مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده ۴۷۷ برای پرونده رو قبول میکنن ؟ 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز من آقایی هستم که بعنوان متهم محکوم به ۳ سال زندان تعزیری شدم و از طرفی قاضی دادگاه کیفری نه به دفاعیات من تو دادسرا گوش کرد ونه به دفاعیات من تو دادگاه اول توجه شد واخواهی از رای غیابی هم انجام دادم باز رای دادگاه بر علیه من که متهم پرونده بودم تایید شد حالا من تجدینظرخواهی کرذم رفته پرونده به دادگاه تجدیدنظر استان تهران ولی شنیدم اونجا هم چون وکیل نداشتم تایید میشه ! حالا میخوام از رای دادگاه که قطعی شده اعمال ماده ۴۷۷ کنم تا ببینم چی میشه ! میتونم رای دادگاه رو برگدونم که زندان نرم از یکی از دوستان که برنامه تلویزیونی شما رو دیده بود شنیدم که شما در مورد اعمال ماده ۴۷۷ در تلویزیون صحبت کرده بودید  ! ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید من مدارک ام رو بیارم ببینید ! باتشکر من قبلا ی لایحه نوشته بودم که بردم مشاوره حقوقی گفتن غلط حقوقی زیاد داره وباید روی آن ی وکیل باسابقه ووکیل باتجربه وکیل خوب نظر قطعی بده و لایحه اعمال ماده ۴۷۷ رو تنظیم بکنه جناب وکیل فتح اللهی عزیز ! 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل

 

 

وکیل

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی