وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

با سلام خانمی هستم جوان نزدیک به دوسال پیش  چند مزاحمت تلفنی داشتم و مدتی فقط از طریق پیام بایک اقا در ارتباط بودم و بعدهم پشیمان  شدم و قطع کردم شماره اون آقا رو ولی ان آقا همش پیگیر منه تا اینکه همسرم متوجه شد حالا اگر همسرم بخواد شگایت کنه نتیجه اش چیه ؟ برای این که موضوع منجر به پرونده کیفری و طلاق نشه و علیه اون آقا هم اقدام کنم نتیجه اش چیه ! من نمیخوام مرد غریبه بتونه زندگی من رو بهم بزنه و بچه های خودم رو هم از دست بدم و آبروی من توی محل زندگی هم بره و بخاطر رابطه نامشروع بعنوان زن شوهر دار برم زندان و موضوع کیفری و جرایم بشه لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی بگذارید ! حالا میخوام یک دفاعیه مناسب برای شکایت کیفری احتمالی در دست داشته باشم تا موفقیت لازم رو کسب کنم ! 

 

با تشکر مریم از تهران 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

 
 

 
 

 

 

  • ۰۱/۰۷/۳۰
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت اصفهان

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت جوادیه

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت شهرک غرب

دفتر وکالت شیراز

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت مشهد

دفتر وکالت نواب

دفتر وکالت ونک

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت رشت

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت مرزداران

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

رابطه نامشروع

مزاحمت تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی