وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل کیفری تهران
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون  09121463248

وکیل معروف خانواده در ایران

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 دادگاه تجدید نظر الغدیر برم بهتره یا واخواهی کنم 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من در دادگاه اولیه که بهش دادگاه بدوی میگن رای اول رو برام صادر کردن با موضوع تایید قرار جلب به دادسرا و پرونده کیفری من از دادسرا بدون قبول حرف من ومدارک من در خصوص امضاء نکردن قرارداد بازهم به دادگاه بدوی ارسال شد اونجا هم بر اساس گزارش کلانتری بازهم بدون تحقیقات محلی قرار جلب به دادسرا صادر کردن ببخشید قرار جلب به دادگاه وبرای پرونده بسته شده منع تقیب من که همه چیز با من بود و اصلا کلاهبرداری و خیانت در امانت نبود کیفرخواست خیانت در امانت و کلاهبرداری صادر شد . من هم در دادگاه لایحه دفاعیه دادم و به نظر کارشناسی و نسخه دوم قرارداد استناد کردم و نظر کارشناسی اولیه و جعل نبودن امضاء قرارداد ووکالتنامه محضری ضمیمه برای فروش اما اونها ووکیل طرف مقابل اصرارداشتن که موضوع خیانت در امانت وکلاهبرداریه حالا دادگاه اول برخلاف در دادسرا برداشته رای برمجرمیت صادر کرده و براساس قانون کاهش مجازات حبس و قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری رای بر زندان من بمدت 4 ماه داده که من هم تقاضای تعلیق کردم و تخفیف مجازات زندان منتها الان توی رای دادگاه زده واخوهی امکان دارد بمدت 10 روز از ابلاغ رای در مجتمع قضایی قدس تهران اما من موندم واخواهی کنم یا بزارم پرونده بره برای مجتمع قضایی دادگاه تجدیدنظر تهران در پاسداران تهران یا برم برای اعمال ماده 477 ویا اینکه من هم خیانت در امانت و تحصیل مال از طریق نامشروع و تهدید و توهین شکایت کنم جناب وکیل چون برنامه را دیویی شما رو شنیده بودم تقاضا ی وقت مشاوره حقوقی کیفری فوری برای وکالت پرونده کیفری و پرونده حقوقی تجدیدنظرخواهی از شما دارم 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی