وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

تجدید نطر خواهی از حکم طلاق ـوکیل خانواده بهترین وکیل خانواده در تهران 

یکی از موارد تجدید نظر خواهی از حکم طلاق زمانی است که شوهر یا زن به حکم صادره طلاق از دادگاه خانواده اعتراض دارد واین اعتراض خود را از طریق تجدیدنظرخواهی بیان می کند که البته بهتر است این اعتراض توسط وکیل خانواده ویا وکیل طلاق در دادگاه خانواده صورت بگیرد بنا به سخنان دکتر فتح اللهی استاد مسلم حقوق خانواده تجدیدنظر خواهی دعاوی خانواده پایان راه نیست بلکه می توانند شروع انقلاب دعوا باشد و حقوق از دست رفته زن یا شوهر را استیفا بکند جهت آشنایی با نظرات استاد حقوق خانواده ودیدن برنامه های تلویزیونی ایشان بر روی کلمه وکیل خانواده درذیل کلیک بفرمایید . 

 

وکیل خانواده 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

وقتی مرد طلاق نمی دهد چگونه طلاق بگیریم |بهترین وکیل خانواده در تهران 

یکی از سوالاتی که اکثر مراجعین به دفتر ما می کنند اینست که در مواجهه با وکیل خانواده ویا شوهر خود در دادگاه خانواده در پاسخ به سوالات حقوقی خود موفق باشند ودر صورت ارایه دادخواست های مختلف شوهر در دادگاه خانواده با توسط وکیل خود ویا وکیل خانواده خود بهترین نتیجه را بگیرند استاد فتح اللهی بعنوان بهترین وکیل خانواده در تهران همیشه اعلام میدارند که بایستی قبل از تدارک دفاع وضعیت طرف مقابل را در دادگاه خانواده سنجید واینکه بهترین وکیل خانواده در تهران همیشه آماده حمله است ونه دفاع حقوقی . 

 برای توضیحات بیشتر در این خصوص کلیک شود بر روی کلمه وکیل خانواده در ذیل 

وکیل خانواده 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

{تلفن مستقیم 09121463248}

جهت ورود به نشانی سایت اصلی دکتر فتح اللهی

ودیدن برنامه رادیویی و تلویزیونی ایشان 

کلیک کنید بر کلمه وکیل خانواده 

طلاق از طرف زوجه نیازمند حداقل یک جلسه مشاوره با وکیل  خانواده است قبل از این که وکیل خانواده کار را بدست بگیرد چراکه وکالت خانواده تا قبل از این که پرونده شما بطور کامل بررسی نشود قابل واگذاری و پی گیری توسط وکیل خانواده نیست برای توضیحات بیشتر در این خصوص کلیک شود بر روی کلمه وکیل خانواده در ذیل 

وکیل خانواده 

 

وکیل اکبر فتح اللهی رادیو ایران ـبرنامه خانه خانواده ـدوشنبه ها 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

دفتروکالت نازی آباد {تلفن مستقیم 09121463248}

جهت ورود به نشانی سایت اصلی دکتر فتح اللهی

ودیدن برنامه رادیویی و تلویزیونی ایشان 

کلیک کنید بر کلمه

وکیل 


البته در ایران به  دلیل اطاله دادرسی و عدم آشنایی مردم با حقوقشان این موضوع شاید چندان مصادق نداشته باشد اما در سایر کشورها قوانین در این زمینه سختگیرانه وضع می‌شود و حقیقتا فرد یا افرادی که دیگران را مورد توهین یا افترا یا هتاکی قرار می‌دهند، منتظر برخود قانونی برای مجازات فحاشی خواهند بود.

با این اوصاف چند سالی که با آگاه‌تر شدن مردم نسبت به حقوقشان شاهد برخوردهای حقوقی‌تر نسبت به جرم توهین هستیم.

همانطور که جرایم علیه وضعیت جسمانی اشخاص سبب واکنش کسی که مورد ستم و جنایت واقع شده و جامعه در برابر مجرم می‌شوند، جرایم علیه اشخاص و شرافت افراد هم همینطور است زیرا این جرایم چنان آسیب روحی و روانی‌ای در پی دارد که در بسیاری از موارد مداوا و درمان آن بسیار سخت‌تر و دشوارتر از صدمات و ضررهای مالی و جسمی است.

برای تحقق جرایمی از جمله توهین یا افترا  باید ۳ رکن همزمان وجود داشته باشند؛ رکن قانونی، رکن مادی و رکن معنوی.

1- خیابان ولی عصر جنب پارک ساعی  

کوچه رفیعی بیستم پلاک ۲۸ 

طبقه دوم غربی 

.........................................................................

2- نازی آباد جنب بیمارستان امیرالمومنین 

خیابان شیر محمدی روبه روی رستوران توحید 

پلاک ۱۴۱ طبقه دوم 

0912-146-32-48

توهین در لغت به معنای خوار کردن، سبک داشتن، خواری و خفت آمده است. البته جرم توهین دارای اقسامی نیز است:  توهین ساده عبارت است از توهین و اهانتی که به‌رغم دارا بودن وصف مجرمانه از هیچ کیفیت مشدده‌ای برخوردار نیست. این جرم در ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی مصوب سال ۱۳۷۵ پیش‌بینی شده است که مقرر می‌دارد «توهین به افراد از قبیل فحاشی و استعمال الفاظ رکیک، چنانچه موجب حد قذف نباشد، به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا ۵۰ هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی خواهد بود»

مجازات فحاشی
برخی معتقدند توهین به اشخاصی که در قید حیات نیستند نیز مشمول ماده ۶۰۸ می‌شود. به‌نظر می‌رسد واژه« افراد» در ماده فوق به انسان‌های زنده اشاره دارد و در نتیجه توهین به مردگان تنها در صورتی می‌تواند مشمول ماده مذکور قرار گیرد که عرفاً توهین به بازماندگان تلقی شود و در واقع آنان بزه دیده محسوب می‌شوند. این موضع در تبصره ۲ ماده ۳۰ از قانون مطبوعات مصوب سال ۱۳۶۴ نیز پذیرفته شده است که به موجب آن «هرگاه انتشار مطالب مذکور در ماده فوق راجع به شخص متوفی بوده ولی عرفاً هتاکی به بازماندگان وی به حساب‌ آید هر یک از ورثه قانونی می‌تواند از نظر جزایی یا حقوقی طبق ماده و تبصره فوق اقامه دعوی نماید»

تنها گفتن فحشی که متضمن نسبت ناموسی ناروا باشد، قذف نیست. قانون می گوید چنانچه افرادی نزد مراجع قضایی به عنوان شاهد زنا یا لواط دیگران حاضر شوند، اما شهادت آنها مستند به مشاهده نباشد یا تعدادشان به حد نصاب لازم برای شهادت نرسد، عمل آنها نیز قذف و مستوجب مجازات ۸۰ ضربه شلاق خواهد بود. نکته پایانی آن که قذف محدود به گفتن فحش ناموسی نیست، نوشتن آن یا درج الکترونیک (نظیر انتشار در اینترنت یا ارسال ایمیل) نیز طبق قانون جدید مجازات اسلامی جرم انگاشته شده است.

برخی معتقدند توهین به اشخاصی که در قید حیات نیستند نیز مشمول ماده ۶۰۸ می‌شود.

جز در مواردی که در قانون به آن اشاره شده است، علنی بودن توهین شرط تحقق آن محسوب نمی‌شود. در واقع اگر کسی هم در یک مکان خصوصی و بدون حضور شاهد به دیگری توهین کند مرتکب جرم می‌شود، حتی حضور مخاطب توهین هم شرط تحقق نیست، ممکن است شخصی به کسی که در میان جمعی حضور ندارد توهین کند. حال آیا منظور از حضور، حضور فیزیکی است بلکه همین که شخص مخاطب، مثلاً از طریق تلفن، الفاظ توهین‌آمیز را می‌شنود یا از طریق ارتباط اینترنتی حرکات توهین آمیز را مشاهده کند کفایت می‌‌کند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت جرم توهین مقید به نتیجه نیست و در واقع یک جرم مطلق است. اگر مخاطب روحیه بالایی هم داشته باشد حتی اگر عملاً از توهین ناراحت نشود باز هم مجازات فحاشی ، به صرف موهن بودن رفتار مرتکب از نظر عرف، محقق شده است.

مجازات فحاشی
مجازات فحاشی یک جرم عمدی است و ارتکاب غیرعمدی آن در حقوق جزا شناخته شده نیست یعنی مرتکب «عمد در ارتکاب رفتار موهن نسبت به دیگری» را داشته باشد در واقع این مطالب به دو مورد اشاره می‌کند:

مرتکب در ارتکاب عمل خود عامد باشد یعنی در حالت خواب و هیپنوتیزم و مستی نباشد و کلاً بدون اراده مرتکب صورت نگیرد.
مرتکب از موهن بودن رفتار خود اطلاع داشته باشد، برای مثال برخی تفاوت‌های فرهنگی یا زبانی باعث عدم‌اطلاع وی نباشد.
گاهی ممکن است گفتار و رفتار توهین آمیز کسی نسبت به دیگری به‌ گونه‌ای باشد که به جای آنکه صرفاً موجب تخفیف شخصیت و تحقیر او شود ارتکاب عمل مجرمانه‌ای را به‌طور صریح به وی نسبت دهد که این نوع گفتار و رفتار موجب تشدید مجازات مرتکب در مقایسه با توهین ساده خواهد شد.

مستند قانونی مجازات فحاشی ماده ۶۰۸ قانون مجازات اسلامی است که در آن آمده: توهین یا اهانت عبارت از کاری ( اعم از قول، اشاره و عمل) است که متضمن اسناد و اخبار نبوده و به نحوی از انحاء در حیثیت متضرر از این جرم نوعی وهن وارد کند.

توهین در معنای اخص عبارت است از نسبت دادن هر امر وهن آور اعم از دروغ یا راست، به هر وسیله و طریقه‌ای که باشد یا انجام دادن هر فعل یا ترک فعل که از نظر عرف و عادت موجب کسر شان یا پست شدن طرف می شود.

با استناد به مواد قانونی ذکر شده نباید از نظر دور داشت که شاید بسیاری از رفتارهایی که روزانه رخ می‌دهد مصداق توهین محسوب می‌شوند و با علم به مجازاتهای قانونی منظور شده در قانون مجازات می‌توان فرد توهین کننده را مورد پیگرد قانونی قرار داد.

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

آدرس دفترخدمات الکترونیک قضایی نازی آباد کجاست ؟ 

ما دفتر خدمات قضایی نیستیم دفتر وکالت هستیم

لطفا بی جهت تماس گرفته نشود 

مگر برای دریافت وقت مشاوره

در دفتر وکالت نازی آباد 

 

 دکتر اکبر فتح اللهی

وکیل پایه یک دادگستری 

مهمان شبکه ٢ سیما و رادیو و شبکه خبر 

 

دکتر وکیل اکبر فتح اللهی شبکه ۲ سیما 

 

دکتر وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو ایران 

 

دکتر وکیل اکبر فتح اللهی در شبکه خبر 

 

تهدید به مرگ همسایه رو چطور شکایت بکنم ؟ کیفری جرایم 

 

با سلام جناب دکتر من میخواستم از مرد همسایه بخاطر تهدید به مرگ و تهدید به قتل شکایت کیفری بکنم بنظرتون چکار کنم ما سر مشاعات با ایشون درگیر شدیم به زور میخواد مدیر ساختمون باشه بدون اینکه خرجی برای ساختمون بکنه ولی هزینه ها رو بجای اینکه انجام بده همه چیز و حق عضویت آپارتمان رو بگذار جیبش کارش به اخاذی و تهدید قبلا کشیده شده بود ولی امروز با فحاشی توهین و تهدید به مرگ جلوی همسایه ها اون رو عملی کرد البته فکر نکنم همسایه ها جناب وکیل بیان برای شهادت کیفری چون خیلی از این آدم می ترسن ولی من میخوام ازش شکایت کیفری بکنم تا حق و حقوق خودم رو بگیرم تا نتونه باز دست به اخاذی و تهدید به مرگ بزنه وهمسایه ها رو بترسونه من میخوام ی اقدامم عملی لازم با مشاوره حقوقی و طرح شکایت کیفری انجام بدم ! البته فکر میکنم طرف قبلا سابقه ارتکاب جرم هم داشته جناب وکیل چون همش فحاشی میکنه 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

 

وکیل 

 

 

و

 

 

 

سوابق جناب وکیل اکبر فتح اللهی 

1ـ وکیل پایه یک کانون وکلا مرکز از سال 84

2ـ دبیر دوم فعلی کمیسیون انتشارات کانون وکلا

3ـ عضو اسبق کمیسیون تسخیری کانون وکلا 

4ـ یادداشت نویس روزنامه ابتکار۵۰ مقاله 

5ـ دعوت به رادیو ایران از برنامه خانه و خانواده

6ـ دعوت به شبکه ۲ سیما برنامه عصر خانواده

7ـ عضو مشاور دادگاه خانواده ولنجک

انجام امور کلیه امور وکالتهای خانواده طلاق طلاق توافقی مهریه ثبت و اجرای ثبت مهریه تنظیم اظهارنامه تمکین دردفتر وکالت نازی آباد و تنظیم دادخواست شکواییه قبل از ارایه به دفتر خدمات قبول کلیه وکالتهای شما در مجتمع قضایی بعثت و مجتمع قضایی خانواده محلاتی 

09121463248

 

آدرس دفاتر خدمات قضایی نازی آباد  شماره ۱ و شماره ۲ 

۱ ) یاخچی آباد – خیابان بهمنیار – خیابان آموزگار – پلاک ۸۱ –

 


۲)آدرس: تهران – نازی آباد – خیابان بهمنیار (نرسیده به بیمارستان مفرح) – پلاک ۳۱۱ – طبقه همکف

 

تلفن استاد فتح اللهی 

09121463248

ته خط نازی آباد جنب بیمارستان امیرالمومنین 

خیابان شیر محمدی روبه روی رستوران توحید 

پلاک ۱۴۱ طبقه دوم 

0912-146-32-48

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

طلاق به در خواست زن یا زوجه به بیان وکیل خانواده 

قانون مدنی در مواد 1129و 1130 موجباتی را برای طلاق به در خواست زن مقرر داشته است که مبتنی بر فقه اسلامی ماده 1129مربوط به استنکاف یا عجز شوهر از دادن نفقه است و عدم امکان اجرا حکم محکمه والزام او به دادن نفقه که در این مورد زن می تواند برای طلاق به حاکم رجوع کند در خصوص موارد دیگر بر روی کلمه وکیل کلیک کنید 

 

وکیل 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

فسخ ازدواج 

چون ازدواج یک قرارداد مالی نیست واز سوی دیگر تثبیت خانواده و محدود کردن آن مورد نظر قانون گذار بوده است از این رو همه خیاراتی که در قانون  برای معاملات جهت فسخ قرارداد پیش بینی شده است در نکاح بر ای فسخ نکاح مطرح نمی شود . بطور مثال خیار غبن که در مورد تعادل عوضین در قراردادهای مالی شناخته شده ونیز خیار شرط که مبتنی بر توافق بر بهم زدن قرارداد است در مود ازدواج معنایی ندارد بعنوان وکیل خانواده معتقد هستم که جهت اطلاع از ماهیت فسخ عقد نکاح حتما از جهت بهرهمند بودن شرایط با مشاور حقوقی مشاوره لازم صورت بگیرد .در صورت پذیرفته شدن فسخ نکاح از سوی دادگاه خانواده مهریه به زن تعلق نمی گیرد جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید بر وکیل معروف خانواده در تهران  

استاد اکبر فتح اللهی مهمان

شبکه ۲ سیما ورادیو ایران 

تلفن مستقیم 09121463248

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

وکیل معروف خانواده در تهران 

طلاق از طرف زوجه بدلیل نپرداختن نفقه 

قانون مدنی در مواد 1129و 1130 موجباتی را برای طلاق به در خواست زن مقررداشته است که مبتنی بر فقه اسلامی است ماده 1129 مربوط به استنکاف یا عجز شوهر از دادن نفقه است و عدم امکان اجراء حکم محکمه و الزام به دادن نفقه که در این مورد زن می تواند برای طلاق به حاکم رجوع کند و حاکم شوهر اورا مجبور به طلاق نماید . ماده 1130 قانون مدنی مربوط به عسر و حرج است که به موجب آن اگر دوام زندگی زناشویی برای زن موجب مشقت شدید و غیر قابل تحمل باشد .زن می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند .علاوه بر موارد فوق ...... جهت مطالعه ادامه مطلب بر روی

کلمه وکیل معروف خانواده در تهران کلیک فرمایید . 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

تشریفات طلاق و ثبت طلاق بعد از صدور رای دادگاه 

 

این نوشته توسط وکیل طلاق تنظیم شده است طلاق دارای تشریفاتی است که در قانون مدنی آمده است و امروز هم به قوت خود باقی است بعضی از این شرایط اساسی و مربوط به ماهیت طلاق است وپاره ای صوری و تشریفاتی اما شرایط اساسی طلاق چیست بعضی از شرایط مربوط به طلاق مربوط به طلاق دهنده است وپاره ایی دیگر مربوط به زن است برخی از این شرایط مانند قصد و رضا و اهلیت برای هر عمل حقوقی لازم است ویژه طلاق نیست و بعضی دیگر مانند پاکی زن مربوط به طلاق است .

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

تلفن مستقیم جناب دکتر 09121463248

یکی از مشکلات مردم بخصوص بانوان گرامی موضوع خیانت در روابط زناشویی است خیانت معمولا در روابط زناشویی زمانی رخ می دهد که روابط نزدیکی بین یکی از زوجین با دیگران شکل می گیرد . جهت مطالعه ادامه مطلب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی بر روی کلمه وکیل کلیک فرمایید . 

 

وکیل 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون