وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چطور میتونم قراردادم رو اصلاح بکنم 

 

با سلام جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم از شهرک غرب ملکی رو خریداری کردم منتها قبل از خریداری ملک مورد نظر استعلامات رو بنگاهی نگرفت با وصف این که ملک بازدداشت نیست ملک رومعامله کردم و حالا متوجه شدم که این ملک نه تنها آزاد نیست بلکه یک سوم مبلغ ملک وام برداشته شده رو این ملک مسکونی حالا اطمینان دارم مالک نمیتونه این ملک رو از رهن وام بانک ظرف 10 روز خارج بکنه من دقیقا باید چیکار بکنم تا مغبون نشم بهش هم زنگ میزنم به من فحاشی میکنه و تهدید واین که هر دادخواستی میخوای بده ویا هر شکایتی میخوای بکن آیا من باید ملک رو از رهن ملک خارج بکنم ویا خیر و اگر ملک رو از رهن خارج بکنم میتونم خلع یدش رو بگیرم تازه فروش مال غیر هم کرده چون برای ۵ واحد پروانه ساخت گرفته ولی به هفت نفر فروخته حالا اگر چک و سفته تضمین بگیرم بهتره ویا بخوام اقرار نامه محضری ۲ دانگ از ملک رو بگیرم قبل پروانه ساخت و پایان کار 

البته وکیل ملکی و بهترین وکیل ملکی رو دنبالش بودم و دنبالش هستم چون فقط ی وکیل متخصص ملکی میدونه کار من رو انجام بده و السلام ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

بهترین وکیل ملکی 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی