وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خانمم با این که خیانت کرده رفته مهریه بخشیده شده دوباره اجراء گذاشته ؟

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من آقایی هستم که متاسفانه ۲بار ازدواج کردم در ازدواج دوم خیر سرم به سفارش مادرم با زنی ازدواج کردم که ۹ سال از من کوچکتره وبخاطر بچه هام ووضع مالی خوبی که داشتم چند تا خونه رو به نام این خانم کردم متاسفانه یکبار که گفته بود برای عروسی میره آباده شیراز چون من اصفهانی هستم و خانمم شیرازی ولی هر ۲ ساکن تهران هستیم یا ی مرد رفته بود و رابطه جنسی برقرار کرده بود جوری که بچه ۷ ساله من متوجه شده بود من شکایت کردم و از بابت رابطه نامشروع به زندان و شلاق محکوم شدند والان هم با سند وثیقه بیرون هستند منتها چند روز پیش از دادگاه خانواده به سامانه ثنای من ی ابلاغ قضایی آمد که جهت شرکت در دادگاه مهریه در وقت مقرر در این دادگاه حاضر شوید حالا من تعجب می کنم چراکه ۳ سال پیش این خانم امد در دفترخانه و اقرارنامه رسمی امضاء کرد که مهریه خودش رو گرفته و شاهد هم برای این موضوع هست حالا جناب وکیل این خانم که مهریه خودش رو گرفته ونه هبه کرده ونه مهریه رو بذل کرده چرا من باید به زن خیانتکار محکوم شده دوباره مهربه بدم من با شما در برنامه رادیو وتلوییزونی شما آشنا شدم و شنیدم که گفتید اعتبار اسناد رسمی رو در بعضی مواقع میشه زیر سوال برد لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی تعیین بفرمایید البته من خودم شهرک غرب میشینم وی و کیل در شهرک غرب شما رو به من معرفی کردند هر چند برادرم در مشهد هستند و بهترین وکیل خانواده مشهد هم باز شما رو معرفی کردند لطفا برای بنده ی وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید و همه هزینه مشاوره رو پرداخت می کنم به هر کسی و هر وکیل خانواده زنگ می زنم شما رو بعنوان وکیل معروف خانواده معرفی می کنند . 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 دکتر وکیل فتح اللهی در تلویزیون 

 

 


 دکتر وکیل فتح اللهی در رادیو ایران 

 

 

  • ۰۰/۰۷/۱۳
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بخشش مهریه روی کاغذ عادی

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

خانمم با این که خیانت کرده رفته مهریه بخشیده شده دوباره اجراء گذاشته ؟

خیانت زن

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهر قدس

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک آزادی

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت لواسان

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کرج

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتر وکلات یاخچی اباد

دفتروکالت تهران سر

دفتروکالت جوادیه

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت قم

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت کرج

دفروکالت شهرک غرب

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

وکیل خوب خانواده در تهران

وکیل معروف خانواده

وکیل پایه یک دادگستری در نازی اباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی