وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم رابطه نداره فهمیدم خیانت کرده

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی شوهرم رابطه نداره بامن فهمیدم با دیگران رابطه نامشروع داره من باید چیکار کنم هم طلاق نمیده هم من رو رها کرده و البته نفقه و بچه ها رو ونفقه من رو نمیده یک ملکی هم داشتم که باوکالتی که از من داشت اون رو برداشته فروخته و منتقل کرده جناب وکیل یعنی فرار از دین مهریه من چطور میتونم ازش شکایت یکنم برای رابطه نامشروع تازه زنه میگه من صیغه ۹۹ ساله شوهرت هستم و هرکاری میخوای بکن حالا من بدنبال بهترین وکیل خانواده و بهترین وکیل کیفری هستم تا از هر دونفر شکایت بکنم الان مهریه میخوام اول اجراء بگذارم از ثبت بهتره ویا دادگاه مهریه دادخواست مطالبه مهریه بدم 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی