وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی

۲۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قرارداد نوشتیم طرف زده زیرش میگه حق فسخ یکطرفه دارم ! 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری ما یک قرارداد نوشتیم طرف آمده میگه من حق فسخ یکطرفه دارم نه ما توی قرارداد حرفی زدیم ونه حق فسخ یکطرفه گذاشتیم فقط ورداشته یک اظهارنامه فرستاده که من یکطرفه بدلیل اختلافات مالی قرارداد رو فسخ می کنم  حالا من میخواستم برای مشاوره حقوقی خدمت برسم که دقیقا چیکار باید کرد . چون ما قرارداد تخصصی سرمایه گذاری نوشتیم و داور برای حل اختلاف مشخص کردیم ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

کلیپ

وکیل فتح اللهی شبکه 2 سیما 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده چطور طلاق بگیرم ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که اخیرا متوجه شدم شوهرم به من خیانت کرده وبا یکی از همسایه ها که هر دو کارمند یک شرکت هستن به من دارن خیانت می کنند البته من اخیرا متوجه خیانت اونها شدم چراکه روز گذشته که رفتم سر موبایل شوهرم متوجه ارتباط نامشروع شوهرم شدم که کلی پیامک مستهجن رد و بدل کرده بود و الفاظ رکیک بکار برده بود برای ارتباط با این خانم حالا این خانم رو ازطریق موبایل و شماره تلفن همراه پیدا کردم نمیدونم جناب وکیل باهاش ارتباط بگیرم و تهدیدش کنم ویا قانونا وکیل بگیرم و ازش شکایت کیفری بکنم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید چون من میخوام از شوهرم طلاق بگیرم و وکیل بگیرم وکیل کیفری ووکیل رابطه نامشروع و از خانمه هم بعنوان توهین و تهدید اخاذی رو رابطه نامشروع شکایت بکنم از شوهرم هم بعنوان رابطه نامشروع و خیانت همسر لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید البته من بدنبال دفتر وکالت در مرزدارن تهران بودم که سرچ در گوگل برنامه های تلویزونی و رادیویی شما رو در سایت دفتر وکالت شما دیدم من بدنبال وکیل معروف طلاق و بهترین وکیل رابطه نامشروع تهران ووکیل کیفری هستم که همگی شما رو به من معرفی کردند حتی بعنوان وکیل خوب در ایران در نی نی سایت . 

 

باتشکر 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

قرارمنع تعقیب صادر شده برام یعنی چی ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی عزیز من مدتی پیش در مسافرت طی یک برخورد و تصادف متوجه یک گوشی موبایل شدم که افتاده بود زمین گوشی موبایل رو برداشتم و باخودم بردم که البته شکسته هم شده بود بعد باخودم برگردونم شاید صاحبش اونجا باشه که اونجا نبود شش ماهی گذشت متوجه شدم طرف رفته از من بعنوان سرقت تعزیری و تحصیل مال ازطریق نامشروع و خیانت در امانت شکایت کرده پرونده رفته بود دادسرای ناحیه 16 تهران و بازپرس پرونده قرار منع تعقیب صادر کرده بود حالا این قرار برای من ابلاغ شده که البته من متهم پرونده بودم . حالا من چند تا سوال حقوقی دارم جناب وکیل ابلاغ قرار منع تعقیب به متهم یعنی چی و من باید اعتراض کنم یا طرفم یا لازم نیست کاری انجام بدم جناب وکیل قطعی شدن قرار منع تعقیب توی دادسرا به چه معنی هست ! میشه انواع قرار منع تعقیب رو توضیح بدید ؟ قرار منع تعقیب در جعل با جرم من فرق می کنه یا یکی هست ! تفاوت قرار منع تعقیب با حکم حکم برائت چی هست ! ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید جناب وکیل فتح اللهی عزیز البته من میخوام بعنوان افتراء هم شکایت کنم از طرفم ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و سلامت و تلویزیون 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل پایه یک دادگستری  

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

قراردادمشارکت نوشتیم متمم شرط فسخ رو چطور بگذاریم 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که سازنده ملک هستم ملکی که سند 6 دانگ داشته رو برای ساخت و ساز انتخاب کردیم با مالک طی جلساتی به توافق رسیدیم و شروع کردیم به ساختن اما هنوز کمی پیش نرفتیم که مالک گفت باید بیایید توافق خودمون رو اصلاح کنیم در قرارداد مشارکت حالا ما هم برای این که توی تقسیم نامه سند تجمیعی به مشکل برنخوریم میخواهیم قراردادمشارکت بنویسم که کامل تر باشه و قبلی رو کنار بگذاریم مثلا شرط فسخ بگذاریم و شرط داوری رو کامل مشخص بکنیم و داور ور حتی با اسم مشخصات بنویسم و این که داور یک فرد حقوقی باشه ویا اینکه قراردادمون رو بدیم داور برامون اصلاح بکنه که به مشکل برنخوریم تا در آینده مشکلی پیش نیاد یا مقررات فنی و بهداشتی ساختمون از مصالح درجه یک باشه ممنون میشم برای تنظیم قرارداد مشارکت وبرای مشاوره حقوقی قراردادمشارکت وقت بکذارید برای ما ممنون از شما 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل خوب 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شوهرم رفته ازم شکایت کرده بخاطر ارتباط نامشروع چیکار کنم ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که کارمند هستم متاسفانه فریب یک آقایی رو خوردم و بخاطر مسایل عاطفی و مالی که این آقا با دروغ و جذابیت مطرح کردند فریب خوردم وبا ایشان همبستر شدم و متاسفانه این همبستر شدن منجر به نزدیکی شد با این آقا لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید چون من نمیخوام بخاطر رابطه نامشروع بیوفتم زندان جناب وکیل فتح اللهی عزیز چراکه برای دفاع از خودم به مسایل حقوقی و کیفری اصلا آشنا نیستم می ترسم مطلبی رو به غلط اقرار بکنم و نتونم از پسش بربیام بنظرم ی وکیل کنارم باشه خیلی بهتره برای دفاع توی پرونده دادسرا که برای من قرار صادر نشه ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

بهترین وکیل رابطه نامشروع تهران 

 

 

 

وکیل رابطه نامشروع در تهران
وکیل رابطه نامشروع، وکیلی است که از حق و حقوق موکلان خود در دادگاه و برای اثبات بی گناهی آن ها، دفاع می کند. در کشور ایران قانون خانواده یکی از کامل ترین و سخت گیر ترین قوانین شناخته شده است. به دلیل اهمیتی که خانواده در دین اسلام دارد. اگر کوچک‌ترین حرکتی باعث شود تا پایه و اساس خانواده سست شود، سخت‌ترین مجازات ها برای شخص خاطی در نظر گرفته می شود.

مطابق ماده 637 قانون مجازات اسلامی «هرگاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد». بنابراین، رابطه نامشروع به عمل و رفتاری گفته می شود که با ارزشها و هنجارهای جامعه هماهنگ نیست و منافی عفت عمومی می باشد.

با توجه به صراحت ماده 637 قانون مجازات اسلامی و مستفاد از متن آن به نظر میرسد باید حداقل زن و مرد نامحرم در یک مکان خلوت جمع شوند و عمل فیزیکی و لمسی غیر از زنا انجام دهند تا شامل جرم رابطه نامشروع مادون زنا شوند.

منظور از اعمال منافی عفت غیر زنا هر نوع رابطه جنسی که منتهی به مواقعه نگردد میباشد بدیهی است که رابطه جنسی مذکور لزوماً باید مادی و فیزیکی باشد؛ روابط نامشروع آن نوع عمل حرام طرفینی است که منتهی به ایجاد رابطه جنسی زن و مرد نامحرم به طور فیزیکی و مادی نگردد نظیر مکالمه تلفنی، گردش نمودن، صحبت کردن با نامحرم به قصد شهوت رانی و ارضاء تمایلات جنسی.(دکتر رضا شکری)

دکتر لنگرودی در تعریف روابط نامشروع میگوید : رابطه نامشروع رابطه ی جنسی مرد و زن برخلاف قانون و مستلزم کیفر که به حد دخول نرسد مانند بوسیدن ، تقبیل و مضاجعه.

اجرای قانون مربوط به روابط نامشروع به سادگی انجام نمی گیرد و نیاز به یک وکیل رابطه نامشروع کار بلد است تا آن را اثبات و یا رد نماید. این طور فرض نشود که بر پایه حدس و گمان اجرای مجازات فرد خاطی اتفاق می افتد.

جهت مشاوره با وکیل کیفری کلیک نمائید.

وکیل متخصص رابطه نامشروع
رابطه نامشروع به دو دسته تقسیم می شود. رابطه نامشروع زنا که در آن دخول و یا رابطه جنسی بین طرفین اتفاق افتاده است. رابطه نامشروع غیر زنا که شامل هر عملی مغایر با پاکدامنی و خلاف شرع تعریف شده در جامعه می باشد.

در این نوع رابطه بین طرفین دخول و یا رابطه جنسی اتفاق نمی افتد. بر اساس قوانینی موجود در کشورمان، مجازات هر یک از اعمال بالا با دیگری متفاوت است و نمی توان یک مجازات کلی را برای آن در نظر گرفت.

وکیل رابطه نامشروع برای اثبات این مورد چه کاری را باید انجام دهد؟

اثبات رابطه نامشروع کاری سخت است و به راحتی انجام نمی گیرد. وکیل رابطه نامشروع باید از پیچیدگی های این مورد آگاه باشد تا بتواند به درستی از موکل خود دفاع نماید. با این حال 4 راه وجود دارد تا اثبات شود که فرد مرتکب رابطه نامشروع شده است که به توضیح آن ها می پردازیم.

اعتراف کردن هر کدام از طرفین به جرم را می توان اولین راه برای اثبات به ارتکاب جرم دانست. طبق قانون کشور اگر هر یک از طرفین به داشتن رابطه نامشروع اقرار نمایند، جرم طرف دیگر نیز اثبات شده است و مجازات خواهد شد.

پیچیدگی هایی که در اینگونه پرونده ها وجود دارد را می توان عدم اقرار طرفین به جرم مرتکب شده دانست. شهادت شخص و یا اشخاص ثالث نیز دومین راه برای اثبات خطاکار بودن فرد است. بر طبق قانون کشور ایران در صورتی که چهار مرد عادل (در مورد زنا) و یا دو مردعادل (رابطه نامشروع) شهادت دهند ، در این صورت جرم این افراد نزد قاضی اثبات شده می باشد.

علم قاضی نیز راه سوم برای خطا کار بودن شخص می باشد. از نظر قانون حاکم بر جمهوری اسلامی  منظور از علم قاضی، یقین او نسبت به مستندات و مدارکی که در دادگاه ارائه شده است، می باشد. منظور از مستندات فیلم، عکس و… در حین ارتکاب جرم می باشد.

اگر گزارش پزشک قانونی مبنی بر این باشد که زنا و یا رابطه نامشروع اتفاق افتاده است حتی در صورت عدم اعتراف طرفین، از نظر قاضی رابطه نامشروع اثبات شده است. وجود داشتن شواهد دیگری همچون برقراری تماس تلفنی، فیلم و… می تواند در روند پرونده تاثیرگذار باشد، البته که به تنهایی برای اثبات جرم زنا کافی نیست.

مشاوره با وکیل متخصص رابطه نامشروع
برای جمع‌آوری مستندات و شواهد نیاز است که حتما از یک وکیل رابطه نامشروع کمک بگیرید، چرا که مستندات و شواهد مهم ترین بخش از روند این پروند ها به حساب می آیند. علاوه بر مستندات و شواهد نیاز است تا شما مدارک هویتی نظیر کارت ملی و شناسنامه را همراه خود داشته باشید.

در چند سال اخیر پرونده هایی شکایت مبنی بر خیانت همسر هر روز در حال گسترش است. یکی از این علل را می توان فضای مجازی دانست، که باعث شده است افراد به سرعت با یکدیگر در این فضا ارتباط بگیرند و در نهایت این موضوع به روابط خارج از چارچوب شرع و عرف جامعه پیش برود.

سوالی که ممکن است برایتان پیش آید این موضوع است که آیا می توان با اثبات رابطه نامشروع حکم طلاق صادر شود؟ از آنجایی که در ایران حق طلاق با مرد می باشد، هر زمان که مرد درخواست طلاق را دهد در صورتی که حق و حقوق زوجه را به صورت کامل پرداخت نماید خطبه طلاق جاری می شود.

در این حالت نیازی به اثبات رابطه نامشروع از سمت زوج نیست تا حکم طلاق جاری شود. در مقابل اما زوجه نیاز دارد تا رابطه نامشروع همسر خود را به اثبات برساند تا دادگاه بتواند حکم طلاق را صادر نماید.

سؤال بعدی که برایتان پیش می آید این است که مجازات رابطه نامشروع چیست؟

برای پاسخ به این سؤال نیاز است تا نظر یک وکیل رابطه نامشروع را بدانیم. اگر رابطه نامشروع تنها منتهی به بغل کردن و یا بوسیدن نامحرم باشد، در این صورت مجازات تنها 99 ضربه شلاق خواهد بود. در صورتی که اما رابطه جنسی بین طرفین رخ داده باشد، اعدام و سنگسار مجازات شخص خاطی خواهد بود.

 

حکم دادگاه با موضوع رابطه نامشروع
پرونده کلاسه : ..........           شعبه : 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران          دادنامه شماره : ..................

تحدیدنظرخواه :    آقای ......... به نشانی .............

تجدیدنظرخوانده :  آقای .......... به نشانی ...............

تجدیدنظرخوسته : تقاضای تجدید نظر نسبت به دادنامه بدوی با موضوع رابطه نا مشروع - ارتباط نا مشروع

گردشکار: دادگاه با بررسی محتویات پرونده و مشاوره و احراز کفایت رسیدگی با استعانت از درگاه خداوند متعال ختم دادرسی را اعلام و به شرح ذیل مبادرت به صدور رای می نماید.

رای دادگاه رابطه نامشروع

در خصوص تجدیدنظرخواهی آقای ....... فرزند .......... نسبت به آن قسمت از دادنامه شماره ........... مورخ 92/02/08 صادره از شعبه 1140 دادگاه عمومی جزایی تهران که به موجب آن وی به اتهام فعل حرام به پرداخت مبلغ دو میلیون ریال جزای نقدی بدل از شلاق محکوم گردیده است با بررسی جمیع اوراق و محتویات پرونده و با در نظر گرفتن مفاد لایحه اعتراضیه تجدیدنظرخواه اعتراض موثری که موجبات نقض و بی اعتباری دادنامه تجدیدنظرخواسته را فراهم نموده و اساس آن را مخدوش سازد و منطبق با شقوق مختلف ماده 240 قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور کیفری باشد به عمل نیامده است و از حیث رعایت تشریفات دادرسی نیز دادنامه مذکور اشکال موثری ندارد ولی از آنجایی که ارتکاب فعل حرام می بایست علناً در انظار و اماکن عمومی و معابر و با تظاهر به عمل حرام باشد در حالی که تجدیدنظرخواه با همسر تجدیدنظرخوانده ارتباط تلفنی برقرار نموده است و این عمل تجدیدنظرخواه از مصادیق ماده 638 قانون مجازات اسلامی (کتاب پنجم) نمی باشد همانطور که در کیفرخواست از طرف دادسرای عمومی و انقلاب تهران تقاضای مجازات شده است و دادگاه محترم بدوی نیز رابطه نامشروع را به تجدیدنظرخواه تفهیم اتهام نموده است و معلوم نیست چرا یکباره دادگاه محترم بدوی تغییر عقیده نموده و اتهام را فعل حرام تلقی و بر اساس آن وی رامحکوم نموده است بنابراین با عنایت به حذف ارتکاب فعل حرام و اصلاح ماده 638 به ماده 637 قانون مجازات اسلامی مستندا به تبصره 4 ماده 22 قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب اصلاحی 1381 ضمن رد تجدیدنظرخواهی دادنامه تجدیدنظرخواسته مستندا به بند الف ماده 257 قانون صدرالذکر تایید و استوار می گردد. این رای قطعی است. حق الوکاله و دستمزد وکیل برای شکایت رابطه نامشروع رقم مشخص و ثابتی نیست و حسب تشخیص وکیل و پیچیدگی کار و مرجع صالح مبلغ متفاوتی است ولی در هر حال از 20 میلیون تومان کمتر نیست.

رئیس شعبه 57 دادگاه تجدیدنظر استان تهران

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

اظهارنامه عدم تمکین رو قبل دادگاه طلاق بدم ویا بعد از اون ! 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم که شوهرم بدون دلیل اقدام کرده به دادن دادخواست طلاق برای این که من رو بتورسونه و من برم مهریه رو توی دفترخونه ببخشم و گفته اگر مهریه رو ببخشی من دادخواست طلاق رو که دادم پس می گیرم من هم مشاوره حقوقی با ی وکیل خانواده انجام دادم البته مثل شما وکیل معروف طلاق نبود ایشون گفتن شما هم اظهارنامه تمکین بده اما من موندم اگر عدم تمکین کنم ویا اظهارنامه عدم تمکین بدم اولا تمکین خاص باشه ویا تمکین عام وثانیا قبل از دادگاه طلاق اظهارنامه عدم تمکین بدم ویا صبر کنم بعد از جلسه دادگاه طلاق از طرف زوجه که شوهرم دادخواست داده ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . ضمننا توی دادخواست طلاق فقط وکیل شوهرم نوشته همسر ایشون تمکین خاص ویا تمکین عام نمیکنه و به مشکل جنسی ایشون اشاره نشده جناب وکیل . 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

 

کلیپ دکتر فتح اللهی شبکه 2

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

 بهترین وکیل رابطه نامشروع در ایران برای پرونده کیفری 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در شهرک غرب تهران زندگی می کنم متاسفانه درگیر یک ماجرای خانوادگی و رابطه نامشروع شدم و بهمین خاطر بدنبال یک وکیل رابطه نامشروع که بعنوان وکیل کیفری ویا وکیل خانواده پی گیر کار من باشه بدنبال وکیل می گشتم متاسفانه من از 3 ماه پیش درگیر پرونده کیفری و رابطه نامشروع شدم و مرتب به دادسرای اخلاقی رفت و آمد دارم فعلا قرار وثیقه برای من گذاشتن و گفتن برای پی گیری روند پرونده دادسرا حتما برو وکیل رابطه نامشروع بگیر منتها من میخوام که برای من پرینت مکالمات تلفنی هم توسط وکیل گرفته بشه تا مشکلات من بطور جدی حل بشه من الان 3 روز هم بازداشت موقت بودم که خیلی روح و روان من رو بهم ریخت واقعا نیاز به یک وکیل کاربلد ویک وکیل پایه یک کیفری رابطه نامشروع توی پرونده رابطه نامشروع خودم دارم الان بجز شوهرم چند نفر دیگه هم از من شاکی هستند حالا من موندم دقیقا چیکار باید بکنم . ضمننا شوهرم رفته برای من و علیه من وکیل طلاق گرفته بهترین وکیل طلاق تهران رو و علیه من دادخواست طلاق یکطرفه ثبت کرده و میخواد مهریه نده و حضانت بچه ها رو هم از من بگیره و من رو توی دردسر بندازه و حکم زندان هم برای من بگیره !  لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید .

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

کلیپ دکتر فتح اللهی شبکه 2

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شما برای در مشهد وکالت می کنید ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم مدیر داخلی یک هتل 5 ستاره در مشهد که برای امور هتلداری خدمت می کردم در مشهد اخیرا بنده از هتل بدلایل واهی اخراج شدم و برای این منظور رفتم برای احقاق حق در دادگاه عمومی مشهد منتها طرف مقابل که سهامدار اصلی هتل هست فیلمی رو از بنده در دست دارند که بنظر میرسد برای قصد اخاذی و توهین و تهمت رابطه نامشروع میخواهند در مقابل طلب من استفاده کنند و با طلب من این موضوع را تهاتر کنند جناب وکیل من بدنبال وکیلی در تهران ی گشتم که حضرتعالی را برای موضوع وکالت امور و پرونده کیفری اخاذی و تهمت رابطه نامشروع و دفاع در پرونده حقوقی مال غیر و دادخواست مطالبه وجه سهام بنده از هتل 5 ستاره مشهد اقدامات لازم رو انجام بدهم . در دادخواستی که وکیل مشهدی هتل دار اصلی به دادگاه مشهد ارایه داده اند 4 صفحه دادخواست و یک شکایت کیفری از بنده در دادسرای مشهد ضمیمه شده است فلذا من میخواهم برای اعاده حق خودم از یک وکیل بانفوذ و باتجربه مثل شما برای دادخواست متقابل و ورود ثالث استفاده بکنم و شکایت کیفری خودم ور هم  به نتیجه برسونم . در دادگاه قبل از رسیدگی به دعوای اصلی ما یک شکایت کیفری دیگر هم شده که منتظر نتیجه دادیار ناظر و دادیار اظهارنظر هستیم ممنون میشم حق الوکاله لازم رو برای دفاع در پرونده کیفری بنده در جلسه مشاوره حقوقی اعلام بفرمایید . الان در پورنده ما وکیل دادگستری برای دفاع در پرونده اخاذی و خیانت در امانت قرارداده نشده است لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید . 

 

ممنون از برنامه شما در رادیو و تلویزیون 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده بای زن عکس و فیلم دارم ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که برای موضوع خیانت شوهرم مزاحم وقت شما شدم میخواستم مشاوره حقوقی در مورد خیانت شوهرم بگیرم من مدتی بود از رفتارهای نامتعارف شوهرم در عذاب بودم این که به من توجههی نمی کرد با من بدحرف می زد رابطه جنسی معمول رو نداشتیم من رو جلوی بچه ها خراب می کرد تا اینکه بهش مشکوک شدم گفتم شاید شوهرم معتاد شده که این طوری بی میل به زندگی هست . چون جناب وکیل نمیدونستم موضوع داستان خیانت شوهر هست . من کارمند یک بیمارستان خصوصی هستم و شیفتی توی بیمارستان کار می کنم و بعضی اوقات ساعات طولانی در منزل نیستم همین باعث شد که توی زندگی مشترک ضربه بخورم بهمین خاطر شوهرم مدتها تنها بود از اینجا بود که موضوع رفتار بد و خیانتهاش سرباز کرد خلاصه من بهش شک کردم و رفتم برای چک کردن گوشی موبایل شوهرم که متوجه خیانت شوهرم شدم کلی عکس و فیلم و دونفره مستهجن رابطه نامشروع پیدا کردم بلافاصله از عکس ها فیلم گرفتم و اسکرین شات برای شکایت کیفری رابطه نامشروع و خیانت حالا جناب وکیل من میخوام برای شکایت حقوقی و کیفری و طلاق از شوهرم اقدام کنم و همه حق و حقوق ام رو از اون بگیرم میشه لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

باتشکر فراوان 

ممنون از برنامه خوب شما در رادیو 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل رابطه نامشروع 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

وکیل برای نوشتن لایحه دادگاه تجدیدنظر طلاق میخوام ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که برای دادگاه طلاق توی دادگاه خانواده اقدام کردم یعنی دادخواست طلاق رو در ثنای خودم در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت کردم و رسید گرفتم توی جلسه اول دادگاه خانواده قاضی ابتدا مدارک من رو نگاه کرد و همه مدارک رو ورق زد و پس از تعیین وقت نظارت و احتیاطی من رو به واحد داوری و مددکاری اجتماعی معرفی کرد حالا بعد از 4 ماه رای دادگاه یعنی دادنامه طلاق البته دادنامه رد دادخواست طلاق صادر شده وبه من ابلاغ شده توی دادگاه طلاق یعنی رای دادگاه طلاق قاضی دادگاه استدلال کرده خانم .... بدلیل فقد ادله اثباتی زوجه در حق زوج دادگاه با مطالعه جمیع اوراق پرونده رای به رد دادخواست خواهان صادر می نماید این رای ظرف بیست روز قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران است . حالا من با تقدیم لایحه کیفری میخوام توی دادگاه بعدی موفق بشم . البته میخواستم بدونم هزینه نوشتن لایحه تجدیدنظر چقدر هست . چون طریقه نوشتن لایحه تجدیدنظر رو برای دادگاه خانواده تهران من بلد نیستم . ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل دادگاه تجدیدنظر 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون