وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت کرده شوهرم میتونم وکالت در طلاق بگیرم 

 

سوالات حقوقی در مورد خیانت زن و شوهر مشاوره حقوقی خیانت و رابطه نامشروع : با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل دادگستری من خانمی هستم که 3 سال هست جدا از شوهرم زندگی می کنم یعنی طلاق عاطفی داریم رابطه جنسی نداریم و ایشون همیشه در رابطه جنسی به من توهین می کرد و اشکالات بی شماری از من و بدنم می گرفت البته من از علت موضوع غافل بودم و این که چرا باید با من این کار رو بکنه تا این که متوجه شدم با یکی از همکارای محل کارش دوست شده که خانم زیبایی بود اول فکر کرد موضوع کاری هست منتها از پیامک ها و متن های ا رسالی برای شوهرم متوجه شدم که قصدش چیزی دیگری بوده ونه رابطه کاری با شوهرم ضمننا فهمیدم چرا شوهرم به من بی میل هست و میلی به من نداره نگو با طرف مدتهاست رابطه عاطفی و جنسی داشته حالا قبل از اقدام برای شکایت کیفری و حقوقی و خانوادگی من سوالات حقوقی دارم که میخواستم برای من وقت مشاوره حقوقی آنلاین و یا مشاوره حقوقی حضوری بگذارید اول این که طلاق زوجه بدلیل خیانت شوهر راحت صادر میشه ویا خیر ! تکلیف مهریه و نفقه بعداز خیانت شوهر ویا خیانت زن چی میشه ! حضانت بچه ها با خیانت زن ویا شوهر به مرد ویا زن درستکار واگذار میشه ! بهتره من وکیل خانواده بگیرم ویا وکیل کیفری برای انجام این کار من نمیخوام با مردی نزدیکی و زندگی کنم که مرتب به من توهین می کنه و از بدن من ایراد می گیره فقط بخاطر این که شب قبلش با زن دیگه ایی بوده و حقوق من و بچه هام رو خرج زن دیگه ایی بکنه که من ازش باخبرم و تنفر دارم و معلوم نیست اصلا این زن رو صیغه کرده ویا خیر ! 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن پاسخ خود 

و دیدن  برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

آبی رنگ ذیل کلیک کنید 

 

 وکیل

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی