وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 میتونم تجاوز رو ثابت کنم ! 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی من دختر خانمی هستم که بهم تجاوز زوری شده و میخوام برای دفاع از حقوق خودم وکیل بگیرم داستان از این قرار است که من از یک آژانس تلفنی ماشین کرایه می کردم ماشین های شاسی بلند منتها بعضی اوقات همراه ماشین راننده هم میفرستادن راننده که یک جوان خوش تیپ بود چند بار تکرار شد . و بعد از هربار رساندون من کمی از من اطلاعات خصوصی میگرفت و از من تعریف می کرد یکروز از من تقاضا کردند که باهم نهار بخوریم و بعد من رو به مقصد برسونن من هم که بعد چندبار بهش اعتماد کرده بودم این موضوع رو پذیرفتم وقتی من رو برد برای نهار از من خواست ی قوطی انرژی زا از داخل داشبورد دربیارم و باهم بخوریم من هم از همه جا بی خبر این کار رو کردم وقتی به خودم اومدم که بیهوش وسط بیابون بودم 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

                   

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی