی بذل مهریه نه بخشش مهریه حالا من موندم بذل مهریه و یا بخشش مهریه درسته کدوم درسته جناب وکیل از اون طرف من احمق رفتم پرونده خیانت زنه رو اعلام رضایت کردم و فقط این سند برای مهریه دستمه حالا زنم وکیل گرفته برای بخشش مهریه و یاطل کردن بخشش مهریه جناب وکیل من با شما تو برنامه رادیویی شما آنشا شدم که بعنوان وکیل معروف خانواده دعوت شده بودید رادیو و در این خصوص یعنی بذل مهریه و شروط ضمن العقد برای مردم صحبت کردید حالا من میخوام به بنده ی مشاوره حقوقی تلفنی ویا مشاوره حقوقی حضوری بدید تا من از نگرانی در بیام جناب وکیل چراکه اطمینان دارم زنم وکیل گرفته برای باطل کردن سند بخشش مهریه و امروز و فردا است که برام دادخواست از دادگاه خانواده بیاد ابته شما رو در نی نی سایت هم بعنوان وکیل باتجربه خانواده معرفی کرده بودند همچنین بهترین وکیل طلاق در مشهد نی نی سایت هم باز شما رو بعنوان وکیل طلاق خوب معرفی کردند جناب وکیل این اقرارنامه که من دستی گرفتم خیلی من رو ناراحت کرده چون اگر باطل بشه بخاطر تهمت خیانت زنه می ره از من شکایت می کنه و حضانت بچه ها و طلاق اش رو هم می گیره تازه باید مهریه هم بدم . 

 

بخشش مهریه در ازدواج موقت ویا صیغه با ازدواج دائم فرقی دارد یا خیر ؟

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم خانواده من ی خانم کارمند هستم که صیغه موقت ی آقای کارمند بانک شدم که از همکاران هستند منتها بدلایل مختلفی حاضر نشدم با ایشون به زندگی زناشویی جناب وکیل ادامه بدم علت هم این بود که فهمیدم ایشون چند مرتبه ازدواج دایم و موقت داشتن و اصلا اعتقادی به زندگی زناشویی ندارن حالا من میخوام مهریه ازدواج موقت و یاهمون صیغه رو ببخشم آیا این متن خوب هست فسخ نکاح میکنم با بذل مدت و رجوع به مابذل را از خود سلب وساقط می نمایم ؟ جناب وکیل فتح اللهی عزیز آیا لازم هست برای این موضوع شاهد هم بگیریم ویا همون امضا ء بنده زیر متن بخشش مهریه کافی هست ؟ ممنون میشم ی مشاوره تلفنی با شما داشته باشم هرجند میدونم مشاوره حقوقی تلفنی شما 400 هزار تومان هست با تشکر 

 

مهدیه کاظمی از شنوندگان شما در رادیو ایران _ برنامه خانه و خانواده 

 

اقرارنامه بخشش مهریه رو چطور از همسرم بگیرم چی بنویسم 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که در پی اختلافات زناشویی اقدام کردم برای طلاق منتها چون خانمم مرتکب رابطه نامشروع شد و از این بابت دستگیر شد و این اتفاق بین دادخواست طلاق افتاد من تونستم گیرش بندازم حالا قبول کرده در قبال حضانت بچه ها اقرارنامه بخشش مهریه رو تنظیم کنه به من بده و من اقرارنامه بخشش مهریه رو ازش گرفتم منتها این اقرارنامه دستی و روی کاغذ عادی هست میخواستم بدونم دادگاه خانواده و قاضی دادگاه طلاق این اقرارنامه بخشش مهریه رو قبول می کنه ویا خیر ! من من دقیقا میخوام بدونم متن بخشش مهریه روی کاغذ عادی مورد قبول دادگاه هست ویا خیر ! چطور میتونم از شما وقت مشاوره حقوقی بگیرم ! جناب وکیل اکبر فتح اللهی بنده آقای هستم از کیش و شنونده شما در رادیو ایران من خانمی دارم که در پی اختلافات خانوادگی و بدلیل خیانت به من در حال جدا شدن هستیم میخواستم بدونم من ی یک اقرارنامه دستی از همسرم گرفتم برای بخشش مهریه توی این اقرارنامه که در ۳ بخش تنظیم کردم من از همسرم اقرار و تعهد گرفتم که برای اقرارنامه مهریه بخاطر خیانت اقراربکنه که دستی مهریه خودش رو که 820  سکه بهار آزادی بوده بخشیده البته شنیدم که اگر متن بگیرم که بذل کرده و یا ابراء کرده شاید بهتر باشه جناب دکتر ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید لازمه براش اظهارنامه حقوقی بفرستم قبلا هم میخواستم اظهارنامه تمکین بفرستم نشد ! اظهارنامه تمکین رو البته اگر صلاح بدونید در پاسخ به اظهارنامه دروغ همسرم شما تنظیم کنید جناب وکیل فتح اللهی عزیز چراکه در رادیو شنیدم اظهارنامه درست تنظیم کردن خیلی مهم است بخصوص اظهارنامه تمکین !

 

وکیل تضمینی کیفری تهران

پرونده های کیفری به چه پرونده هایی گفته می شود و اصلا پرونده های کیفری شامل چه پرونده هایی در دستگاه قضایی می شود و اگر خواستیم وکیل تضمینی کیفری تهران بگیریم چه مشخصاتی باید داشته باشد . یعنی برای انجام پرونده کیفری واقعا وکیل تضمینی کیفری تهران لازم است یعنی باید برای هر پرونده کیفری که در دادسرا یا دادگاه کیفری یک ویا دادگاه کیفری دو مفتوح شده وکیل تضمینی کیفری تهران بگیریم یا اینکه در پرونده هایی مثل قصاص تجاوز زوری و آدم ربایی این کار واقعا لازم است ویا در پورنده های تهدید به اسیدپاشی و قتل و افتراء و سرقت تعزیری هم این کار لازم است . پس اول تعریف پرونده کیفری را برای شما دوستان انجام می دهم سپس اهمیت وکیل کیفری خوب رو توضیح داده و نقش  وکیل تضمینی کیفری تهران در ذهن شما کامل می کنم وکیل کیفری وکیلی است که در مورد پرونده های کیفری انجام وکالت می کند یعنی پرونده هایی که یک سر ان متهم است و یک سر ان شاکی و قرار است مجازاتی برای متهم بعنوان مجرم تعیین شود مثل جرم خیانت در امانت و جرم سرقت و جرم تحصیل مال از طریق نامشروع و سرقت و جرم کلاهبرداری حالا فکر کنید در این پرونده ها بجای شاکی متهم هستید اینجاست مجبورید دیگر اشتباه نکنید و از خدمات مشاوره حقوقی کیفری وکیل تضمینی کیفری تهران استفاده کنید . تا بتوانید از مجارات زندان و حبس و جزای نقدی و تبعید رهایی پیدا کنید و کارتکس نشوید . 

 

 

این نوشته توسط وکیل خانواده تنظیم شده است وبرای دیدن توضیحات روی ان کلیک کنید .

بهترین وکیل خانواده نحوه بخشیدن مهریه به چه صورت است؟
۱- اگر زن سندی (نوشته ای) به زوج داده باشد و اقرار به دریافت مهریه کرده باشد کار بسیار دشوار است زیرا ادعای بعدی زن انکار بعد از اقرار محسوب می شود که در محاکم مسموع نیست مثلا دیده شده است که زوجین به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کرده اند وبرای بخشیدن مهریه زن سند اقرار نامه مهریه را امضاء کرده است در این حالت مهریه دریافت شده محسوب او می شود و ادعای بعدی نگرفتن مهریه پذیرفته نمی شود مگر این که زن ثابت کند که اقرار او فاسد یا مبنی بر اشتباه و غلط بوده است. (ماده ۱۲۷۷ قانون مدنی)

۲- حالت دوم به اصطلاح حقوقی این است که زوجه (زن) ذمه مرد را از مهریه ای که بدهکار است بری کند که به آن ابراء می گویند اگر نوشته یا همان سندی که زوجه به زوج می دهد خواه رسمی یا عادی، دلالت بر ابرار ذمه کند دیگر از جانب زوجه امکان رجوع وجود ندارد. ماده ۲۸۹ قانون مدنی: « ابرا عبارت از این است که دائن از حق خود به اختیار صرف نظر نماید»

۳- اگر مهریه در قالب عقد صلح در عوض چیزی صلح شده باشد، امکان رجوع برای زوجه وجود ندارد.وکیل ماهر برای طلاق

۴- اگر سندی (نوشته ای) بین زوجین رد و بدل شود مبنی بر این که با توافق مهریه مندرج در عقدنامه را کم یا زیاد کرده اند حسب نظریه شورای نگهبان این افزایش یا کاهش مهریه غیر شرعی محسوب می شود و بلا اثر است.

۵- اگر بخشیدن مهریه در قالب بذل تمام یا قسمتی از مهریه در طلاق خلع باشد زوجه در ایام عده می تواند به آنچه بذل کرده است رجوع کند فرض کنید طلاق توافقی بوده و زوجه تمام مهریه را در قبال طلاق بذل کرده است در ایام زوجه می تواند با مراجعه به دفترخانه ای که صیغه طلاق را خوانده است طی درخواستی رجوع به مابذل کند. این رجوع در صورتی است که زن عده داشته باشد یعنی باکره یا یائسه نباشد. (رجوع به مهریه پس از طلاق توافقی)

مطلب مرتبط : متن قانون حمایت خانواده
۶- فرض دیگر که شایع هم می باشد این است که زن طی نوشته ای خواه در دفتر اسناد رسمی و یا در نوشته ای (سند) عادی اقدام به بخشیدن مهریه خود کرده باشد و به اصطلاح حقوقی هبه کند.وکیل ماهر برای طلاق
در این حالت در رویه قضایی کمی اختلاف نظر است عده ای از قضات معتقدند با عنایت به مقررات هبه، زوجه به عنوان واهب می تواند به آنچه بخشیده (عین موهبه) با باقی بودن عین آن ها رجوع کند و آرایی هم در این خصوص صادر شده است در مقابل عده ای دیگر معتقدند به استناد ماده ۸۰۶ قانون مدنی: « هر گاه داین طلب خود را به مدیون ببخشد حق رجوع ندارد» در خصوص مهریه های که وجه نقد است به نظر می رسد در عدم امکان رجوع از آن اتفاق نظر وجود دارد زیرا کلی فی الذمه است و هبه در عین مصداق دارد فقط محل اختلاف امکان رجوع از بخشیدن مهریه ای مثل سکه به خودرو و ملک شخصی است البته به نظر ما سکه نیز کلی فی الذمه است و مشمول ماده ۸۰۶ قانون مدنی است. (رجوع از هبه مهریه)

۷- چه برای دریافت، ابراء و یا هبه مطلقا نیازی به اجازه پدر زوجه نیست و این که بعضی از دفاتر اسناد رسمی اصرار می کنند فقط در صورت بودن نزدیکان درجه یک زن حاضر به تنظیم سند می باشند برای این است که مصلحت اندیش شرایط زن و خودشان را می کنند وگرنه منع قانونی وجود ندارد.

۸- به نظر اگر زوجه در یک برگ عادی به تعبیر حقوقی سند عادی مهریه را ببخشد یا ذمه شوهر را ابرا ء کند و … به ضرر او در دادگاه این امضاء سندیت داشته باشد اگر چه که بهتر است در این خصوص سند رسمی تنظیم گردد. (ماده ۱۲۹۱ قانون مدنی)

مطلب مرتبط :  بهترین وکیل خانواده تهران – وکیل خوب برای طلاق
۹- سوال می شود اگر از زن در یک برگه سفید امضاء اخذ شود آیا می توان بعدا در بالای آن نوشته شود که زن مهریه را بخشیده است یا خیر؟ اول این که هرگز ما چنین توصیه ای به کسی نمی کنیم مهریه حق شرعی و قانونی یک زن است و هم اوست که می تواند با رضایت و صلاحدید از حق خود عدول و گذشت نماید

خلاصه بحث بالا

 بهترین وکیل خانواده تهران  بخشش مهریه بی اذن پدر در لحاظ قانونی بلا اشکال است در اینجا کاری به مباحث اخلاقی و عرف نداریم.

مدارک لازم برای بخشیدن مهریه، همان عقد نامه و مدارک شناسایی زوجه و صرف حضور او در دفتر اسناد رسمی در کمال عقل و سلامت است. البته به شرطی که بالای ۱۸ سال تمام باشد.

خیلی از دفاتر اسناد رسمی به دلیل مسکلاتی که معمولا بعد از بخشیدن مهریه بدون بازگشت پیش می آید از نوشتن سند ابراء مهریه، اقرار به دریافت مهریه و یا بخشیدن مهریه (بذل) خودداری می کنند و شرط می گذارند که یکی از نزدیکان زوجه نیز حضور داشته باشد.

وکیل ماهر برای طلاقمتن ابراء به مهریه یا متن بخشیدن (بذل)مهریه و متن اقرار به دریافت مهریه را هم دفاتر اسناد رسمی در اختیار دارند لذا در این خصوص خود را به دردسر و تکاپو نیندازید. آنچه مهم است اینکه نوع سند را باید در دفترخانه مشخص کرد که چه باشد ابراد – بذل و یا اقرار به دریافت مهریه.

هزینه بخشش مهریه در دفتر خانه چقدر است 

 

برای طی کردن مراحل بخشیدن مهریه نیازی به مراجعه به دادگاه نیست . چرا که بذل مهریه می تواند به موجب سند عادی باشد و یا به موجب سند رسمی . بخشش مهریه از طریق سند عادی یعنی اینکه زن به موجب دست نوشته ای بر روی کاغذ یا برگه ای مهریه خود را به مرد ببخشد و یا اینکه از طریق مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی ، سند رسمی مبنی بر بذل مهریه به نفع مرد تنظیم کنند .

وکیل ازدواج و طلاق در هر دوی این موارد ، بخشیدن مهریه معتبر و صحیح است ؛ فلذا بخشیدن مهریه از طریق برگه دست نویس و بر روی کاغذ ، موجب بی اعتباری بذل مهریه و امکان رجوع از بخشش مهریه نیست . چرا که برگه دست نویس نیز یک سند عادی است و در صورت بروز اختلاف در دادگاه می توان بدان استناد کرد . مرحله بعدی بخشیدن مهریه از طریق سند رسمی این است که دفترخانه اسناد رسمی بعد از ثبت بخشش مهریه از طرف زن ، نامه ای به دفتر ثبت ازدواجی که زن و مرد ازدواجشان را در آنجا ثبت کرده اند می فرستد تا این مطلب در سند ازدواج زن و مرد نیز درج شود .

علاوه بر این ، گفته شده که یکی از مدارک مورد نیاز برای ثبت بذل مهریه در دفترخانه امضای پدر خانم است . اما از آن رو که زن مالک مهر شده می تواند به دلخواه خود هر گونه تصرفی در مهر کرده و حتی آن را ببخشد . لذا برای این امر نیازی به اجازه و امضای پدر خود نیز ندارد ، اما به لحاظ عملی دفترخانه ها تنها در صورت رضایت پدر اقدام به ثبت آن می کنند . برای مطالعه بیشتر در مورد بخشیدن مهریه بدون اذن پدر کلیک کنید 

صحبت جناب دکتر در مورد بخشش مهریه در صدا وسیما هم اکنون کلیک کنید برای دیدن آن بر روی کلمه وکیل خانواده 

  • ۰۳/۰۶/۳۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بهترین وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت صالح آباد غربی

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت پاسداران

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی فوری

مهریه رو بخشیدم میتونم باطل بکنم

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل خانواده در ونک

وکیل خانواده مشهد

وکیل طلاق در نازی آباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی