وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت کردم به شوهرم با مرد غریبه چی میشه ؟

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم اهل مازندران که مرتکب رابطه نامشروع و خیانت به شوهر شدم همون طور که همه خانمها بدنبال حالات مرد بعد از خیانت هستند شوهر من هم به من شک کرد و اصرار کرد باید رمز گوشی رو باز بکنی من هم ناچارا مجبور شدم که رمز گوشی رو باز بکنم و متاسفانه تمام عکس های لختی من با مرد غریبه توسط شوهرم دیده شد حالا شوهرم گوشی رو از من گرفته و اون طور که میگه از من شکایت کیفری کرده و بابت شکایت کیفری اشم برای من دیروز پیامک از ثنا اومد و متاسفانه ثنای من اصلا باز نمیشه که ببینم شوهرم دقیقا از من چه شکایتی کرده شکایت کیفری رابطه نامشروع و یا خیانت به شوهر ویا شکایت پس گرفتن و سلب حضانت بچه ها برای این موضوع کجا باید مراجعه کنم تا بفهمم از من چه شکایتی کرده راستی من میتونم منزل رو ترک کنم ویا خیر ! اگر خواستم برم وسایل منزل رو ببرم ویا اونایی رو که مال خودم بوده ببرم اگر خیانت به شوهر من ثابت بشه مجازاتش چیه طلاهای بعد از عقد رو هم از من میگیرن تکلیف مهریه من چی میشه مهریه من عندالاستطاعه است ! آیا مهریه عندالامطالبه من بود بهتر بود مشاوره تلفنی خیانت ومشاوره خیانت زن رو هم پیش بهترین مشاوره خیانت زن هم رفتم گفتند مسایل حقوقی ومجازات خیانت به شوهر رو ما نمیدونیم ! تازه طرف بهترین مشاوره در زمینه خیانت بود جناب وکیل مدارک لازم برای اثبات خیانت و رابطه نامشروع چی هست من میخوام بهترین وکیل رابطه نامشروع رو استفاده بکنم برای مشاوره با تشکر از شما 

 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی