وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

خیانت کردم چیکار کنم

خیانت کردم چیکار کنم 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که به شوهرم خیانت کردم و ارتباط تلفنی با چند تا آقا داشتم و رابطه جنسی با یکی از اونها حالا متوجه شدم که یکی از اونها قصد اخاذی از من رو داره و بهمین خاطر به من پیام داده اگر مجدد با من رابطه جنسی نداشته باشی شوهرت رو بنحوی از موضوع باخبر می کنم . ضمننا من متن پبامک هات و تصویر عریان و لختت رو دارم که در فضای مجازی پخش می کنم تا بدست شوهرت برسه جناب وکیل من می خوام قبل از وقوع حادثه مشاوره حقوقی خانواده و مشاوره حقوقی کیفری بگیرم تا توسط این فرد کلاهبردار و شیاد مورد هجمه قرار نگیرم و بتونم در دادگاه خانواده طلاق و دادگاه کیفری رابطه نامشروع جلو باشم چطور میتونم با شما مشاوره حقوقی طلاق و خانواده داشته باشم ممنون ضمننا شوهرم هم مقداری به داستان شک کرده و احتما میدم بره پرینت تلفن های من رو بگیره و شکایت کیفری بکنه و بچه ها و حضانت رو هم ازم بگیره اگر قاضی دادسرا از من توضیحات بیشتر خواست من لایحه بدم باخبر و یا فقط شفاهی از خودم دفاع بکنم اگر شوهرم وکیل گرفت برای استعلام پیامک چیکار کنم  میتونم جلوی استعلام پیامک ها رو بگیرم و فقط استعلام شماره پیامک رو میخوان ویا شاهد هم میخوان 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی