وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بایکی بودم شوهرم فهمیده ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم از شهرک غرب تهران متاسفانه مرتکب رابطه نامشروع شدم  بایکی بودم شوهرم فهمیده من میخواستم بدونم چیکار باید بکنم داستان اینجوری بود که من بایکی از دوستان شوهرم که مهندس برق و قدرت هستن آشنا شدم و در یکی از ملاقات های خصوصی بمن پیشنهاد دادن ومن هم چون طلاق عاطفی از شوهرم گرفتم وباهاش رابطه جنسی ندارم این رفتار رو رابطه رو پذیرفتم البته حالا که کار به دادسرا کشیده و برام قرار صادر شده آبروم رفته الان قاضی دادسرا ابلاغیه داده دفاعیه خود را اعلام فرمایید من باید لایحه خودم رو تو ثنا ثبت کنم و یا حضوری دفاع بکنم من ی پرونده کیفری دیگه دارم آیا اون پرونده احاله و یا قرار اناطه صادر میشه ! و

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

وکیل خوب 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی