وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 بهتره ویا اعاده دادرسی برای پرونده من 

 

 با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که یک پرونده قضایی داشتم در دادگاه بدوی علی رغم درخواست مواجهه حضوری و شهادت شهود و نظر کارشناسی 3 نفره دادگاه اول رای خودش رو صادر کرده و هیچ توجهی به حرفهای ما نکرده و اساسا بدون توجه به گفته های من دادگاه برداشت و رای خودش رو صادر کرد حالا من نمیدونم چرادادگاه تجدیدنظر بدون توجه مجدد انگار که اصلا رای من رو نخونده باشن قضات دادگاه تجدیدنظر بدون توجه به اعاده دادرسی و واخواهی از رای قبلی و نظرات کارشناسان دادگستری و چند تا رای منع تعقیب کیفری و رد واخواهی مجدد حرف طرف رو توی دادگاه تجدید نظر قبول کردن بدون پذیرش حرف وکیل طرف مقابل باید حرف من رو می پذیرفتن الان برای همین موضوع پرونده ما قرار اناطه صادر کردن با احاله به مرجع کیفری دادگاه کیفری استان از طرفی یک خانمی آمده بود که اصلاح شناسنامه اش قبول شده بود توی دادگاه اول توی دادگاه تجدیدنظر رد کردن حالامن جناب وکیل من میخوام برای موضوع کیفری اعمال ماده 477 بکنم و برای موضوع حقوقی فرجامخواهی و خلاف بین شرع شکایت بکنم ضمننا مدارک جعلی روی پرونده من گذاشتند که امضا با متن سند هم که روش اقرار هست یکی نیست ! لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

ممنون از برنامه خویتون در رادیو ایران هر هفته دوشنبه ها 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل اعاده دادرسی 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۸/۱۳
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 091214632

L

اعمال ماده 477 بهتره ویا اعاده دادرسی برای پرونده من

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل اعاده دادرسی

بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل کیفری در تهران

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی