وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قاضی پرونده رو نخونده فرستاده دادگاه دادگاه هم رای صادر کرده ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم که سال گذشته خانمی از من توی دادسرا شکایت کرد اولش فکر میکردم شکایت دادسرا پیش دادیار و یا بازپرس کم اهمیت هست و پرونده سریع بسته می شه منتها زنه اینقدر رفت و امد توی دادسرا و کلانتری و شکایت رو مهم جلوه داد قاضی هم انگار نه انگار ما آدم هستیم برداشت رای کیفرخواست برای من صادر کرد و به من تفهیم اتهام کرد که شما مجرم هستی و شیشه خونه طرف رو با داد و بی داد شکوندی و اون رو تهدید کردی به قتل و تخریب و جرم فحاشی و الفاظ رکیک مرتکب شدی حالا من میخوام تا پرونده به دادگاه اصلی و یا دادگاه تجدیدنظر نرفته و رای دادگاه که بهش رای بدوی میکن صادر و قطعی نشده و من به زندان محکوم نشدم وکیل دادگستری بگیرم ویا مشاوره حقوقی کیفری انجام بدم و یا لایحه قضایی مناسب برای دادگاه بنویسم و برم حضوری با قاضی دادگاه صحبت کنم و از تخفیف مجازات و یا بی گناه شناخته شدن توی دادسرا بهرمند بشم . میگن فاضی دادگاه کیفری شاهد رو بهتر قبول میکنه و من شاهد دارم ولی ی شاهد زنه وی شاهد پسرعموی من هست البته اگر تحقیقات محلی انجام بشه فکر کنم وضع بهتر بشه و دادیار ورای که داده خنثی بشه ! الان کیفرخواست صادر شده برای من و شاکی که زنه باشه ارسال شده و زنه هم برای دادگاه کیفری 2 لایحه ارسال کرده و تقاضای مواجهه حضوری کرده تا رای دادگاه بدوی کیفری رو بنفع خودش مثل دادسرا برگردونه ! الان من مشاوره حقوقی کیفری میخوام لطفا برای وقت مشاوره حقوقی فوری بگذارید . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن بخشی از 

پاسخ خود وبرنامه رادیو و تلویزیون 

جناب وکیل روی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

مشاوره حقوقی کیفری 

 

برنامه وکیل فتح اللهی شبکه ٢ سیما 

 

 تهران : بالاتر از میدان ونک رروبه روی

پارک ملت . نبش پروین  پاین تر از بانک دی پلاک 117/1 

  • ۰۲/۰۱/۰۲
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران سر

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت دبی

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت محلاتی

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کرج

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت خیابان آزادی

دفتروکالت در پاسداران

دفتروکالت در پاسداران تهران

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

سوال از وکیل کیفری

قاضی پرونده رو نخونده فرستاده دادگاه دادگاه هم رای صادر کرده !

وکیل آنلاین کیفری

وکیل ایرانی استرالیا

وکیل ایرانی امریکا

وکیل ایرانی دبی

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

وکیل خوب خانواده در تهران

وکیل خوب کیفری

وکیل خوب کیفری تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی