وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی

۱۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

من وکیل تضمینی برای پرونده خیانت شوهرم میخوام | وکیل خانواده | بهترین وکیل خانواده 

 

با سلام جناب دکتر من ی وکیل تضمینی برای پرونده کیفری رابطه نامشروع شوهرم میخوام که با ی زن کارمند همکار خودم ارتباط گرفته و زندگی من رو بهم زده و حالا شوهرم آمده گفته که این خانمه که کارمند بانک هست صیغه من هست و بچه رو میخوام بدم این بزرگ بکنه من من وکیل تضمینی برای پرونده خیانت شوهرم میخوام ی وکیل تضمینی تهران ی وکیل تضمینی کیفری تهران ی وکیل کیفری خوب برای دادگاه تجدیدنظر هم بره ممنون میشم وقت مشاوره حقوقی تلفنی ویا حضوری برای من بگذارید . 

 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل 

 

 

 

 

فرجام خواهی وکیل تاپ 

فرجام خواهی همیشه آخرین مرحله دادرسی بوده و هست در دعاوی که کار به مرحله سوم می رسد مبحث فرجام خواهی پیش می آید فرجام خواهی وکیل تاپ می خواهد چون شوخی نیست فرجام خواهی یک مرحله پرخطر و دقیق رسیدگی قضایی در دیوان عالی کشور است که وقتی پرونده در دادگاه بدوی و اولیه رسیدگی شده وبعد به دادگاه تجدیدنظر رفته موضوع از دادگاه تجدیدنظر رفته باشد موضوع فرجام خواهی توسط  فرجام خواهی وکیل تاپ پیش می آید فرجام خواهی مرحله سوم رسیدگی و مرحله پایانی رسیدگی در دیوان عالی کشور است از جمله فرجام خواهی طلاق فرجام خواهی کیفری و فرجام خواهی از رای دادگاه تجدیدنظر باید توسط وکیل خوب صورت بگیرد پس  فرجام خواهی وکیل تاپ می خواهد برای انجام وکالت شما ما وکیل تضمینی تهران ووکیل تضمینی کیفری تهران ووکیل ملکی تضمینی ووکیل تضمینی اعاده دادرسی ووکیل کیفری ووکیل تجدیدنظر ووکیل دادگاه تجدیدنظر ووکیل اعاده دادرسی را موسسه حقوقی ما بهتر از موسسه بنیاد وکلا و موسسه حقوقی قاف انجام می دهد پس  فرجام خواهی وکیل تاپ می خواهد . ضمننا برای پرونده خیانت هم وکیل خیانت تضمینی لازم است . 

 

در ادامه بخوانید : بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر | وکیل تضمینی دادگاه تجدیدنظر برای پرونده قضایی 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شوهرم وکیل گرفته برای ندادن مهریه ۳ دانگ ملک مشاع تو نیاوران 

 

با سلام جناب وکیل من خانم پزشکی هستم که شوهرم قبلا ۳ دانگ ملک مشاع و مشترک رو بنام من کرده بود حالا بدلایل مختلف با هم اختلاف طلاقی پیدا کردیم و میگه باید۳ دانگ ملکی رو که بنام تو کرده بودم برگردونی به نام خودم غافل از اینکه این ۳ دانگ رو همین طوری بنام من زده بود ونه بعنوان مهریه  فلذا من منیخوام اون رو بصورت سندی برگردونم البته بزور توی خونه از من سند دستنویس تعهد به انتقال گرفت و داد سرایدارش هم امضاء و اثر انگشت زد حالا رفته دادخواست ایطال سند انتقال ۳ دانگ ملک مشاع توسط وکیل دادگستری داده به دادگاه حقوقی من میخواستم وکیل بگیرم برای باطل کردن این انتقال و دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ۳ دانگ ملک بابت مهریه ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی مهریه فوری بگذارید نیاز به وکیل خوب و ماهر دارم که باسایت شما آشنا شدم ! شرایط ۳ دانگ خانه برای مهریه بلحاظ حقوقی خیلی برام مهمه ! همچنین شرایط مهریه خانه جناب وکیل چراکه برای این ۳ دانگ زحمت زیادی کشیدم در گذشته ! من بدنبال وکیل تضمینی تهران ویا وکیل تضمینی کیفری در تهران ویا وکیل تضمنی اعاده دادرسی ویا وکیل کیفری ویا وکیل تجدیدنظر ویا وکیل دادگاه تجدیدنظر ویا وکیل اعاده دادرسی خوب هستم !   انواع مهریه واقعا تو تصمیم گیری قاضی تاثیری داره جناب وکیل فتح اللهی عزیز . سوالات حقوقی قاضی در دادگاه مهریه دقیقا چیا هستن ! و در دادگاه مهریه اگر زن باشیم چه بگوییم من ی وکیل تضمینی مهریه میخوام جناب وکیل واین که جلسه اول دادگاه مهریه چگونه است و عواقبی دارد برای شوهر وکیل من هم میتونه صحبت کنه اخه اونها یعنی وکیل شوهرم دادخواست ابطال ۳ دونگ خونه رو دادن ؟ 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل

 

 

 

 

 

مهریه ملک مسکونی |خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد

یکی از سوالات اساسی در مورد قانون مهریه و سوالات حقوقی مربوط به آن اینست که خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد در این باره حق فروش ۳ دانگ منزل پیش می آید که در قانون مهریه نیامده اما می توان با قوانین حقوقی کار را پیش برد . مهریه نصف خانه از جمله سوالات حقوقی پر تکرار است فلذا خرید و فروش ملک مربوط به مهریه و احکام و میزان مهریه در  خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد ویا خیر کاملا بسته به نوع و شرایط مهریه دارد . مهریه ملک مسکونی شرایط خاص خود را دارد بطوری که عده ایی می پرسند آیا باید خانه قولنامه ایی را بتوان  خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد را به حساب آورد ویا خیر ! در مورد ملک مشاع و شریکی بین ۲ همسر هم همین طور مسایلی از این دست وجود دارد پس اینکه  خانه ای که سه دونگ سه دونگ باشد زن میتواند به عنوان مهریه بگیرد یا خیر بسته به سند ملک و نوع سند ملک و طرفین مشاع شریک ملک دارد . شرایط ۳ دانگ خانه برای مهریه باید توسط وکیل تنظیم شود ویا سردفتر تا در آینده با مشکلی مواجه نشود . 

در چه صورت مهریه زن قطع می شود 

یکی از سوالات حقوقی اینست که در چه صورت مهریه زن قطع می شود بعنوان وکیل خانواده که سالها تجربه وکالت دادگستری داشته ام و بعنوان وکیل پایه یک دادگستری ابراز می دارم پاسخ به این سوال در چه صورت مهریه زن قطع می شود خود به ۲ بخش تقسیم می شود بخش اول حالت کیفری بخش دوم حالت حقوقی حالت کیفری زمانی است که موضوع خیانت و مهریه مطرح می شود در این صورت اگر مرد درست اقدامات لازم را انجام دهد شاید بتواند در صورت خیانت زن مهریه او را کنار بگذارد البته با راه حل های گوناگون و متفاوت که وکیل کیفری خانواده کار از پس آن بر می آیند اما زمانی که  می گوییم  در چه صورت مهریه زن قطع می شود حالت دیگری هم مطرح است حالت حقوقی خانواده که معمولا فریب در ازدواج و تدلیس در عقد ازدواج را شامل می شود . پس پاسخ به این سوال که  در چه صورت مهریه زن قطع می شود خود حالات مختلف قانونی دارد کیفری و حقوقی البته در این موارد به دنبال وکیل مهریه باشید وباید بدانید چند درصد مهریه به وکیل تعلق می گیرد . بهترین وکیل برای گرفتن مهریه وکیل خوب وباتجربه بعنوان بهترین وکیل خانواده تهران یعنی وکیل اکبر فتح اللهی است . که بعنوان بهترین وکیل مهریه در تهران و نگارنده کتاب حقوق خانواده است . پس پاسخ به این سوال که  در چه صورت مهریه زن قطع می شود فقط در تخصص وکیل طلاق است ! 

وکیل خوب برای مهریه 

یکی از سوالات حقوقی مردم در مورد گرفتن وکیل برای گرفتن حق خودشان است که نمونه آن در مشاوره حقوقی

می بینیم وکیل خوب برای مهریه باید دارای سوابق خوب وکالتی باشد دادگاه خانواده را بدرستی بشناسد و بتواند در دادگاه مهریه خوب از شما دفاع بکند و اموال را سریع توقیف بکند که حق و حقوق شما تضییع نشود . وکیل خوب برای مهریه هیچ گونه موردی را در پرونده وکالتی از قلم نمی اندازد مدارک را پیدا کرده و اسناد را بموقع به دادگاه مهریه تحویل می دهد جلوی فرار از دین را می گیرد و نمی گذارد شوهر اقدام به فرار از دین بکند . او می داند برای گرفتن مهریه از کجا شروع بکند که احتمال گرفتن مهریه بیشتر باشد . ما بعنوان وکیل مهریه در تهران بصورت وکیل تضمینی کار شما را انجام می دهیم .  شما به وکیلی مراجعه می کنید که دارای رزومه وکالتی بالا بوده در رادیو و تلویزیون شرکت کرده و اطلاعات دقیق حقوقی دارد . وکیل خوب برای مهریه دارای رزومه مشخص است و حداقل بیست سال سابقه وکالتی دارد . 

وکیل خوب برای مهریه 

طلاق یکی از پدیده‌های اجتماعی در خانواده‌ها است که دیریازود ممکن است هرکسی خودش یا خانواده و اطرافیانش درگیر آن شوند. در این وضعیت مشکلات و مسائل زیادی مطرح می‌شود که در واقع باعث خواهد شد شخص به دلیل قرارگیری در آن موقعیت دچار مشکلات روحی شده و به‌خوبی نتواند حق خود را از طرف مقابل بگیرد. حال در پرونده طلاق ممکن است وکیل مهریه برای مرد و یا زن باشد. این‌طور نیست که بگوییم صرفاً وکیل مهریه برای زنان است و صرفاً آن‌ها می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

در تعریف مدنی مهریه عبارت از مالی خواهد بود که به دلی عقد نکاح به ملکیت زن درآمده و زن می‌تواند هر زمانی آن را دریافت و دخل نماید. شوهر در هر وضعیت اقتصادی موظف به پرداخت آن خواهد بود. البته به این صورت نیست که زوجه بتواند تمام مهریه را به‌یک‌باره از شخص مقابلش دریافت کند و قوانین مدنی خانواده در طول چند سال اخیر دستخوش تغییراتی شده است.

متأسفانه همان قدر که مهریه می‌تواند برای خانواده‌ها و همین‌طور تضمین زندگی زوجه اهمیت داشته باشد. شیوه‌ای خواهد بود برای کلاه برداری عده‌ای و بر هم ریختن زندگی مشترک زوجین. به‌هرحال وکیل مهریه می‌تواند در جنبه‌های مختلف پرونده شما را بررسی کرده و بهترین راهکار را ارائه دهد. این بر عهده اوست که تمام‌وکمال حق شما را از طرف مقابل دریافت کند و یا این که شما را راهنمایی کند درگیر مشکلات مالی نشده و قادر به پرداخت مهریه در مدت‌زمان طولانی‌تری شوید.

وکیل خوب برای مهریه 
وکیل مهریه امروزه خدمتی است که حتی به‌صورت آنلاین و تلفنی نیز ارائه می‌شود. البته در مورد وکیل مهریه به چند مسئله کلیدی و مهم دقت کنید. وکلا می‌توانند در رشته‌های تخصصی تحصیل‌کرده و سطح علم خود را درست مانند یک پزشک متخصص و تفاوتی که با عمومی دارد بالا ببرند. در پرونده خود اولین اصلی که باید به آن توجه کنید محوریت و موضوعی است که شما را وادار می‌کند وکیل انتخاب کنید. وکیل مهریه در واقع نوع خاصی از علوم قضایی و کیفری است که صرفاً در این زمینه فعالیت می‌کند.

تیم تهران طلاق مؤسسه‌ای معتبر در زمینه ارائه خدمات وکالت پرونده‌های خانوادگی و وکیل مهریه است. در واقع انتقال بی‌ریا و صادقانه مستندات به دادگاه از سوی وکیل موضوع مهم دیگر است. یعنی شما انتظار دارید که وکیل موجب محکوم شدن شما در پرونده نشده. از طرفی در ارائه اسناد و مدارک راست‌گویی را در سرلوحه کار خود قرار دهد.

یکی از نکاتی که افراد باید به آن توجه بسیار ویژه ای داشته باشند ، انتخاب بهترین وکیل مهریه می باشد . وکیلی که علاوه بر علم و دانش در این قضیه ، از تجربه و مهارت نیز برخوردار باشد .مهریه از جمله حقوق مالی زوجه ( زن ) ، می باشد که به محض منعقد شدن عقد نکاح ، زن مالک آن می شود و زوج ( مرد ) موظف است هر زمان که زوجه مهریه اش را مطالبه کرد ، مهریه را بپردازد .

در خصوص مهریه باید افزود که : مهریه زوجه بر طبق قانون مدنی ، با تراضی و توافق زن و مرد تعیین می شود اما در برخی موارد ، سنت های خانوادگی نیز در تعیین مهریه زوجه ، بی تاثیر نیستند .مهریه زوجه باید دارای شرایطی باشد به این معنا که ، نمی توان حتی با توافق چیزی را که مالیت ندارد یعنی ارزش مالی ندارد ، یا قابل تملک کردن نیست و یا حتی ، مشروع نمی باشد ( به عنوان مثال : نمی توان مشروبات الکلی را ، به عنوان مهریه زن در نظر گرفت ) ، و … را به عنوان مهریه زوجه تعیین نمود .

بنابراین مهریه زوجه ، می تواند عین معین همچون : باغ ، خانه ، ویلا ، ماشین ، و … یا عین کلی همچون : سکه طلا ، و .. باشد . و یا حتی زوجه می تواند انجام دادن یا انجام ندادن عملی را ، به عنوان مهریه خود تعیین کند . اما در کل باید حتما مهریه زوجه مالیت داشت باشد و ارزش‌ مالی داشته باشد . ( مثلا : مهریه زوجه یک کیلو گرم‌بال مگس نباشد ،‌ چنین مهریه ای مالیت ندارد ) .

مهریه زن به طور کلی به دو نوع : مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه ، تقسیم می شود . در مهریه عندالمطالبه : زوجه هر زمان که بخواهد و تمایل داشته باشد ( چه پس از جاری شدن صیغه نکاح ( اعم از نکاح دائم یا نکاح موقت ) ، چه در طول زندگی زناشویی ، چه در زمان طلاق و جدایی ، و … ) ، می تواند مهریه اش را مطالبه کند .

اما مهریه عندالاستطاعه خلاف این امر‌ می باشد و در واقع می توان گفت که : تفاوت اصلی و اساسی مهریه عندالمطالبه و مهریه عندالاستطاعه ، در همین خصوص می باشد که در این نوع مهریه ، زن برای مطالبه کردن مهریه اش باید استطاعت مالی مرد را ثابت کند .

بنابراین بهترین وکیل مهریه ، فردی می باشد که احاطه کامل در خصوص موضوعات حقوق خانواده دارد ، در میان جامعه وکلا نیز زبانزد وکیل های آن شهر یا حتی کشور می باشد ، در واقع بهترین وکیل مهریه فردی است که ، بتواند به بهترین صورت از موکل خود ، دفاع کند .همان طور که می دانید ، زندگی زناشویی دارای فراز و نشیب های بسیاری می باشد و عده ای از زوجین ، پس از مدت ها زندگی و یا حتی در دوران عقد ، بنا بر علل مختلفی تصمیم به طلاق و جدایی می گیرند .

با گرفتن این تصمیم ، زوجین باید در خصوص حق و حقوق مالی زوجه ، نیز تصمیم گیری کنند . به عنوان مثال اگر زوجین در دوران عقد قصد داشته باشند ، از یک دیگر جدا شوند ( در صورتی که زوجه باکره باشد ، به این معنا که زوج و زوجه در طول این مدت با یک دیگر ، رابطه زناشویی برقرار کرده باشند ) ، نصف مهریه به زوجه تعلق خواهد گرفت ( با ارائه گواهی بکارت از پزشکی قانونی ) ، و اگر زوجه تمام مهریه را از زوج دریافت کرده باشد ، به تبع باید نصف آن را مسترد نماید .

( لازم‌ به ذکر است که : زوجه باکره می تواند تا هنگامی که تمام مهریه به او تسلیم نشده است ، از انجام وظایف زناشویی امتناع کند که این به عنوان حق حبس ، شناخته می شود ) .همان طور که می بینید موضوع مهریه ، جزئیاتی ریز و کاربردی دارد که اگر فرد از آنان مطلع نباشد به تبع این پروسه طولانی تر خواهد شد و در این راه نیز با مشکلات بسیاری ، رو به رو می شود .

وکیل مهریه اهواز
متأسفانه بسیار مشاهده شده است که در پرونده‌های حقوقی قاضی وکیل و متهم را به دلیل تبانی به جهت ایجاد اسناد و مدارک جعلی محکوم کرده است و این قطعاً اتفاق خوبی نیست. به‌هرحال اعتماد کامل به وکیل موضوعی است که همیشه باید به یاد داشته باشید. وقتی وکیل مهریه را انتخاب می‌کنید. به او اجازه دهید تا آخرین لحظه کار خود را انجام دهد. انتقال تنش و اضطراب به وکلا قطعاً شرایط کاری و کیفیت آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وکیل متخصص مهریه
وقتی درگیر یک پرونده خانوادگی با همسر خود می‌شوید احتمالاً این سؤال برای شما ایجاد می‌شود که منظور از وکیل متخصص مهریه کیست؟ در درجه اول باید بگوییم که برای خانم‌ها وکیل مهریه وظیفه دارد در کمترین زمان ممکن، مهریه را بدون حضور زوجه در مراحل دادگاه و استعلام فوری اموال و دارایی‌های شوهر دریافت کند. از طرفی توقیف اموال و دارایی‌ها یکی از مواردی است که در پرونده‌های حقوقی مرتبط با موضوع مهریه رواج دارد.

به‌هرحال زوج ممکن است سعی داشته باشد باتوجه‌به محکومیت و همین‌طور دریافت دادخواست طلاق اموال و دارایی خود را از دسترس خارج کند. در این وضعیت وکیل مهریه می‌تواند با عملکرد سریع خود، کار را برای زوجه آسان‌تر کند. مؤسسه تهران طلاق به شما تضمین می‌دهد که در کمترین زمان ممکن مراحل موردنیاز جهت دریافت مهریه شما را طی کرده و پس از آن با ایجاد ممنوع‌الخروجی برای زوج، مهریه را به طور کامل دریافت و رقم نهایی را تسویه می‌کند.

وکیل مهریه مشهد
در طول چند سال اخیر تغییراتی در نحوه دریافت مهریه و قانون جدید مهریه به وجود آمده است. وکیل مهریه در واقع باید قادر به برقراری ارتباط با اداری اجرای ثبت باشند. در این اداره که از زیرمجموعه‌های ثبت‌اسناد است، مطالبات زوجه و مهریه وصول شده و پیگیری‌های لازم از این طریق انجام می‌شود. به‌هرحال در پرونده‌های این‌چنینی قطعاً وکیل مهریه باید به‌خوبی به بروز شدن قانون‌ها آگاهی داشته و بتواند در کمترین زمان ممکن شما را به نتیجه برساند.

سعی کنید که در تمامی این مراحل یک وکیل مجرب، متخصص و صدالبته باسابقه را انتخاب کنید. اگر قادر به انتخاب نیستید و هیچ اطلاعاتی در مورد تفاوت وکلا با یکدیگر ندارید. مؤسسه تهران طلاق اینجاست که به‌صورت آنلاین و حتی بدون حضور در دفتر، وکیل مهریه را به شما معرفی و شما را در پیش برد پرونده یاری کند.

وکیل تضمینی مهریه
وکیل مهریه در واقع با استفاده از تجربه، علم و دانشی که کسب کرده است می‌تواند در کمترین زمان مهریه شما را که شاید دریافت آن چندین سال طول بکشد را دریافت کند. البته در حال حاضر و بر خلاف گذشته که ۳.۵ درصد از مهریه به دادگاه پرداخت می‌شد. حالا دیگر نیازی به پرداخت چنین رقمی نیست. درصورتی‌که قصد دریافت مهریه خود را دارید. تفاوتی ندارد که طلاق گرفته‌اید یا خیر. وکیل مهریه می‌تواند به شما کمک کند که مهریه را از طریق ادارة اجرای ثبت دریافت کنید.

وکیل تضمینی مهریه ، وکیلی است با تبحر و متخصص که در مورد مهریه و قوانین و رویه دادگاه ، اطلاع دقیق و کافی دارد . در واقع وکیل تضمینی مهریه ، از رویه دادگاه ها و جزییات قوانین مهریه ، به خوبی مطلع است و می تواند هر کدام از زوجین را در این خصوص یاری کند . برای آگاهی از خدمات وکیل تضمینی مهریه ، این مطلب را مطالعه نمایید .

وکیل مهریه رایگان ، باید پیش از هر بحثی این قضیه را روشن کند که مهریه ، حق زوجه است و در واقع زوجه درست از زمانی که عقد نکاح منعقد می شود ، مالک مهریه شده است . پس این بحث که چه راه هایی وجود دارد که زوج ، مهریه نپردازد یا اصلا از پرداخت مهریه زن ، فرار کند و مسائلی از این قبیل ، هیچ جای بحثی ندارد و مرد باید در هر شرایطی حتی اگر همسرش از او تمکین نکند ، مهریه را پرداخت نماید .

البته وکیل تضمینی مهریه ، باید اشاره کند این در خصوص مهریه عندالمطالبه باشد . اما اگر مهریه عندالاستطاعه بود ، دیگر قضیه به این شکل نیست و این زن است که باید ثابت کند که مرد تمکن مالی برای پرداخت نمودن مهریه را دارد . ممکن است زوجه این سوال را از وکیل تضمینی مهریه بپرسد که : از چه راهی می تواند نسبت به مطالبه نمودن مهریه خود ، اقدام کند ؟ و از چه راهی سریع تر به نتیجه مطلوب خود می رسد ؟ وکیل تضمینی مهریه ، در پاسخ به این سوال باید ذکر کند که : دو راه برای این که زن مهریه اش را مطالبه کند وجود دارد .

که از یکی از این راه ها سریع تر به نتیجه مطلوب خود می رسد و آن اقدام از طریق اجرای ثبت است . در اجرای ثبت به این صورت است که زن با در دست داشتن مدارک شناسایی خود ، و همچنین سند ازدواج یا همان عقدنامه به اجرای ثبت مراجعه می کند ، و دارایی یا اموال همسرش را معرفی می کند و مهریه خود را مطالبه می نماید . در واقع اگر مرد آمد و مهریه زن را پرداخت کرد که هیچ ، ولی اگر نیامد از محل فروش آن مال ، مهریه پرداخت خواهد شد و اگر چیزی هم باقی بماند به زوج داده می شود .

روش یا راه دیگری که زن می تواند از طریق آن نسبت به گرفتن مهریه اش اقدام کند ، از طریق دادگاه می باشد . در واقع وکیل تضمینی مهریه ، این راه را زمانی به زن پیشنهاد می کند که شوهر او ، نه دارایی داشته باشد و نه حتی مالی داشته باشد ، در این صورت تنها راهی که برای زن باقی می ماند ، اقدام کردن از طریق دادگاه است که این روش علاوه بر آن که بسیار زمان بر است ، برای زن هزینه زیادی را نیز در بر خواهد داشت .

وکیل تضمینی مهریه باید اشاره کند که : گاهی اوقات هست که مرد درخواست طلاق می دهد و نه مالی دارد و نه دارایی ، وقتی زوجه از طریق دادگاه اقدام به مطالبه نمودن مهریه اش می کند ، مرد درخواست اعسار می دهد . این سوال ممکن است برای زن و یا حتی برای خود مرد پیش آید که : آیا با وجود این که خود مرد درخواست طلاق داده ، می تواند درخواست اعسار هم بدهد ؟

پاسخ بهترین وکیل تضمینی مهریه در تهران ، به این سوال مثبت می باشد . در واقع این دو قضیه ، هیچ ارتباطی به هم ندارند و مرد می تواند حتی اگر خودش درخواست طلاق داده باشد ، درخواست اعسار بدهد ، و اگر اعسار او پذیرفته شود ، قطعا مهریه برای او قسط بندی می شود بر اساس درآمد و هزینه های زندگی ، و … .

وکیل مهریه در اراک
البته به جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر، تخصصی‌تر و مرتبط با پرونده خود بهتر است که با تیم مشاوره تلفنی و وکیل مهریه تلفنی تهران طلاق تماس حاصل نمایید. تیم پشتیبانی نخست شما را مطابق با پرونده‌تان به بهترین و مجرب‌ترین وکیل مهریه وصل نموده و سپس مراحل رسیدگی به پرونده شما به‌دقت و در صورت نیاز کتباً بررسی می‌شود. همین‌طور خانم‌ها و آقایان نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

در واقع وقتی شما کار پیگیری پرونده‌های حقوقی خود را به وکیل مهریه می‌سپارید. سعی وکیل این است که حضور شما را در دادگاه کم تر کرده و همین‌طور حقتان را در کمترین زمان ممکن و با بهترین نتیجه دریافت کند.

وکیل آنلاین مهریه
برای خانم‌ها این سؤال ایجاد می‌شود که من چطور می‌توانم به کمک وکیل مهریه حق و حقوقم را از همسر سابقم دریافت کنم؟ راستش را بخواهید همه چیز بستگی به شرایط و صدالبته نحوه طلاق شما خواهد داشت. روال کار به این صورت است که خانم باید با دردست‌داشتن سند ازدواج و مدرک هویتی خود نظیر شناسنامه و کارت ملی به دفترخانه‌ای که صیغه ازدواج در آن جاری شده است مراجعه کرده و پس از آن یک نامه از دفترخانه برای اداری که به بالاتر به آن اشاره کردیم دریافت کند.

در واقع وکیل مهریه در این مسیر می‌تواند یاری‌دهنده و مشاور شما باشد تا در هیچ مرحله‌ای دچار اشتباه و دوباره‌کاری نشوید. پس از آن با سند ازدواج، کارت ملی و شناسنامه و صدالبته نامه‌ای که از دفتر ثبت دریافت کرده است به اداره ثبت – بخش اجرایی مراجعه کرده و سپس بر اساس سندی که در آن مقدار و نوع مهریه درج شده است دارای همسر خود را چه منقول و چه غیرمنقول استعلام می‌کند.

وکیل آنلاین مهریه ، ارائه دهنده خدمات بی شماری به هر یک از زوجین می‌ باشد . از جمله این خدمات می‌ توان به مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و یا حتی به صورت تلفنی ، اشاره کرد . برای آگاهی یافتن از خدمات وکیل آنلاین مهریه ، این متن را تا انتها مطالعه کنید .

وکیل آنلاین مهریه ، پیش از هر‌ بحثی باید اشاره کند که : مهریه زوجه وقتی با توافق و تراضی زوجین به صورت عندالمطالبه ، و یا عندالاستطاعه ، تعیین شد ؛ از لحظه ای که عقد ازدواج میان زوجه و زوج منعقد شد ، زوجه در واقع به عنوان مالک آن مهریه تعیین شده شناخته خواهد شد . ممکن است برای بسیاری از زوجین این سوال مطرح شود ، که عندالمطالبه یا عندالاستطاعه بودن مهریه ، به چه معناست ؟

وکیل آنلاین مهریه ، در پاسخ به این سوال باید اشاره کند که : مهریه عندالمطالبه در واقع به مهریه ای اطلاق می شود که : زوجه هر وقت که تمایل داشت و خواست ، بتواند آن مهریه را مطالبه نماید ‌( بدون در نظر گرفتن توانایی مالی مرد ) ، در حالی که مهریه عندالاستطاعه به این صورت نیست ، و زوجه حتما باید توانایی مالی همسرش را ، در نظر بگیرد تا بتواند مهریه خود را مطالبه کند ‌.

وکیل آنلاین مهریه رایگان پس از بیان این موارد باید اشاره کند که : گمان عده کثیری از مردم این است که فقط هنگامی زوجه می‌ تواند و این حق را دارد که مهریه اش را مطالبه کند ، که در حال جدایی و طلاق می باشند . وکیل آنلاین مهریه در خصوص این امر ، باید اضافه کند که : این گمان ، گمانی نادرست است چرا که از لحظه عقد زن مالک مهریه می گردد و می تواند هر‌ زمانی که خواست ، نسبت به مطالبه نمودن مهریه خود ، اقدام کند . که یکی از این زمان ها ، در حین جدایی و طلاق است .

نکته حائز اهمیت دیگری که افراد با برقراری تماس با شماره وکیل مهریه ، از آن مطلع می شوند ، در خصوص نحوه مطالبه مهریه می باشد . وکیل آنلاین مهریه باید اشاره کند که ، زوجه به طور کلی ، به دو صورت می تواند نسبت به مطالبه نمودن مهریه اش از زوج ، اقدام کند . ۱ / صورت اول هنگامی است که شوهر زن ، دارای اموال و دارایی هایی می باشد ( اموالی به جز مستثنیات دین ) ، در چنین وضعیتی زوجه می تواند با معرفی نمودن این اموال به اجرای ثبت ، مهریه خود را هر چه سریع تر دریافت کند .

در واقع اقدام کردن از طریق اجرای ثبت دارای مزایای بی شماری می باشد ، که از جمله این مزایا ، می توان به : کم هزینه بودن ( نسبت به دادگاه ) ، رسیدگی فوری ، و … اشاره کرد . ۲ / صورت بعدی زمانی است که ؛ زوج هیچ اموالی نداشته باشد ، به تبع در چنین صورتی زن برای آن که مهریه اش را مطالبه کند ، باید از طریق دادگاه اقدام نماید . که این روش پر هزینه تر و طولانی تر خواهد بود .

از آن جایی که زوج توان این را ندارد که مهریه را به صورت یک جا و به طور تمام به همسرش بپردازد ، به تبع درخواست اعسار از پرداخت نمودن مهریه را ، تقدیم دادگاه مربوطه خواهد کرد . اگر شرایط اعسار را داشته باشد و دادگاه اعسار او را بپذیرد ، در چنین شرایطی مهریه برای مرد قسط بندی می شود . به این صورت که بر حسب در نظر گرفتن درآمد مرد ، هزینه های زندگی مرد و افراد تحت تکفل زوج ، پیش قسطی برای مهریه تعیین می شود ، و باقی مهریه نیز قسط بندی خواهد شد ‌.

وکیل مهریه کرج
توجه کنید که شیوه رسیدگی به این‌گونه پرونده‌ها در سراسر کشور یکسان است.

در نهایت این اداره بسته به این که رقم مهریه چقدر است دارای های مرد را ضبط و توقیف کرده و سپس این اموال به خانم می‌رسد. البته سازوکار به همین آسانی که صحبت می‌کنیم نیست و بالاخره دارای ریزه‌کاری‌های منحصر به خودش است. اما وکیل مهریه قطعاً می‌تواند شما را راهنمایی کند. کمک کند که با ترفندهایی که برخی اموال خود را از این طریق مخفی می‌کنند آشنا شده و در نتیجه زوجه دچار مشکل در دریافت اموال نشود. این اموال شامل مواردی می‌شوند که به‌صورت سند تک‌برگ به نام زوج بوده و فورش های قولنامه‌ای باتوجه‌به این که در سیستم بررسی و کنترل دارایی ثبت‌اسناد ثبت نمی‌شوند. قطعاً قابل‌پیگیری از این طریق نخواهند بود.

بهترین وکیل مهریه تهران
برای ساکنین استان تهران معمولاً سخت است که بهترین وکیل مهریه را انتخاب کنند. احتمالاً از ما می‌پرسید که چطور می‌شود؟ خوب تهران تعداد زیادی وکیل مهریه دارد. درست است اما مسئله انتخاب در تعدادی بالا و بین بهتر و بهترین است. نخست این که امروزه مشاوره‌های طلاق و وکیل مهریه اینترنتی نیز رواج پیدا کرده است. برای دستیابی به گنجینه‌ای از آن‌ها کافی است عبارت وکیل مهریه در تهران را در اینترنت و موتورهای جستجو وارد نمایید.

می‌بینید که تعداد آن‌ها از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر است. اما چند راه کلی وجود دارد که از طریق اینترنت نیز بتوانید بررسی کنید که آیا مراجعه و مؤسسات مجوزهای لازم را دارند؟ در این شرایط مؤسسه تهران طلاق با استفاده از تجربه خود حس اعتماد را به عزیزانی که به دنبال دریافت مهریه و یا پرداخت آن هستند ایجاد می‌کند. مؤسسه‌های مشاوره حقوقی و وکیل آنلاین حتی در این فضا نیز باید دارای مجوزهای لازم باشند. ضمن این که خط و مشی مشخصی داشته و حریم شخصی شما را نقض نکنند. مؤسسه تهران طلاق این تضمین را به شما می‌دهد که تمامی خدمات خود را با بالاترین کیفیت و تضمین بهترین نتیجه ارائه می‌کند.

بهترین وکیل مهریه کرج
برای ساکنین استان البرز و بخصوص شهر کرج نیز دغدغه مهم انتخاب وکیل مهریه در تهران است. آن‌ها وکلای استان تهران را مسلط‌تر، حرفه‌ای‌تر و بهتر می‌دانند. در پاسخ به این عزیزان باید بگوییم که مؤسسه تهران طلاق در این مورد هیچ محدودیتی ندارد. شما می‌توانید با مراجعه مستقیم به سایت، از طریق تماس تلفنی، واتس‌اپ و پیام‌رسان طبق خواسته خودتان با تیم مشاوره تماس حاصل نمایید. در مرحله اول اطلاعات دقیق و بیوگرافی از شما دریافت شده و پس از آن توضیحاتی در قالب مشاوره از سوی وکیل مهریه تهران طلاق ارائه می‌گردد. در نهایت سعی می‌شود که بهترین راهکار برای دریافت مهریه توسط خانم به او پیشنهاد شود. همین‌طور اگر مردی دچار مشکل در پرداخت مهریه شده است و توان مالی رسیدگی به آن را ندارد. می‌تواند از خدمات مشاوره و کالت آنلاین استفاده کند.

وکیل مهریه شیراز
به‌هرحال مهریه مسئله مهمی است و این روزها بسیاری از زوجین حتی پیش از زیر یک سقف رفتن با آن درگیر هستند. برای حل این‌گونه مشکلات حضور وکیل مهریه در کنار زوجین یک مسئله مهم و ضروری است. در واقع و در این شرایط و پیچیدگی‌هایی که در وصول مهریه ایجاد شده است. داشتن وکیل مهریه می‌تواند بهترین راه برای دریافت صددرصدی و قطعی مطالبه برای زوجه باشد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. لازم است بدانید که هیچ محدودیتی در دریافت مهریه وجود ندارد. چه در زمان زندگی و چه در زمان جاری شدن صیغه امکان دریافت مهریه وجود دارد. حتی در مواردی که زن مهریه خود را در هنگام طلاق دریافت نکرده باشد. می‌تواند آن را پس از طلاق نیز درخواست کند و مرد مستلزم به پرداخت آن است.

وکیل متخصص مهریه تهران
برای کسانی که ساکن تهران هستند قطعاً انتخاب یک وکیل مهریه متخصص و باتجربه اهمیت زیادی دارد. اما مانند دیگر مشاغل و خدمات تعداد وکلا هم آن‌قدر زیاد شده است که کمی این پروسه زمان برخواهد بود. از طرفی ما مردمی هستیم که معمولاً به دنبال دریافت نتایج سریع هستیم. وکیل مهریه می‌تواند در این شرایط آن هم به‌صورت غیرحضوری و در هر ساعت از شبانه‌روز به ما کمک کند. این‌طور نیست که امکان دریافت مهریه صرفاً در تعدادی محدود وجود داشته باشد.

وکیل مهریه تبریز
مدتی این شایعه ایجاد شده بود که زن با هر تعداد مهریه‌ای که در زمان عقد تعیین کرده است. صرفاً می‌تواند ۱۱۰ عدد را دریافت کند. خیر این‌طور نیست. مثلاً اگر مهریه خانم ۵۰۰ سکه است. نخست اموال و دارایی‌های آقا بررسی شده و سپس توسط ارگانی که نام بردیم ضبط می‌شود. اگر دارایی‌ها به‌اندازه مهریه نباشد. قاضی پرونده آن را تقسیط و مرد موظف است که بخشی از مهریه همسر خود را به‌صورت پیش‌پرداخت و بخش‌های دیگر آن را نیز اقساط به همسر و یا همسر سابق خودپرداخت نماید. در ادامه انتخاب میزان و نحوه پرداخت مهریه به‌صورت قسطی بستگی به شرایط خانم و آقا و همین‌طور نظر قاضی و بررسی زندگی زوجین خواهد داشت.

وکیل متخصص مهریه کرج
کسانی که ساکن استان البرز و شهرهای کرج و … هستند نیز می‌توانند از خدمات وکیل مهریه تخصصی تهران طلاق استفاده کنند.

برای بسیاری سؤال ایجاد می‌شود که وکیل مهریه در چه شرایطی می‌تواند به ما راهکار بدهد و یا این که ما را در دریافت مهریه یاری کند. شما در درجه اول باید بدانید که مهریه‌تان عندالمطالبه است یا عندالاستطاعه، در واقع عندالمطالبه همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید در شرایطی است که مرد ملزم به پرداخت مهریه بوده و در هیچ شرایطی هیچ تخفیفی برای او در نظر گرفته نخواهد شد. نیاز است که مهریه به‌صورت کامل پرداخت شده و حتی اگر دارایی قابل توقیف و تبدیل نداشته باشد. دادگاه برای او پرداخت مهریه به‌صورت عندالمطالبه و قسطی را در نظر می‌گیرد.

وکیل مهریه تهران
برای کسانی که ساکن تهران هستند یکی از مهم‌ترین مسائل انتخاب وکیل مهریه حرفه‌ای است. برخی مردان نیز قصد استفاده از یک شیوه به جهت پرداخت قسطی و یا پرداخت نکردن مهریه را دارند.

در کنار تمام این موضوعات تنها راهی که می‌توان با استفاده از آن از پرداخت مهریه سرباز زد. بخشیده شدن آن در دادگاه و یا دفترخانه توسط خانم است. در غیر این صورت مرد باید حتماً در این شرط مهریه را پرداخت کند. برای عندالاستطاعه موضوع کمی متفاوت است. در این حالت در صورتی که مرد قدرت و توان مالی برای پرداخت را داشته باشد. مجبور است که آن را به زن بپردازد. در غیر این صورت پرداخت بر او واجب نیست. منظور این است که اول به نامش یا حساب بانکی‌اش شرایط پرداخت را برای او فراهم کرده باشد.

وکیل مهریه تهران ، وکیلی است که می تواند به مراجعه کنندگان خود ذکر کند که ، چگونه می توانند حق و حقوق خود را مطالبه کنند و از طرفی می تواند ذکر کند که در چه شرایطی مهریه ، قسط بندی می شود و میزان پیش قسط و همچنین اقساط مهریه ، چقدر است ؟ برای آشنایی با وکیل مهریه تهران ، این نوشته را بخوانید .

وظایف وکیل در پرونده مهریه
یکی از مواردی که می توان در مورد وکیل مهریه تهران ، ذکر کرد : وظایف وکیل در پرونده مهریه می باشد . فرض کنید که خانمی قصد مطالبه کردن مهریه خود را از همسرش دارد ، مهریه خانم ۴۰۰ سکه بهار آزادی می باشد . که دویست سکه از این ۴۰۰ سکه بهار آزادی به صورت عندالمطالبه ، و ۲۰۰ سکه باقی مانده ، به صورت عندالاستطاعه است .

حالا ممکن است برای خانم این سوال پیش آید که ، تکلیف مهریه او چه می شود ؟ وکیل مهریه تهران باید اشاره کند که : این خاتم می تواند ۲۰۰ سکه بهار آزادی خود را که به صورت عندالمطالبه است ، هر زمانی که تمایل داشت ، از مرد بگیرد یا به عبارتی مطالبه کند و بحثی در این خصوص نیست . اما ، در مورد آن ۲۰۰ سکه عندالاستطاعه ، باید افزود که این خانم ، تنها وقتی می تواند نسبت به مطالبه کردن مهریه اش اقدام کند که ، همسرش توان مالی برای پرداخت ۲۰۰ سکه را داشته باشد .

نکته دیگری که وکیل مهریه تهران ، باید اشاره کند این امر است که : در واقع بهتر است افراد قبل از آن که اقدامی کنند ، با وکیل زبده و متخصص مشورت کنند تا آن وکیل ، بهترین راه حل ها و راه کار ها را ارائه دهد ، به طوری که فرد سریع تر به نتیجه مطلوب خود ، برسد .

نکته دیگری که وکیل مهریه رایگان ، می تواند به آن اشاره کند : در خصوص قانون جدید مهریه می باشد . در واقع پیش از این ، عده ای با تعیین کردن مهریه های بسیار سنگین ، کاسبی می کردند ، و بلافاصله پس از آن که عقد نکاح جاری می شد ، مهریه های سنگین خود را مطالبه می کردند ، مثلا ۲۰۰۰ سکه بهار آزادی ، و .. . در واقع وقتی قیمت سکه و طلا بالا رفت ، آمار طلاق و جدایی نیز به طرز چشمگیری افزایش یافت . و از طرفی آمار افرادی که به علت ناتوان بودن در پرداخت مهریه به زندان افتادند نیز ، بسیار زیاد شد .

وکیل مهریه تهران ، باید اضافه کند که : وقتی اوضاع به این شکل شد ، قانون جدیدی در خصوص مهریه بیان شد که : از این به بعد مهریه زوجه هر چند سکه که باشد ، تنها ۱۱۰ سکه از آن دارای ضمانت اجرای کیفری است . یعنی این که : اگر مثلا مهریه زوجه ۹۰۰ سکه باشد فقط ۱۱۰ سکه ضمانت اجرای کیفری دارد و مابقی آن ۹۰۰ سکه ، فاقد این ضمانت اجراست . به این معنا که مرد به زندان نمی افتد برای مابقی آن ۹۰۰ سکه بهار آزادی .

مدارک لازم برای گرفتن مهریه
ممکن است از وکیل مهریه تهران ، پرسیده شود که چه مدارکی برای گرفتن مهریه ، لازم می باشد ؟ در واقع وقتی که زوجه تصمیم می گیرد که مهریه خود را بگیرد ، باید مدارکی مثل : مدارک شناسنایی ( از قبیل : کارت ملی و همچنین شناسنامه ) ، عقدنامه ( در صورت وجود نداشتن عقد نامه ، لازم است که زوجه به دفتر خانه ای که در آن جا به عقد ازدواج زوج درآمده است ، مراجعه کند و رونوشتی از عقد نامه تهیه کند ) ، به همراه داشته باشد . لازم به ذکر است که : اگر زوج اموال و دارایی داشت ، لازم است که وقتی زن به اجرای ثبت مراجعه می کند ، آن اموال و دارایی را نیز به اجرای ثبت معرفی کند .

موسسه حقوقی تهران طلاق ، موسسه ای با بیش تر از دوازده سال سابقه در زمینه حل و فصل انواع مسائل حقوق خانواده ، آماده ارائه خدمات شایانی مثل : مشاوره حقوقی ، قبول وکالت ، و … به عموم مردم می باشد .

بهترین وکیل آنلاین مهریه
یکی از سؤالاتی که از ما در زمینه انتخاب وکیل مهریه پرسیده می‌شود. این است که در چه صورت وکیلی بهترین خواهد بود؟ در نهایت وکیل پایه یک دادگستری در شرایطی می‌تواند بهتر به شما کمک کند که تخصصش طلاق و مهریه باشد. تیم تهران طلاق یکی از معتبرترین وب‌سایت‌ها برای یافتن بهترین وکیل آنلاین مهریه در ایران است. یعنی وکلا بر اساس سوابق و همین‌طور زمینه فعالیت در اینسایت لیست می‌شوند. در نتیجه شما با بررسی دسته‌بندی موضوعی وکیل مهریه یا تماس تلفنی می‌توانید به وکیل موردنظر خود وصل شوید.

توجه نمایید که دریافت خدمات رایگان است و درصورتی‌که نیاز به مشاوره حضوری داشته باشید. بازهم این امکان از سوی تیم تهران طلاق فراهم است. مشاوره پیش از عقد قرارداد رسمی شامل هزینه و پس از آن کاملاً رایگان خواهد بود.

بهترین وکیل متخصص آنلاین مهریه
سؤال دیگری که بازهم مطرح می‌شود، آیا وکیل مهریه با دیگر وکلا فرق دارد؟ توجه کنید تیم تهران طلاق گزینه‌ای را به شما معرفی می‌کند که قبلاً در سوابق خود وکیل مهریه بوده و به‌عنوان یک متخصص حتی می‌تواند از ترفندها و سازوکارهای حقوقی و مدنی نیز برای وصول سریع‌تر حق‌وحقوق شما استفاده کند. به‌هرحال پس از استعلام دارایی‌های آقا امکان ایجاد ممنوع‌الخروجی نیز وجود دارد. یعنی زوجه بنا به دریافت مهریه می‌تواند این درخواست را بدهد و تا زمانی که مهریه کاملاً از سوی خانم دریافت نشده است مرد همچنان در وضعیت ممنوع خروجی باقی می‌ماند. برای این که بتواند از کشور خارج شود نیاز به رضایت همسر خود دارد.

هزینه وکیل مهریه
یکی از سؤالاتی که در مورد وکیل مهریه پرسیده می‌شود. هزینه می‌باشد. برای بسیاری از خانم‌ها این امکان وجود ندارد که هزینه زیادی را صرف انتخاب یک وکیل مجرب و متخصص کنند. اما امروزه در اینترنت شیوه‌هایی دیده می‌شوند که اذعان می‌کنند بدون دریافت هزینه‌ای به شما خدمات مشاوره و حقوقی می‌دهند. مؤسسه تهران طلاق در این مورد خدمات خود را به جهت حصول اطمینان از کیفیت و اعتماد به شما ارائه می‌دهد. در نهایت می‌توانید از سازوکارها و روش‌هایی برای دریافت سریع‌تر مهریه در کمترین زمان ممکن استفاده کنید. در نهایت مسئله هزینه وکیل مهریه چیزی نیست که بتوانیم خیلی راحت برآورد کنیم و در مورد آن سخن بگوییم و بستگی به شرایط و پیچیدگی پرونده دارد. در نهایت مشاورین این مؤسسه می‌توانند در این مورد شما را راهنمایی کنند.

شماره وکیل مهریه
توجه نمایید که شما امکان دریافت مشاوره تلفنی را نیز خواهید داشت. برای این کار و به تفکیک موضوع با مشاور تماس حاصل نموده و او مراحل کار را نخست به شما شرح می‌دهد. پس از آن می‌توانید جزئیات بیشتری را در مورد پرونده و مشکلتان مطرح کرده و مشخص کنید که می‌خواهید چگونه و در چه شرایطی مهریه خود را دریافت کنید. وکلا حریم شخصی شما را در نظر گرفته و آبروی مؤمن را نیز مقدس می‌شمارند. در نتیجه بدون هیچ دغدغه‌ای نسبت به بازپس‌گیری حق خود از طریق قانون مدنی جمهوری اسلامی و وکیل مهریه اقدام نماید. امیدواریم که بهترین نتیجه را بگیرید.

وکیل مهریه در غرب تهران
برای ساکنین بخش‌ها و خیابان‌های مختلف غرب تهران این امکان وجود دارد که بدون دغدغه از خدمات و مشاوره‌های تلفنی و غیرحضوری وکیل مهریه استفاده کنند. تیم تهران طلاق بدون محدودیت به شما تمامی این خدمات را به‌صورت رایگان ارائه داده و تضمین می‌کند که با بررسی‌های دقیق این تیم و همین‌طور شفاف‌سازی از طرف شما در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه می‌رسید. در نهایت باید بدانید که حتی امتیاز مرد در بورس نیز برای خانم به‌عنوان مهریه قابل دریافت است. صرفاً مواردی که به‌صورت قولنامه‌ای و رسمی نبوده و در سیستم ثبت‌اسناد کشوری درج نگردد نمی‌تواند جز اموالی باشد که برای مهریه دریافت می‌شود.

وکیل مهریه در شمال تهران
درصورتی‌که ساکن شمال تهران هستید و ترجیح می‌دهید مهریه را از همسرتان دریافت کنید و در این مورد هیچ اطلاعی ندارید. باید عرض کنیم که شما نخست باید استعلامی از اموال منقول و غیرمنقول همسر خود داشته باشید. پس از این مرحله از یک وکیل مهریه استفاده کنید. در واقع وکیل باعث می‌شود که پروسه رسیدگی به پرونده طلاق و مهریه شما سرعت گرفته و در نهایت اگر همسر شما به هر دلیل از پرداخت مهریه سرباز می‌زند و یا این که مدت زمانی است در دسترس نیست. برای او مجازات در نظر گرفته شده و همین‌طور شما بتواند نتیجه‌گیری کنید.

وکیل مهریه در شرق تهران
درگذشته به این صورت بود که اگر آقا اقدام به پرداخت مهریه نمی‌کرد. از سوی دادگاه خانواده برای او حکم جلب در نظر گرفته شده و پس از آن بازداشت می‌شد. اما در حال حاضر اگر بنا به هر دلیل و شرایط مالی مرد قادر به پرداخت مهریه نباشد. نیاز است که نخست در دادگاه حاضر شده و سپس مهریه بر اساس قدرت مالی برای او قسط‌بندی شود. وکیل مهریه در این شرایط می‌تواند روی رقم قسط کنترل داشته باشد و به صحن دادگاه کمک کند تا با بررسی‌های لازم در پرونده رقم درستی تعیین شود تا خانم نیز در دریافت مهریه خود دچار مشکل نشود.

وکیل مهریه مشاوره رایگان
احتمالاً برای بسیاری از شما که این تیتر را می‌خوانید این سؤال ایجاد می‌شود که آیا امکان دریافت مشاوره رایگان از وکیل مهریه وجود دارد؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که در صورت حضور در دفاتر وکالت شما برای دریافت حق مشاوره هزینه پرداخت می‌کنید. اما وقتی مشاوره و وکیل مهریه به‌صورت تلفنی است دیگر نیازی به پرداخت هزینه نیست. در نتیجه برای کسانی که با مشکل مالی و یا پرداختی مواجه هستند. یکی از بهترین روش‌ها استفاده از سیستم وکیل آنلاین، تهران طلاق است. برای خانم‌هایی که به دنبال وصول مهریه خود بوده اما با مشکلات حقوقی مواجه هستند.

کسانی که می‌دانند مدت‌زمان زیادی طول می‌کشد که بخواهند مهریه را دریافت کنند و… در نهایت اگر مرد مهریه را پرداخت نکند روش‌هایی وجود دارد که اموال و دارایی او بررسی شده و برای این کار شما به وکیل مهریه نیاز دارید. بهتر است بدون توجه به موقعیت مکانی و اجتماعی خود حتماً از یک وکیل برای این موارد کمک بگیرید.

وکیل آنلاین مهریه
همه ما وقتی در شرایطی قرار می‌گیریم که درگیر مشکلات خانوادگی هستیم. ممکن است اعتمادبه‌نفس خود را ازدست‌داده و حتی در معمولی‌ترین تصمیم‌گیری‌ها با مشکل مواجه شویم. در این شرایط وکیل آنلاین مهریه می‌تواند به شما کمک کند. اگر از مراجعه حضوری هراس دارید و یا این که همسرتان برای شما محدودیت ایجاد کرده و یا از ترس آبرو نیازی نمی‌بینید که به دفتر وکیل بروید. وکیل مهریه آنلاین می‌تواند بهترین راهکار باشد.

وکیل مهریه رایگان 
تیتری که در بالا می‌خوانید این روزها دارای هزاران نتیجه جستجو در اینترنت است. بسیاری از وب‌سایت‌ها ادعا می‌کنند که خدمات وکیل مهریه را به‌صورت رایگان به شما ارائه می‌دهند. در این وضعیت باید عرض کنیم که بله، چنین خدماتی وجود دارد. اما تفاوتی میان وکیل و مشاور وجود دارد. وکیل می‌تواند در صحن دادگاه برای پیش برد پرونده حضور داشته باشد. درصورتی‌که وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات وکیل مهریه بدون هزینه باشد. پس می‌توان گفت که به مقصد درستی رسیده اسد. در غیر این صورت اصلاً مشاوره و مبحث دریافت خدمات وکالت به‌طورکلی با یکدیگر تفاوت دارند و نمی‌توان آن‌ها را در یک کفه ترازو قرارداد.

توجه نمایید در صورتی که زن مجدداً ازدواج کند. مانعی برای دریافت مهریه به‌صورت قسطی وجود ندارد. این پرسشی است که بسیاری از کاربران از ما می‌پرسند و در جواب عزیزان باید عرض کنیم که این دو مسئله اصلاً ربطی به یکدیگر ندارند.

چند درصد مهریه به وکیل تعلق می‌گیرد؟
در پرونده‌ها برای حق وکالت‌های مالی ۶ درصد تا ده میلیون تومان، ۴ درصد از ده تا ۱۰۰ میلیون تومان و ۳ درصد برای یکصد میلیون تومان تا پانصد میلیون تومان و ۲ درصد برای بالای پانصد میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. البته رویه در مورد پرونده‌های خانوادگی و مربوط به دادگاه خانوادگی کمی متفاوت است و ما در این مورد نمی‌توانیم رقم دقیقی بدهیم. برخی از وکلا درصد مهریه را به‌عنوان حق وکالت خود طلب می‌کنند که البته مشکل قانونی ندارد. حتی هیچ محدودیتی برای هزینه وکالت از سوی مراجع قضایی در نظر گرفته نشده است. شما در پرونده‌ها می‌توانید تا دو وکیل داشته باشید. برای داشتن تعداد وکیل بیشتر نیاز است که حد قدرت و توان اجرایی ان ها را مشخص کنید و سپس اقدام به انتخاب وکیل‌های دیگری کنید.

هزینه وکیل برای گرفتن مهریه؟
باتوجه‌به توانایی‌ها و تخصصی که وکیل دارد و همین‌طور تعداد مشاورها و وکالت‌هایی که در طول روز انجام می‌دهد. ممکن است رقم تعیین شده به‌عنوان هزینه وکیل متغیر باشد. در نهایت اگر عبارت هزینه وکیل مهریه را در اینترنت جستجو کنید با اعداد و ارقام متفاوتی روبرو می‌شوید. به‌طورکلی هزینه مشاوره‌های حضوری معمولاً بالاست و در این شرایط وکیل مهریه آنلاین می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای خانم‌ها باشد. بخصوص کسانی که درگیر پرونده دریافت مهریه شده‌اند و معمولاً منبع مالی همسرشان است، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در نهایت جزئیات پرونده، مدت‌زمان رسیدگی به آن و درگیری‌های کاری که پرونده مهریه شما برای وکیل به وجود می‌آورد می‌تواند روی رقم اصلی هزینه وکیل تأثیر بسزایی داشته باشد.

وکیل قسطی برای مهریه
دریافت هزینه وکیل در نهایت بستگی به خودش خواهد داشت. او می‌تواند هر شرایطی را طی کرده و با موکل خود بر سر هزینه به نتیجه برسد. در واقع یک قانون کلی نیست و صنف رقمی را برای وکلا مشخص نمی‌کند. در نهایت وکیل و مشاور حقوقی در زمینه پرونده‌های طلاق بسته به شرایط موکل این کار را انجام می‌دهد. اما به‌هرحال دریافت مشاوره از وکیل مهریه تلفنی می‌تواند یک راهکار باشد. توجه نمایید که این شیوه دریافت مشاوره وکالت برای شما هزینه‌ای ندارد و می‌توانید هر لحظه که می‌خواهید دریافت مشاوره را متوقف کنید. در نهایت می‌توانید متوجه شوید که آیا وکیل می‌تواند کاری را از پیش ببرد یا خیر. یکی دیگر از تفاوت‌های وکیل تلفنی این است که شما نیازی به بستن قرارداد ندارید و می‌توانید در صورت عدم رضایت به سراغ یک وکیل دیگر بروید.

وکیل پایه یک برای مهریه
به وکیلی که در بالاترین درجه علمی جهت حمایت از حقوق مدنی تحصیل‌کرده و به خدمت گرفته می‌شود. وکیل پایه یک می‌گویند. البته وکیل مهریه می‌تواند پایه یک باشد و صرفاً تخصص و علم کافی نیست. در واقع نیاز است که وکیل شما در شرایط کنونی پرونده‌های زیادی را با موفقیت به نتیجه رسانده باشد و در این بخش اعتبار یک مؤسسه می‌تواند در انتخاب وکیل طلاق و وکیل مهریه نقش مهمی داشته باشد. اگر می‌خواهید مهریه خود را به‌صورت قسطی دریافت کنید و یا این که مردی هستید که قادر به پرداخت یک جای مهریه نیستید. نیاز است که حکم و دادنامه محکومیت برای پرداخت مهریه، استشهادیه، صورت کلی اموال و همین‌طور حساب‌های بانکی و فهرست تکمیلی نقل و انتقالات مالی در یک سال گذشته را به دادگاه تقدیم کنید.

بهترین وکیل مهریه در شیراز
یکی از سخت‌ترین کارها برای خانم‌ها دادخواست فرار از دین می‌باشد که معمولاً در پرونده‌های این‌چنینی مطرح می‌شود. توجه نمایید معمولاً آقایان با به نام زدن اموال خود و انتقال آن‌ها به اشخاص دیگر سعی می‌کنند که از زیر بار پرداخت مهریه شانه خالی کنند. در این وضعیت حضوری یک وکیل مهریه می‌تواند خیلی تأثیرگذار باشد. در بیشتر مواقع خانم‌ها در این‌گونه پرونده‌ها نمی‌توانند به نتیجه برسند و عموماً امکان دریافت حق‌وحقوق خود را ندارند. در نتیجه وکیل مهریه می‌تواند در این وضعیت کمک‌حال آن‌ها باشد.

وکیل مهریه در رشت
ساکنین استان‌های شمالی و شهر رشت نیز می‌توانند از خدمات ویژه تیم تهران طلاق استفاده کنند. به‌هرحال این‌چنین پرونده‌هایی نیازمند بررسی‌های دقیق هستند. از طریق مشاوره‌های اینترنت و وکالت آنلاین شما می‌توانید حتی اسناد و مدارک را در هر شرایط زمانی و بدون محدودیت در پیام‌رسان برای وکیل خود ارسال کنید تا او رویه کار و مراحل را بررسی کرده و در نتیجه‌گیری سریع‌تر شما را یاری کند.

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

اظهارنامه تمکین رو چطوری برای شوهرم ارسال کنم جوابش رو ! 

 

با سلام جناب وکیل من خانمی هستم که قصد داره از شوهرش جدا بشه منتها شوهرم پیش دستی کرده و اظهارنامه تمکین برای من فرستاده و دادخواست تمکین هم علیه من داده و برای من جلسه دادگاه تمکین هم مشخص شده که تاریخ اون یک هفته دیگه است برای اینکه برای من مشکلی پیش نیاد من میخوام جواب اظهارنامه تمکین شوهر رو بدم که توی دادگاه خانواده از اون عقب نباشم و دفاع خوبی داشته باشم ممنون میشم برای تنظیم اظهارنامه تمکین شوهرم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . چون نحوه نوشتن اظهارنامه تمکین رو بلد نیستم ! جالبه دادگاه تمکین با دادگاه طلاق یکی شده و شوهرم به بخشش مهریه برای طلاق استناد کرده ووکیل خانواده شوهرم هم کار خراب کن هست جلوی توقیف مهریه رو میخواد بگیره 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

وکیل

 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

 

شوهرم وکیل گرفته برای ابطال رسمی ابراء مهریه و دادخواست داده ! 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم پزشک در بیمارستان مهر متاسفانه شوهرم به من شک داره وبه من تهمت خیانت و رابطه جنسی با مردهای دیگه رو زده حالا امده توی خونه با تهدید برادرش از من دست نوشته بخشش مهریه و ابراء مهریه رو گرفته ولی منتها توی متن به چیزهای دیگه مثل حضانت و طلاق اشاره نشده حالا رفته شوهرم وکیل گرفته برای دادن دادخواست طلاق یکطرف از طرف زوج من جند تا سوالات حقوقی دارم اول اینکه نمونه رای ابطال مهریه رو داریم ! و این که جناب وکیل محکمترین سند برای بخشش مهریه چیه ! ونمونه متن سند  ابراء مهریه چطوری هست فرم خاصی چون مال شوهرم دستنویس بود ولی معلوم بود وکیل براش تنظیم کرده این دست نوشته عادی ابراء مهریه رو چراکه بالای کاغذ نوشته شده بود متن ابراء مهریه بدون بازگشت و زیرش از من ۲ بار امضاء گرفت نامرد مگه جناب وکیل ابراء مهریه نباید در دفترخانه باشه ویا خیر ! الان رفته دادخواست ابطال سند رسمی بذل مهریه که قبلا داده بود پس گرفته واین دادخواست جدید رو داده به دادگاه خانواده برای مهریه ! میگه من نمونه ابطال سند رسمی رو وکیل ام داشته ! من میخواستم بدونم ابراء مهریه قابل رجوع هست ویا خیر ! واگر ابراء مهریه در دفترخونه می بود هزینه اش چقدر می شد . آیا کم کردن مهریه در دفتر خانه امکان پذیر هست ! من ی وکیل تضمینی می خوام برای مشاوره حقوقی در تهران ممنون 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

 

وکیل

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

لایحه دفاعیه برای خیانت شوهر و دادگاه طلاق توسط وکیل خانواده ! 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم که مورد خیانت شوهر واقع شدم و مرتبا از قبل به شوهرم شک داشتم تا اینکه طی مراحل زمانی مشخص گوشی تلفنش رو چک کردم متوجه شدم که با خانمی در ارتباط هست و باهم ظاهرا رفت و آمد دارند البته از قبل متوجه شده بودم که با من رابطه جنسی و عاطفی خوبی نداره و احتمال خیانت می دادم اما نه در این حد فلذا حالا که متوجه شدم قصد دارم هم طلاق بگیرم وهم بخاطر خیانت ورابطه نامشروع با زن شوهر دار از خانمه شکایت کیفری بکنم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید ! من میخوام لایحه دفاعیه برای خیانت شوهر و دادگاه طلاق تهیه بکنم و دادخواست چطور میتونم از شما مشاوره حقوقی تلفنی بگیرم ! برای دادگاه الزام به تمکین دقیقا چکار باید انجام بدم آزمایش عدم تمکین لازم هست ویا خیر ! دادگاه الزام به تمکین برای شوهرم هم تشکیل میشه  الزام به تمکین با عدم الزام آیا برای عدم تمکین از من و شوهرم شاهد می خواد دادگاه خانواده ویا به گفته های شوهرم برای عدم تمکین بسنده می کنه ! 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  جناب وکیل 

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

 

وکیل

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

قولنامه ملک رو طرف مخدوش کرده شکایت کیفری بهتره ویا حقوقی ! 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی من ملکی رو خریداری کردم منتها اخیرا متوجه شدم قولنامه ملک توسط فروشنده و بنگاهی دستکاری شده و قولنامه رو مخدوش کردن و توش دست بردن حالا سوال حقوقی من این هست اگر  قولنامه ملک رو طرف مخدوش کرده شکایت کیفری بهتره ویا حقوقی ! ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید ! 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

 

وکیل تضمینی ملک 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

بجای مهریه ی ملک داده منتها ملک سند در رهن داره قبول بکنم ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که ازدانمارک حضورتون تماس می گیرم من و همسرم با هم به اختلاف خوردیم و کار به جدایی و طلاق کشیده من بجای مهریه قرار شده ی ملک رو توی کیش که تجاری هست بردارم و بجاش مهریه خودم رو بصورت دست نویس ببخشم و توی بخشش مهریه بصورت دستی اعلام بکنم که  دیگه ادعایی به این آقا ندارم ! ونداشتم من چند سوالات حقوقی دارم اول اینکه متن بخشش مهریه بدون بازگشت چطوری تنظیم میشه ! دوم این که متن بخشش مهریه روی کاغذ عادی امکان پذیره ؟ سوم اینکه نمونه وکالت بخشش مهریه چطوری داده میشه ! چهارم این که نمونه شکایت ترک انفاق کیفری فرزند چطور تنظیم میشه و دستنویس بخشش مهریه رو شما هم تنظیم می کنید ! والبته دست آخر این که واریز پول بعد از ترک انفاق و پشیمانی از به اجرا ء گذاشتن مهریه چطوریه ! آیا میشه رضایت برای مهریه رو توی کلانتری ویا توی خونه داد! فریب در بخشش مهریه چه جرمی داره ! ونمونه دادخواست مهریه رو دفتر خدمات الکترونیک میگه ندارم ! و آخر این که بخشش مهریه در قبال حضانت فرزند دست هست برای طلاق گرفن ویا خیر ! 

 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید

 

 

وکیل 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

طرف بزور وارد خونه ام شده و دست روی زن من بلند کرده ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من آقایی هستم که با کسی حساب وکتاب مالی داشته ودارم اول رفت از من خیانت در امانت شکایت کرد تو دادگاه بدوی و اول حالا پرونده از دادگاه تجدیدنظر رفته برای اعاده دادرسی دیوان عالی کشور حالا قبل از این که حکم بیاد پاشده آمده در خونه من و بزور وارد خونه ام شده و دست روی زن من بلند کرده ! حالا من میخوام از طریق وکیل اقدام قانونی بکنم هم در خصوص پرونده خیانت در امانت هم در خصوصه پرونده دیوان عالی کشور و هم در خصوصه پورنده کیفری ضرب و جرح و ورود به منزل به عنف میخوام اقدام قانونی بکنم از شما میخوام یک وقت مشاوره حقوقی تلفنی ویا حضوری برای من بگذارید با تشکر البته سوال حقوقی دیگری هم دارم اعاده دادرسی در امور کیفری در دیوان عالی کشور من هم میتونم لایحه دفاعیه برای اعاده دادرسی بگذارم ! میگن اعاده دادرسی را براحتی قبول نمی کنند و باید وکیل گرفت برای اعاده دادرسی 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت تعیین وقت مشاوره 

و دیدن برنامه تلویزیونی  

بروی کلمه ذیل کلیک  کنید 

 

وکیل 

 

 

 
 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ۲ تلویزیون ایران 

 

 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

دررادیو ایران 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ماهواره فارسی زبان 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده پرونده خیانت در کیش قبول می کنید ! 

 

با سلام جناب وکیل فتح اللهی عزیز من خانم کارمندی هستم که در کیش ساکن و مشغول به کارم متاسفانه متوجه خیانت شوهرم به خودم شدم میخواستم برای اقدامات اولیه مربوط به پرونده خیانت شوهر با شما مشورت کنم ومشاوره حقوقی بگیرم ! 

 

 

 

مشاوره تلفنی با جناب دکتر

وکیل اکبر فتح اللهی

تلفن مستقیم 

 

0912-146-32-48

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

میگه مشروب مال من نیست تکلیف چیست ؟

 

با جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی سلام  ماشین بنده را در خانه در صورتی که برای ی لحظه روشن بود و رفتم داخل حیاط آب بیارم دزدین من همون لحظه به پلیس زنگ زدم و پلاک و مشخصات رو ثبت کردن ماشینو ۲ شب باسارق گرفتند و حدودا 4 لیتر مشروب و مقداری مواد برای مصرف خودش کشف کردند . ضبط و تمامی لوازم ماشین رو فروخته بود . ولی میگه مشروب مال من نیس ُ ممنون میشم راهنمایم کنیین 

 

ممنون شنونده شما در رادیو 

 

 

 

مشاوره تلفنی با جناب دکتر

وکیل اکبر فتح اللهی

تلفن مستقیم 

 

0912-146-32-48

 

 

 

برنامه وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ۲ تلویزیون ایران 

 

 

 

 

برنامه وکیل اکبر فتح اللهی

در رادیو ایران

 

 

کلیپ وکیل اکبر فتح اللهی

در شبکه ماهواره فارسی زبان 

 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون