وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تهدید کرده فیلم و عکس خصوصی ات رو پخش می کنم ؟ 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من با ی آقایی تو اینستاگرام آشنا شدم و بعد ی مدت کوتاه به این آقا اعتماد کردم البته شوهرم هم در تنهایی من بی تاثیر نبود و بعد ی مدت عکس و فیلم لختی خودم رو برای این آقا قرستادم اما بلافاصله پاکش می کردم ولی گویا ظاهرا اون آقا عکس و فیلم ها رو ذخیره می کرده بعد هم به من پیشنهاد رابطه واقعی داد ولی من قبول نکردم و گفتم خانواده رو در جریان می گذارم و شکایت می کنم بعد از شنیدن حرفهام گفت خط رو عوض کن تا من وسوسه نشم اما من بهش اعتماد ندارم چراکه اطمینان دارم عکس و فیلم ها رو پخش می کنه الان صبح و شب زندگی مدارم جناب دکتر ! شما وکیل خوبی هستید لطفا برام وقت مشاوره بگذارید ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو وتلویزیون  

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل طلاق 

 

 

 

  برنامه وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما

 

 

برنامه وکیل فتح اللهی شبکه ۲ سیما

 

 

برنامه وکیل فتح اللهی در رادیو ایران 

 

  • ۰۰/۰۸/۱۳
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

بذل مهریه

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل مشهد

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

تهدید

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

رابطه نامشروع از طریق پیامک

رابطه نامشروع زوری

رابطه نامشروع و نحوه شکایت از زن و شوهر

رجوع از مهریه

طلاق از طرف زن

مشاوره حقوقی انلاین

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده شمال تهران

وکیل خانواده مشهد

​​​​​​​تهدید کرده فیلم و عکس خصوصی ات رو پخش می کنم ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی