وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ابراء مهریه زنم رو دادگاه خانواده قبول نکرده چرا؟ 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم که وکالتنامه بذل مهریه و ابراء مهریه ازنم گرفتم برای طلاق از طرف مرد منتها زنم بدلیل خیانت به من و رابطه نامشروع زندان هست و حمل مواد مخدر حالا دادگاه خانواده قرار احاله و اناطه صادر کرده که باید دادگاه انقلاب نیابت بده پرونده رو بفرسته با همسرم برای تایید وکالتنامه طلاق به دادگاه خانواده محلاتی تهران شعبه 256 دادگاه خانواده حالا من نمیدونم چرا وکالتنامه بذل مهریه و ابراء مهریه برای من پذیرفته نشده جناب وکیل و برای من قرار احتیاطی مطالعه پرونده صادر شده و حتی قرار کارشناسی بررسی وکالتنامه بخشش مهریه از حیث جعل و کلاهبرداری چون قاضی دادگاه خانواده گفت اگر بفهمم این وکالتنامه بذل مهریه و نوشته بخشش مهریه رو جعل کردی یک راست میفرستمت زندان و دادخواست مهریه و دادخواست طلاق ات رو باطل می کنم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی قرار بدید . چون موضوع پرونده دادگاه خانواده داره تبدیل میشه به موضوع کیفری و زندان و قرارداد حقوقی و ابطال مهریه و قسط بندی مهریه و زندان مهریه و من قصد دارم از کشور بعد از طلاق خارج بشم . نه این که قسط مهریه و زندان در انتظارم باشه بخاطر جعل و کلاهبرداری ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل خانواده 

 

 

و

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی