وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 از خیانت همسرم چطور شکایت کنم | قاضی دادسرا حرفم رو نمی فهمه

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون  ـ دکتر فتح اللهی عزیز 


 باسلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من و همسرم هر دو حسابدار بانک هستیم   و هر دو در یکی از شرکتهای خصوصی هم کار می کنیم  سوالات حقوقی من در رابطه با خیانت همسرم هستش  چند وقتی هست که متوجه شدم همکار خانم مشترک مون  شوهر من ارتباط جنسی و پیامکی دارد هم از طریق واتساپ هم از طریق تلگرام از طریق پیامک با هم ارتباط کامل دارند وقتی متوجه رابطه نامشروع و خیانت شوهرم شدم اولش برویو نیاوردم متاسفانه انقدر حرکاتش زننده و زشت بود که مجبور شدم به آخر به روی اون بیارم که داره بهم خیانت میکنه تازه جناب وکیل متوجه شدم کلی عکس و فیلم مبتذل از طرف خانم برای شوهرم فرستاده شده از این فیلم های نامشروع و مبتذل مربوط به همون خانم همکار من بود که از خودش این گرفته بود و برای شوهرم نفرستاده بود عزیر متوجه شدم که ارتباط نامشروع و خیانت شوهرم به من مدتهاست که ادامه دارد حالا می خوام برای خیانت شوهرم هم از خانم و هم از شوهرم شکایت کنم حضانت و طلاق و بچه های خودم را هم بگیرم  می خوام برای من یک وقت مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی قرار بدید تا در اسرع وقت جهت انجام مشاوره حقوقی خدمت برسم در خصوص خیانت مدارک مجزای دیگری هم دارم که اگر دستور بدید برای مشاوره حقوقی خیانت خدمتتون میارم از شما بعنوان بهترین وکیل خانواده تهران و بهترین وکیل خانواده ایران یاد میشه 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

برنامه وکیل فتح اللهی در شبکه ۲ سیما 

 

برنامه وکیل فتح اللهی در رادیو ایران 

 

  • ۰۰/۰۸/۱۷
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

از خیانت همسرم چطور شکایت کنم

بخشش مهریه بخاطر خیانت

بخشش مهریه روی کاغذ عادی

بخشیدن مهریه و حق طلاق

بذل مهریه

برای طلاق مشاوره میخوام ؟

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل مشهد

بهترین وکیل پایه یک خانواده در مشهد

بهترین وکیل کیفری در تهران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

دفروکالت شهرک غرب

طلاق از طرف زن

طلاق از طرف زوجه

طلاق در دوران نامزدی به جه صورت هست ؟

طلاق در دوره نامزدی وقبل از عقد نیاز به پس دادن طلاها هست !

طلاق و بخاطر بیماری شوهر

طلاهای دوران نامزدی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی