مشاوره حقوقی تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

بهترین وکیل کیفری تهران
مشاوره حقوقی  تلفنی فقط با ۱۰۵ هزار تومان

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بخاطر حق حبس زنم میتونم دوباره ازدواج مجدد بگیرم ! 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز من آقایی هستم از تهران که باخانم خودم در دوران عقد به مشکل و طلاق خوردیم و خانم رفته مهریه رو گذاشته اجراء حالا چون من رابطه جنسی در دوران عقد باهاش نداشتم و باکره هست شروع کرده به گفتن این مطلب که من حق حبس دارم و اولین بار برام خودش و وکیل خانواده ایی که گرفته بود برام اظهارنامه مطالبه نفقه فرستادن و توش اظهارکرد که من از حق حبس برخوردارم حالا نه عروسی میذاره بگیرم و نه طلاق میگیره فقط میگه مهریه میخوام الان ۵ سال گذشته هر ۲ بلاتکلیف هستیم حالا من میتونم برم و از حق ازدواج مجدد استفاده کنم و دادخواست ازدواج مجدد بدم به دادگاه خانواده چون من هم تو عسروحرج هستم و بلاتکلیف موندم ! 

 

مطالب مرتبط : هزینه وکیل طلاق چقدر است ؟ 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی