وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

توقیف سرقفلی امکان پذیر است 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که بابت موضوع مهریه تقاضای مطالبه مهریه و توقیف سرقفلی مغازه شوهرم رو دادم که در مرحله دادگاه اول رای به توقیف سرقفلی صادر شد و براساس دادنامه صادره من خیالم راحت شد که سرقفلی برای موضوع مهریه توقیف شده شوهرم بالافاصله برای موضوع دادنامه معترض شد و اعتراض کرد من هم در جهت تایید دادنامه بدوی از دادگاه تجدیدنظر تقاضای تایید دادنامه بدوی صادره از دادگاه اول رو به دادگاه تجدیدنظر دادم حالا رای تجدیدنظر به نفع من صادر شده و من برای اجرای رای صادره به واحد اجرای احکام رفتم و در خواست صدور اجراییه دادم منتهای مراتب معلوم نیست که چرا دادگاه اجرای احکام مدنی سرقفلی حاضر به اجرای رای نیست و میگه این رای قابلیت اجرای رای نداره الان من میتونم برای اعتراض به این موضوع در مراجع بالاتر برای اعمال ماده 477 و اعاده دادرسی وکیل بگیرم تکلیف قانونی من چی هست ! جناب وکیل الان یعنی برای توقیف سرقفلی از بابت مهریه من دادخواست اشتباه در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت کردم ویا خیر ! البته برای موضوع سرقفلی من با وکیل ملکی صحبت کردم و از ایشون مشاوره حقوقی گرفتم من تعدادی سوالات حقوقی دارم که میخوام از شما برای اون وقت مشاوره حقوقی تلفنی ویا مشاوره حقوقی حضوری سرقفلی بگیرم اول این که حضرتعالی در برنامه تلویزیونی خود فرمودید توقیف سرقفلی امکان پذیر است ودر مورد رای وحدت رویه درمورد سرقفلی صحبت کردید واین که رای دیوان درخصوص سرقفلی روشن و مبرهن هست وسرقفلی در رویه قضایی و رفع توقیف سرقفلی وموارد اون صحبت کردید . واین که مغازه برای مهریه بعنوان سرقفلی قابل توقیف هست . 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی