وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

برای خیانت شوهرم از روی موبایلش استعلام پیامک هاش میاد ؟ وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده  

 

با سلام جناب دکتر 

من خانمی هستم متولد ۶۳ شوهرم خیانت کرده و می کنه با همه هم ارتباط جنسی داره همه رو هم میاره خونه میخواستم برای خیانتش شکایت بکنم سوال حقوقی من از شما بعنوان وکیل خانواده اینه که برای خیانت شوهرم از روی موبایلش استعلام پیامک هاش میاد ؟  لطفا یک وقت مشاوره حقوقی برای من بگذارید من برنامه شما رو بعنوان وکیل پایه یک دادگستری خیلی دوست دارم . 

 

با تشکر از برنامه خوب شما در رادیو ایران 

برنامه خانه و خانواده 

نسرین احمدی از تهران 

 

 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره ودیدن برنامه

تلویزیونی ورادیویی وکیل فتح اللهی 

کلیک کنید بر کلمه

 

 

وکیل خوب خانواده 

 

  • ۰۰/۰۳/۰۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

برای خیانت شوهرم از روی موبایلش استعلام پیامک هاش میاد ؟

خیانت زن

خیانت شوهر

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی