وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تجدیدنظرخواهی من نتیجه میده اعلام کردن جلسه میگذارن 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در مورد طلاق خودم اقدام کردم به تجدیدنظرخواهی و شکستن رای تجدیدنظر منتها معلوم نیست رسیدگی کنن من حقیقتش دادخواست طلاق داده بودم ولی در مراحل اول رسیدگی اعلام کرد قاضی دادگاه خانواده که داورها رو معرفی کنید بدون تحقیق از شهود یکدفعه قاضی دادگاه خانواده که از اول هم با من لج بود اعلام کرد من به این پرونده رای نمیدم ! و پرونده من رو توی دادگاه بدوی رد کرد ! حالا من برای تجدید نظرخواهی طلاق نمیدونم لایحه بنویسم بهتره ویا وکیل تجدیدنظر بگیرم چون مدیر دفتر دادگاه بدوی گفت اگر درست بری جلو رای رو از دادگاه تجدید نظر می گیری من چطور میتونم از شما مشاوره حقوقی آنلاین ویا مشاوره حقوقی فوری تلفنی بگیرم جالب دادگاه بدوی حتی به شهادت شهود هم در وقت احتیاطی توجهی نکرد 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی