وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی

۱۹ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چطور میتونم از شکایت رابطه نامشروع خلاص بشم ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که متاسفانه مرتکب رابطه نامشروع شدم و شوهرم هر 3 نفر رو پیدا کرده و از من و اون 3 نفر شکایت رابطه نامشروع دون زنا کرده و قاضی جلسه مواجهه حضوری گذاشته اون اقایون هم گفتن میگن با من بودن من چطور از خودم دفاع بکنم جلوی قاضی رابطه نامشروع من رو قسم هم میدن و برای آزمایش پزشکی قانونی هم میفرستن ! چطور میتونم با شما مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشم . 

 

 


جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

خیانت زنان متاهل و علل آن در زندگی زناشویی چیست ؟

یکی از مراجعات عمده دفتر وکالت از بابت وکیل ومشاور حقوقی پرونده های طلاقی است که منشاء خیانت دارند مادر گذشته پیرامون خیانت مردان صحبت کرده ایم حال فصد داریم علل خیانت زنان متاهل را در این بین بررسی کنیم از منظر یک وکیل پایه یک دادگستری و یا وکیل خانواده دانستن علل طلاق بسیار مهم است چراکه بسیاری از مقالات علمی بازدارنده طلاق بر اساس همین پرونده های جریانی دادگاه خانواده نگاشته می شود .وخیانت هم یکی از این تجارب قضایی است .که در پرونده ها بچشم می خورد حال به علل خیانت می پردازم .

خیانت یکی از بدترین معضلات اجتماعی است که خانواده های بسیاری این روزها درگیر آن هستند. با ما همراه شوید تا دلیل خیانت زن متاهل به شوهرش را بررسی کنیم.
به گزارش خبرنگار «سلیم نیوز»؛ قبل از هر چیز ، از تمامی خانمها و خانواده های نجیب و اصیل ایرانی عذرخواهی می کنم ولی این واقعیت را نباید انکار کرد که در این سالهای اخیر ، فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده به نام خیانت زن‌های شوهردار.

علل خیانت زنان متاهل به بیان وکیل خانواده 

حالا به عنوان کسی که در پایتخت ایران هستم و در شلوغ ترین نقاط این اجتماع، این فساد جانسوز را می بینم، بعضی از عوامل ایجاد و پیشرفت این درد اجتماعی را که در مشاوره حقوقی خانواده بوده را در موارد زیر می بینم.

اولین و بزرگترین عامل خیانت فقر است

خانواده ای که مثلا ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان درآمد دارد و ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان کرایه خانه میپردازد ، طبیعی است که نمی تواند با ۲۰۰ هزار تومان باقی مانده ، امورات زندگی را بگذراند . لذا خیلی از خانواده ها، هستند که به سختی و با نان خالی هم که شده، زندگی را سر می کنند ولی متاسفانه بعضی از خانمها، طاقتشان تمام می شود و با اولین پیشنهاد، اسیر این باتلاق می شوند و تن به خیانت می دهند.

خیانت و اعتیاد خود و همسر

اعتیاد زن و همسرش دلیل دیگری برای این فساد می تواند باشد. تهیه مواد و خماری، که باعث از کار افتادن مغز و چشم بستن به همه تعهدات و شرافتها می باشد.

خیانت به دلیل توجه دیگران و گیر دادن بعضی از مردها به این خانمها

مثلا : خانم شوهر داری با کلی آرایش و بزک و دوزک همراه شوهرش یا بدون شوهر به خیابان می رود . طبیعی است که یک مشت اوباش و رزل بر حسب نیاز یا عادت به این خانم توجه بیش از حد می کنند مثلا اشاره می کنند یا متلک می اندازند یا آنقدر جسور هستند که شماره تلفن می دهند . و اگر این مزاحم از شوهر زن خوش پوش تر و خوش تیپ تر باشد که دیگر هیچ. لذا بالاخره این زن اسیر وسوسه های شیطانی و کثیف می شود و ….

خیانت های زنانه بدلیل ارتباط با زنان بی قید و بند همسایه و یا دوست بر اساس امار وکیل انلاین 

سالهای اخیر،فاجعه ای در بین خانواده های ایرانی اتفاق افتاده به نام خیانت زن‌های شوهردار‎خیانت به دلیل ارتباط و دوستی زن با زن های فاسد

ابتدا خانم محترم مدعی می شود که فساد دوستم هیچ ربطی به من دارد ولی خبر ندارد که رفتار و اعمال دوست فاسد ناخودآگاه بر روی شخص تاثیر می گذارد و ……خیانت به دلیل لجبازی با همسر

زن با این ادعا که شوهرم به من خیانت کرده است یا اینکه با من بد رفتاری می کند و نمی تواند نیازها و خواسته های من را برطرف کند خودش را قانع می کند که عمل کثیفش توجیه است.

خیانت به دلیل زیاده خواهی و تنوع طلبی زنان متاهل باتوجه به مشاوره خانواده تلفنی 

متاسفانه از آنجایی که هوسرانی و تنوع طلبی فقط مختص مردها نیست، بعضی از خانمها این مرض را ذاتا دارا هستند و مانند مردهای این چنینی که دوست دارند همه را آزمایش کنند، تنوع طلب و هوسران هستند و بدون هیچ ایرادی در همسرشان تن به این ذلت می دهند.خیانت به دلیل مراعات نکردن بعضی از نکات زناشویی از طرف همسرشان در رابطه های های جنسی و نزدیکی طبق سوالات حقوقی انلاین و امار انها .

مثلا همسرشان نیازهای آنها را در نظر نمی گیرد و فقط به فکر خودش است و کارش که تمام شد، همسرش را فراموش می کند. یا اینکه مثلا همراه همسرش، فیلم های پورنو تماشا می کند و همین امر باعث تخریب فکر زن می شود. یا اینکه از نظر اخلاقی مانند کتک زدن و … باعث فرار عاطفی زن از شوهر می شود.با ذکر این نکات، باز هم اگر توهینی به خانواده های پاک ایرانی شده است، معذرت می خواهم.در ضمن یک نکته را نیز نباید فراموش کرد : خیانت زن به همسر فقط به تماس جنسی گفته نمی شود چون خیلی از زن های شوهردار هستند که به گمان اینکه من فقط با پسری دوست هستم و ارتباط جنسی نداریم خودشان را گول می زنند. درصورتی که هر گونه رفتار فاسد گونه خیانت بحساب می آید.

حسادت عاشقانه، حس مالکیت، حساسیت و… مسائلی است که در روابط برخی همسران خلل ایجاد کرده و باعث آزار و اذیت طرف مقابل می‌شود.وشاید هم باعث خیانت و یکی از دلایل خیانت زنان متاهل 
به گزارش نگارنده  هرچند کسی که گرفتار این نوع احساس است دلیل وجودش را علاقه زیاد بیان می‌کند و در اوایل ممکن است طرف مقابل او هم از این که همسرش تا این‌قدر دوستش دارد و بر روابط او حساس است احساس خوبی داشته باشد، اما در اغلب موارد بعد از گذشت مدتی، خسته‌کننده خواهد بود.

حتی برخی به دلیل حساسیت زیاد همسرشان، قید زندگی را می‌زنند و عطای زندگی مشترک را به لقای حسادت همسرشان می‌بخشند.

اگر شما گرفتار این حس هستید و خود را با گفتن این که از فرط علاقه این گونه رفتار می‌کنید، آرام کرده‌اید، بهتر است بدانید بزودی همسرتان خسته شده و زندگی‌تان در معرض نابودی قرار دارد، پس باید به فکر راه چاره‌ای باشید.

ـ انکار این که آدم حسودی هستید و همسرتان را با این حس آزار می‌دهید، مشکلی را حل نخواهد کرد، پس با خودتان صادق باشید و اگر رفتارهایی مثل چک کردن مدام همسر، ناراحت شدن در زمانی که او با جنس مخالف حرف می‌زند یا کوچک‌ترین توجهی به آنها دارد، وسوسه شدن برای دیدن پیامک‌ها یا خواندن ایمیل‌ها و… در کل رفتارهایی که همسرتان را شاکی کرده و حریم خصوصی و فردیت او را نادیده می‌گیرد را دارید، گرفتار حساسیت بیش از حد هستید. این را بپذیرید تا وارد مرحله بعد بشویم.

ـ احساس ناامنی شما را وادار به رفتارهای بیمارگونه می‌کند، پس بررسی کنید چه چیزی باعث این حس ناامنی شده است. آیا می‌ترسید که همسرتان به شما خیانت کند؟ آیا فکر می‌کنید او آن‌قدر زیباست که افراد زیادی را به خود جذب می‌کند؟ آیا نوع شغل، رفتار و گذشته او به این احساس شما دامن می‌زند؟ پرسش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از خود بپرسید و ریشه این ناامنی را پیدا کنید. گاهی جواب دادن به این پرسش‌های خودتان را قانع می‌کند که دلیلی برای این همه نگرانی و حساسیت وجود ندارد.

ـ در مواردی که نمی‌توانید در خلوت خود به نتیجه برسید، صحبت کردن با همسرتان و مراجعه به مشاور می‌تواند بسیار راهگشا باشد. یکی از مواردی که باعث حسادت عاشقانه می‌شود، کمبود اعتماد به نفس است.
احساس این که همسرتان از شما بهتر و بالاتر است و همچنین زیر ذره‌بین گذاشتن کمبودها می‌تواند در ناخودآگاه شما ناامنی را ایجاد کند که به صورت حساسیت بیمارگونه بروز رفتاری پیدا می‌کند.

 یادتان باشد ​ دوست داشتن حس زیبایی است، به شرط آن که بالنده باشد، در غیر این صورت با ایجاد غل و زنجیر در پای کسی که دوستش دارید، تنها از او دورتر می‌شوید. اگر رفتار همسرتان بدون مشکل است و حساسیت شما نابجاست، سعی کنید به جای آزار او​ بر محبت و ابراز عشق‌تان اضافه کنید. هر چه شما در زندگی او پررنگ‌تر شوید، دیگران کمرنگ‌تر خواهند بود شماره تلفن مشاور حقوقی ووکیل پایه ۱ جناب وکیل فتح اللهی که کارشناس شبکه ۲ سیما هم هستند در ابتدای سایت مشاهده فرمایید همچنین از برنامه تلویزیونی ایشان در ابتدای سایت 

اکبر فتح اللهی 

وکیل پایه یک دادگستری 

نویسنده روزنامه 

کارشناس شبکه ۲ سیما برنامه عصر خانواده 

به شوهرم خیانت کردم اثبات رابطه نامشروع پیامکی چطوره !

به شوهرم خیانت کردم اثبات رابطه نامشروع پیامکی چطوره !

یکی از دلایل خیانت رفتارهای متناقض زوجین و زن و شوهر هاست برای اینکه ریشه خیانت بیشتر در رفتارهای شک برانگیز زن و شوهر هاست که اتفاقا بیشتر وقت ها درست هم از آب در می آید . اثبات رابطه نامشروع پیامکی هم از این دسته است ! برای خیانت کردن همیشه باید ابزاری وجود داشته باشد و انگیزه لازم در زن و شوهر قوت بگیرد پس از آن می توان از خیانت حرف زد البته اقتصاد هم چندان غیر موثر نیست ! اثبات رابطه نامشروع پیامکی هم یکی از این موارد است که البته وکیل خیانت ویا وکیل رابطه نامشروع در تهران به این موراد می پردازد . بنده دوستی داشتم که وکیل رابطه نامشروع در اصفهان بود و برای نجات موکل خود از زندان برای جلوگیری از اثبات رابطه نامشروع پیامکی بعنوان وکیل رابطه نامشروع در تهران با بنده تماس گرفت پرونده از کلانتری و مرجع انتظامی به دادسرا رفته بود و احتمال اعدام بحاطر اثبات رابطه نامشروع پیامکی بسیار محتمل بود بعنوان وکیل پایه یک دادگستری که سالها وکالت در پرونده های کیفری و دعاوی خانوادگی انجام داده بودم به دوستم که  وکیل رابطه نامشروع در اصفهان بود پیشنهاد کردم از پرونده دادگاه آن خانم موکل خود رونوشت گرفته و سریع برای من ارسال کند . پس از رسیدن پرونده کیفری و پرونده قضایی بعنوان وکیل خوب در تهران اقدام به بررسی اثبات رابطه نامشروع پیامکی کردم و متوجه شدم پرونده کیفری ایرادات فرواوان دارد . 

شکایت رابطه نامشروع با وکیل خوب چقدر طول می کشد ! 

پس از بررسی پرونده کیفری جهت  اثبات رابطه نامشروع پیامکی با دوستم که  وکیل رابطه نامشروع در اصفهان بود تماس گرفتم و گفتم بگوید خانم مربوطه یعنی خانم موکل فوری با من تماس بگیرد تا موضوع پرونده کیفری را بیشتر از او جویا شوم ! خانم موکل تماس گرفت و اولین سوال او این بود جناب وکیل پرونده کیفری چیست و پرونده کیفری چقدر طول میکشه در ابتدا با خونسردی به او آرامش دادم که بلافاصله پرسید ! پرونده کیفری بعد از چند سال پاک میشود . واین که مدارک لازم برای اثبات رابطه نامشروع چیست و تهدید شوهر می تواند برای او دردسر ساز شود و یا خیر ! من به او گفتم ابتدا در مورد  اثبات رابطه نامشروع پیامکی با هم صحبت کنیم و سپس در مورد تهدید شوهر با چاقو و تهدید به مرگ از طرف شوهر صحبت های لازم را انجام دهیم . تهدید زوجه توسط زوج موضوع جداگانه ایی بود که باید جدا و بجز  اثبات رابطه نامشروع پیامکی به آن می پرداختم !  تهدید همسر به خیانت هم یکی از این موارد بود که گاها دامن گیر می شد . و مسایل مختلف رو برایم ایجاد می کرد . و پرونده ای کیفری زیادی در این مورد داشتم . 

نمونه لایحه دفاعیه زنای به عنف 

شرایط اثبات زنای به عنف یکی از مسایلی که وکیل رابطه نامشروع د رتهران به آن می پردازد . نمونه لایحه به دادگاه کیفری یک از جمله مواردی است که زنای به عنف را وکیل رابطه نامشروع د رتهران به راحتی شناسایی کرده و به انجام اقدامات اولیه می پردازد . نمونه لایحه دفاعیه زنای محصنه برای این منظور توسط وکیل پایه یک دادگستری باید تنظیم شود وکیل پایه یک دادگستری تهران با وکیل پایه یک دادگستری مشهد در انجام کار بعنوان وکیل پایه یک و و بعنوان وکیل رابطه نامشروع د رتهران می توانند در اظهارنظر فرق داشته باشند . بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران هم باید بعنوان وکیل رابطه نامشروع د رتهران باید تجربه لایحه نویسی در دادگاه داشته باشد . تا بتواند در دادگاه موفق شود . همین طور است وکیل پایه یک دادگستری کرج و البرز 

وکیل طلاق و مهریه در تهران 

یکی از مشکلات مراجعیین دفتر وکالت مسایلی چون وکالت طلاق و مهریه و یا هزینه وکیل طلاق است که البته باید به این مسایل قبل از وکالت دادن به وکیل طلاق ومهریه در تهران انجام داد . برای همین منظور وکیل طلاق ومهریه در تهران باید علاوه بر وکیل پایه یک بودن نسبت به مسایل مختلف هم اهمیت لازم را بدهد فلذا وکیل طلاق ومهریه در تهران باید بسیار ماهر بوده و همه مسایل طلاق و مهریه را در پرونده رعایت بکند . وکیل طلاق ومهریه در تهران باید طلاق از طرف زن را بشناسد و همچنین قوانین جدید مهریه و بخشش مهریه را و دادن وکالت طلاق و دفاع در پرونده بدوی طلاق و مهریه را همه را بداند . 

 

اثبات خیانت زن با پیامک نی نی سایت 

یکی از مسایل مربوط به طلاق موضوع خیانت همسر است که یکی از آنها خیانت از طریق پیامک است برای اثبات خیانت زن با پیامک باید نکات مهمی را در ذهن داشته باشید تا موفقیت شما کامل شود اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت از سوالات حقوقی هست که برای مردم بسیار مهم است . خانمهای بسیاری به سایت نی نی سایت به اشتباه مراجعه می کنند برای این عبارت که  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت را در این سایت بلحاظ قضایی و حقوقی در موردش پاسخ پیدا بکنند غافل از این که این سایت کاملا سایت زرد و غیر حقوقی است و تعریف درستی از رابطه نامشروع به ما نمی دهد که بماند رابطه نامشروع را به غلط تعریف می کند و تعریف درست آن تعریف مناسب نیست . پس اگر برای این عبارت  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت به سایت نی نی سایت مراجعه کردید بدانید که مراجعه شما برای مشاوره حقوقی کاملا غلط بوده و هست . مدارک لازم برای اثبات خیانت زن مدارکی هستند که فقط در سایت یک وکیل رابطه نامشروع تهران آن را پیدا می کنید و لاغیر . مثل آزمایش خیانت زن که می تواند مثل آزمایش منی در پزشکی قانونی باشد که نمونه برداری برای زنا و تجاوز و رابطه نامشروع می تواند باشد شما می توانید برای این موضوع به مقاله ۱۵ نشانه خیانت زن جناب دکتر اکبر فتح اللهی مراجعه فرمایید تا درک بهتری از رابطه نامشروع داشته باشید  . از جمله موراد غلط طرح شده در سایت نی نی سایت که کاملا غیر قانونی و غلط است که برای  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت سرچ می شود شنود تلفن برای اثبات خیانت است که بهییچ وجه مورد قبول محاکم به این طریق که بعضی از وکلا ادعا می کنند نیست جرم رابطه نامشروع ارکان مشخص دارد وبا شنود و پلیس بازی قابل احراز نیست . همچنین است حکم خیانت زن در فضای مجازی که اصلا شبیه  اثبات خیانت زن باپیامک نی نی سایت نیست و شرایط قانون جرم الکترونیک را بصورت مجزا دارد . شکایت ازن بخاطر خیانت اصلاموردی نیست که هروکیلی توانایی طرح شکایت آن را داشته باشد . همچنین اثبات خیانت باعکس که البته خیانت باعکس قطعا راحتتر است و قابل پی گیری است و وکیل پایه یک دادگستری که بعنوان وکیل رابطه نامشروع فعالیت می کند امکان طرح دعوای رابطه نامشروع و دفاع از دعوای رابطه نامشروع را دارد . 

شوهر با چه مدرکی می تواند پرینت بگیرد . 

در رابطه با دعاوی خانوادگی یک دعوای کیفری سنگین و اخلاقی وجود دارد بنام دعوای و شکایت رابطه نامشروع همسر از طرف مقابل در رابطه با دعوای خیانت همسر و جرم رابطه نامشروع موضوع خاصی مطرح می شود و آن ارایه دلایل بیشتر برای اثبات جرم زنا و خیانت همسر است . بطور مثال اینکه شوهر باچه مدرکی می تواند پرینت بگیرد جزو سوالات حقوقی پرتکرار در مشاوره حقوقی خیانت همسر است . در ابطه باجرم رابطه نامشروع البته که پرینت تماس زن ویا مرد یکی از دلایل است که البته استعلام ان بدستور دادگاه امنیت اخلاقی و دادسرای ارشاد است .برای پاسخ به این سوال که پرینت تماس تا چه مدت می مونه قبل از آن باید به سوال حقوقی  اینکه شوهر باچه مدرکی می تواند پرینت بگیرد بپردازم برای گرفتن پرینت تماس دستور قاضی و شکایت رابطه نامشروع لازم است .و سوال حقوقی بعدی اینکه آیا شوهر می تواند پرینت خط زنش را بگیرد جواب و پاسخ بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری بله می باشد البته در صورت شکایت کیفری خیانت شوهر ویا خیانت زن به دادسرای امور اخلاقی ویا دادسرای ارشاد . بعد از این موضوع  اینکه شوهر باچه مدرکی می تواند پرینت بگیرد سوال دیگر اینست که در پرینت تماس چه چیزهایی ثبت می شود نی نی سایت البته به غلط اشاراتی به این مسایل جدی کیفری اشاره داشته است معمولا در پرینت موبایل همه مکالمات مکتوب ثبت می شود و یعنی تمام پیامک ها که قابل پرینت است . خیلی ها بعد از این سوال می پرسند که برای گرفتن پرینت تلفن چه مدارکی لازم است اول دستور قاضی دادگاه کیفری یا دادیار و بازپرس پرونده و هماهنگی حفاظت قوه قضاییه برای این کار لازم است . پس در پاسخ به این سوال حقوقی که قاضی در چه صورت دستور پرینت می دهد باید بگوییم بعد از جلسه بازجویی و تحقیقات از شاکی پرونده رابطه نامشروع البته جلوگیری از پرینت سیم کارت هم امکان ندارد و در صورت صدور دستور قضایی حتما این امر اتفاق می افتد . سوالی دیگر بعنوان سوال حقوقی مشاوره حقوقی رابطه نامشروع اینست که آیا بعد از واگذاری سیم کارت می شود پرینت گرفت پاسخ آری است . چراکه تاریخ ارتکاب جرم مهم است نه انتقال سیم کارت ! پس پاسخ به چند سوالات  حقوقی ذیل  که ۱- حذف شماره از پرینت موبایل نی نی سایت ویا ۲- چگونه پرینت پیامک ایرانسل را حذف کنیم ؟ بعنوان وکیل رابطه نامشروع منفی است پس جلوگیری از پرینت سیم کارت امکان ندارد ! سوالات حقوقی زناشویی هم می تواند از سوالات قاضی امنیت اخلاقی باشد و اینکه زمان حدودی آخرین رابطه تا کی معلوم است پاسخ مدت حداقل ۶ ماه است ! و تشخیص داشتن رابطه از جلو بسیار راحت است . بهمین خاطر مشاوره حقوقی با وکیل رابطه نامشروع به شما حتما و اکیدا توصیه می شود . 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده ۴۷۷ بکنم یا اعاده دادرسی


با سلام 
جناب وکیل دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری 


یک ملکی را خریداری کردم متاسفانه متوجه شدم که این ملک فاقد سند ۶ دانگ هست البته روزی که مالک خواست این رو به من بفروشه به صورت شش دانگ و از طریق قولنامه و مبایعه‌نامه در املاک به من فروخت و حتی به ظاهر استعلامات لازم توسط املاک صورت گرفت اما بعد از مدتی متوجه شدم که این ملک فاقد سند شش دانگ هست و متاسفانه یک سند مشاعی داره کنار کشیده و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص قبول نمی‌کنه و وقتی بهش میگم که چرا استعلامات لازم رو نگرفتی به من میگه که وظیفه من گرفتن استعلام نبوده حالا من دادخواست دادم به دادگاه و متاسفانه دادگاه هم بر اساس مبایعه نامه اقدام به صدور رای کرده و پرونده من رفته دادگاه تجدید نظر حالا من موندم مال ماده ۴۷۷ بکنم و یا اینکه اعاده دادرسی و یا برای دادگاه تجدید نظر لایحه بنویسم البته میگن دادگاه تجدید نظر لایحه نوشتن به صورتی هست که غیر حضوریه و تبادل لوایح صورت می‌گیره حالا من می‌خوام برای دادگاه تجدید نظر لایحه مفصل تجدید نظر بنویسم که البته گفتم بایستی وکیل دادگاه تجدید نظر یه همچین کاری را برای تو انجام بده وکیل من چطور می‌تونم از شما وقت مشاوره بگیرم یا به صورت مشاوره تلفنی اطلاعات لازم رو داشته باشم تا بتونم از خودم توی دادگاه تجدید نظر دفاع بکنم چون میگن وکیل دادگاه تجدید نظر بایستی حتماً به مسائل تجدید نظر تسلط کافی داشته باشه تا بتونه لایحه دادگاه تجدید نظر رو تنظیم بکنه ممنون میشم برای من یک وقت مشاوره حقوقی قرار بدید

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل دادگاه تجدید نظر 

 

 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده ٤٧٧ حقوقی بکنم ویا کیفری ماده ٤٧٧ 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانم پزشکی هستم که یک ملکی را خریداری کردم که در مورد این ملک متاسفانه سر من کلاه گذاشتند طرف بعد از فروش ملک مدعی شده که این ملک فروش مال غیر شده و رفته دادخواست استرداد وجه و مطالبه وجه داده و بر اساس نظر کارشناسی حق من را ضایع کردن وقتی پرونده رفته دادگاه تجدید نظر قاضی دادگاه تجدید نظر بدون هیچگونه توجهی به حرف‌های من رای دادگاه اول یا دادگاه بعدی رو تایید کرده حالا من می‌خوام اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری را انجام بدم می‌خواستم بدونم احتمال موفقیت و قبولی  ماده ۴۷۷ چقدر هست اصلا اعمال ماده ۴۷۷ را از من می‌پذیرند یا خیر؟
و یا اینکه بنده باید اعمال ماده ۴۷۷ بکنم یا اعاده دادرسی و یا فرجام خواهی در دیوان عالی کشور اعمال ماده ۴۷۷ دقیقاً در کدام دادگاه انجام بشه دادگاهی که رای قطعی رو داده دادگاه تجدید نظر و یا دیوان عالی کشور ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی قرار بدید. 

 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

شیوه جدید ماده 477

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

مشاوره میخوام برای ی موضوع ملکی و میایعه نامه 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم ملکی رو مبایعه نامه کردم و قولنامه کردم و حالا برای تحویل ملک متوجه فروش مال غیر شدم فلذا حالا میخوام برای اقدام قانونی و دادخواست مطالبه وجه و استرداد وجه بجهت کلاهبرداری وکیل بگیرم چطور میتونم از شما وقت مشاوره حقوقی بگیرم . 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 در امور حقوقی چقدر احتمال موفقیت داره ! 

 

با سلام جناب دکتر من ی پرونده امور مشارکت و ساخت وساز داشتم که رفت شعبه حقوقی و دادگاه املاک وبدون ملاحظه نظر کارشناسی رای بر علیه  من صادر شده حال من میخوام از این رای اعمال ماده 477 بکنم میخواستم بدونم احتمال قبولی ماده 477 چقدر هست و آیا ما میتونیم در مورد اعاده دادرسی و فرجام خواهی پیروز بشیم ویا خیر ! من چطور میتونم مشاوره حقوقی از شما بگیریم . تفاوت اعاده دادرسی و ماده 477 چیه و چه فرقهایی باهم دارند . 

 


جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

شوهرم شکایت کرده برای رابطه نامشروع دون زنا 

 

با سلام جناب دکتر من خانمی هستم که متاسفانه از سمت بازپرس دادسرا برای رابطه نامشروع دون زنا احضار شدم به دادسرا وشوهرم شکایت کرده برای رابطه نامشروع و قاضی دستور استعلام پیامک داده حالا من میخوام برای این موضوع وکیل رابطه نامشروع بگیرم یعنی مشاوره حقوقی تلفنی انجام بدم با بهترین وکیل رابطه نامشروع در ایران که وقتی این موضوع رو یعنی رابطه نامشروع رو سرچ کردم اسم شما آمد لطفا برام وقت مشاوره حقوقی قرار بدید . الان پیامک ها و پرینت مکالمات من رو طبق دستور قاضی امنیت اخلاقی و قاضی دادسرا استعلام پیامک کردن و من متاسفانه ١٠ تا پیامک اخلاقی دادم که همگی در مورد خصوصیات جنسی خودم هست و ٢ تا فیلم جنسی از خودم که در گوشی طرف هست و متاسفانه افتاده دست زنه مردی که باهاش دوست بودم و اون هم شروع کرده به اخاذی که اگر پول ندی به من فیلم رو میدم به شوهرت و اینطوری من رو تهدید می کنه 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

رابطه نامشروع چگونه

ثابت می شود 

 

 

 

 

بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران

دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل پایه یک بعنوان بهترین وکیل رابطه نامشروع تهران فعالیت می کنند دلیل این ادعا چیست ! وکیل رابطه نامشروع علاوه بر سابقه زیاد در پرونده های نامشروع که پرونده خاص کیفری و اخلاقی هستند باید نمونه رای زیادی در مورد رابطه نامشروع داشته باشند یعنی وکالت پرونده های زیاد رابطه نامشروع را بدست بیاورند .  از ایشان بعنوان وکیل رابطه نامشروع در رادیو و تلویزیون دعوت بعمل آمده و ازسال ۸۴ به حرفه وکالت مشغول هستند و دارای درجه دکترای حقوق بین الملل  رابطه نامشروع با زنا و هم‌بستر شدن با نامحرم تفاوت دارد. وجود هرگونه ارتباط فیزیکی و غیر فیزیکی بین مرد و زن نامحرم که بر خلاف قوانین شرعی باشد، به‌عنوان رابطه نامشروع شناخته می شود. رابطه نامشروع شامل ارتباط تلفنی بین زن و مرد نیز می شود. البته اگر ارتباط تلفنی به خاطر ارتباطات سالم مانند هر رابطه بین دو همکار باشد، جزو رابطه نامشروع محسوب نمی‌شود. منظور از ارتباط تلفنی، رابطه‌ای است که مخصوص ارتباط‌های منافی عفت باشد.

 

رابطه نامشروع چیست؟

برای اثبات رابطه نامشروع ابتدا باید بدانید که مفهوم این عبارت چیست. همان‌طور که اشاره شد، درصورتی‌که بین مرد و زن نامحرم روابطی خارج از حد قانونی و تعیین شده باشد که مخالف قوانین شرعی اسلامی باشد، به‌عنوان رابطه نامشروع یا منافی عفت شناخته می شود. درصورتی‌که رابطه فیزیکی و غیر فیزیکی خارج از علقه زوجیت مانند بوسیدن یا هم‌بستر شدن به‌غیراز رابطه جنسی بین دو طرف برقرار شود و هدف از این رابطه لذت بردن باشد، جزو رابطه نامشروع محسوب می شود.

 

اثبات رابطه نامشروع

در بخش پیش به تفاوتی که زنا با رابطه نامشروع دارد، اشاره شد. زنا مربوط به روابط جنسی زن و مرد نامحرم اعم از دخول است، اما ممکن است در رابطه نامشروع تنها مرد و زن نامحرم با یکدیگر ارتباط داشته باشند، همدیگر را ملاقات کنند یا با هم دست بدهند. در آغوش گرفتن، بوسیدن و هم‌بستر شدن به جز دخول نیز جزو روابط نامشروع محسوب می‌شود.

برای اثبات رابطه نامشروع اقرار متهم، شهادت گرفتن از دو مرد، علم قاضی و مدارک ویژه لازم است.

به‌عنوان مثال فیلم ها، عکس ها یا پرینت مکالمات تلفنی یا فایل های صوتی ضبط شده جزو مدارکی هستند که مراجع قضایی می توانند به آن ها استناد کنند. اگرچه دسترسی به این موارد به صورت غیر قانونی درست نیست، اما به دلیل اینکه می توانند علم قاضی را به وقوع این رابطه بیشتر کنند و به اثبات رابطه نامشروع کمک کنند، می توان از آن ها استفاده کرد.

اثبات رابطه نامشروع، فقط در مدت زمان معینی امکان پذیر است. به‌عنوان مثال اگر با استفاده از پرینت تلفن قصد این کار را داشته باشید، باید ظرف مدت شش ماه تماس های تلفنی و مکالمات مورد نظر را دریافت نمایید.

 

حکم رابطه نامشروع

مجازات رابطه نامشروع در قانون بر اساس ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی تعیین شده است. افرادی که مرتکب رابطه نامشروع می شوند، باید منتظر دریافت حکم رابطه نامشروع بر اساس این قانون باشند.

 مجازات و حکم رابطه نامشروع عبارت است از ۹۹ ضربه شلاق برای انجام اعمال منافی عفت به‌غیراز زنا

البته با توجه به اینکه دادگاه می تواند حکم رابطه نامشروع را به جریمه نقدی تبدیل کند، می توان از حکم تعزیری شلاق صرف نظر کرد و آن را به جریمه نقدی تبدیل نمود. در نهایت این قاضی پرونده است که با بررسی اوضاع و شرایط مرتکبین جرم، مجازات رابطه نامشروع را تعیین می کند.

توجه: مجازات رابطه نامشروع برای افرادی که وادار به این کار می‌شوند قابل اجرا نیست و مجازات فقط برای اکراه کننده در نظر گرفته می شود.

بهترین وکیل رابطه نامشروع

وکیل رابطه نامشروع می‌تواند به افرادی که درگیر این مشکلات هستند کمک کند تا با قوانین آیین دادرسی کیفری آشنا شوند و در صورت مشاهده چنین جرم‌هایی مدارک لازم برای اثبات رابطه را آماده کنند.

بهترین وکیل رابطه نامشروع وکیل فتح الهی، در زمینه ارائه اطلاعات قانونی به مراجعان خود کمک می کند تا بتوانند کارهای منافی عفت را در دادگاه به اثبات برسانند. دعاوی کیفری مربوط به روابط نامشروع به تجربه یک وکیل با تجربه نیاز دارد تا بتواند موضوع را از نظر قانونی تفسیر کند و به شاکیان کمک کند تا بر اساس شواهد و مدارک موجود، جرم رابطه نامشروع را اثبات کنند. درصورتی‌که از شخصی به اشتباه شکایت شده باشد، بهترین وکیل رابطه نامشروع می تواند احکام مربوط به برائت را برای شاکیان پرونده از دادگاه بگیرد.

قیمت وکیل رابطه نامشروع

معمولا برای وکالت در پرونده های رابطه نامشروع قیمت وکیل رابطه نامشروع بسیار مهم است . چراکه هزینه حق الوکاله در پرونده کیفری رابطه نامشروع که به  قیمت وکیل رابطه نامشروع مشهور است موجب می شود شما از وکیل دادگستری استفاده بکنید که امکان موفقیت بالایی در پرونده های کیفری داشته باشید برای این منظور موفقیت در این پرونده به  قیمت وکیل رابطه نامشروع نیز بستگی دارد . در آخر اینکه حق الوکاله وکیل رابطه نامشروع را دست کم نگیرید . 

سوال جواب رابطه نامشروع

یکی از مسایل مهم در جلسه بازجویی سوال و جواب در خصوص مسایل رابطه نامشروع است در این  مورد یا بازپرس ویا دادیار اقدام می کند ویا هر ۲ نمایندگی می دهند به مقام و ضابط قضایی برای سوال جواب رابطه نامشروع از شاکی ویا متشاکی سوال جواب رابطه نامشروع یک امر تخصصی پلیسی و پزشکی قاونی است . مثل مواد مایع منی و یا جمع اوری ترشحات در سوال جواب رابطه نامشروع تاثیر بسزایی دارند . البته نباید نقش اقرار در محاکم کیفری و نزد پلیس را از نظر دور داشت . 

لایحه تجدیدنظر خواهی رابطه نامشروع

برای امر بازنگری در جکم صادره علیه شما در دادگاه بدوی رابطه نامشروع لازم است یک لایحه خوب بنویسید برای لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع ۳ عامل اساسی مهم است . اول اینکه در پرونده اقرار هست ویا خیر دوم آنکه برای لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع شما شاکی هستید ویا متهم و سوم آنکه بدنبال تخفیف هستید از مجازات رابطه نامشروع ویا بدنیال بخشیده شدن کامل لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع باید در وقت مقرر به دادگاه تجدیدنظر از رابطه نامشروع تقدیم شود . پس دقت کنید نوشتن لایحه بسیار مهم است . و دادگاه تجدیدنظر بسته به شعیه ایی که در ان می افتد می تواند تاثیر گذار باشد و البته نباید از لایحه وکیل رابطه نامشروع برای دادگاه تجدیدنظر غافل شد . لایحه تجدیدنظرخواهی رابطه نامشروع یک امر تخصصی کیفری است ونه موضوع پرونده حقوقی ویا دادگاه خانواده 

قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع

سوال حقوقی در مورد قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع موضوعی است که اکثر متهمان رابطه نامشروع به آن می پردازند از ترس شلاق حدی ویا شلاق تعزیری است دقت کنید اول باید دید در خصوص قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع که حکم رابطه نامشروع اول به دستور دادگاه چه بوده است اگر اعدام است ویا آدم ربایی ویا محکومیت به شلاق است بدلیل رابطه نامشروع ساده که قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع موضوعیت دارد ویا خیر ! والا پیرامون قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع صحبت کردن زمانی که موضوع مجازات رابطه نامشروع چیز دیگری است بیهوده است . قیمت خرید شلاق رابطه نامشروع براساس قانون چدید مجازات اسلامی مصوب سال ۹۲ می باشد . و همچنین براساس شاخص بانک مرکزی که قانون اجرای احکام کیفری آن را در بر می گیرد . 

عدم اثبات رابطه نامشروع

عدم اثبات رابطه نامشروع به ۳ عامل بستگی دارد . اول اینکه آیا متهم رابطه نامشروع اقرارکرده است ویا خیر ؟ دوم آنکه عدم اثبات رابطه نامشروع موضوع رسیدگی در دادگاه کیفری است ونه در دادسرا و سوم آنکه دلایل رابطه نامشروع برای عدم اثبات رابطه نامشروع چه هستند . آیا دلایل اصرار بیهوده بر بیگناهی هستند ویا دلایل محکمه پسند کیفری که مورد قبول قاضی دادسرا ویا دادگاه کیفری قرار می گیرد . دلایل خوب قضایی باید براساس قانون آیین دادرسی کیفری باشند . پس دقت کنید دلایل کیفری خود را باید خوب حفظ کنید ونه اینکه آنها را در دسترس شاکی ویا متهم مقابل قراردهید که بتوانند کار پرونده کیفری شما را خراب کنند . 

مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع

یکی از مسایل مهم در خصوص فعل و جرم رابطه نامشروع مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع است چراکه در جرم رابطه نامشروع یا شما متهم هستید ویا شاکی و در هر دومورد زمان بسیار مهم است و برای دفاع بهتر در جایگاه متهم ویا شاکی مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود برای این منظور هر ۲ حالت متهم رابطه نامشروع ویا شاکی رابطه نامشروع را باهم بررسی می کنیم تا به پاسخ مناسب برسیم مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع برای شاکی موجب می شود با عدم طرح شکایت غلط در موقع مناسب علیه متجاوز ویا فردی که موجب رابطه نامشروع شده ارش ویا دیه بکارت ویا مهرالمثل در زمان مناسب دریافت شود ویا این که اگر شاکی فرد متاهل است شوهر و زوج بتواند با تامین دلیل مناسب هم مسیر طلاق خود را باز کند و هم از زن مرتکب رابطه نامشروع و مرد غریبه بموقع شکایت لازم را انجام بدهد . پس برای شاکی مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بسیار مهم و تاثیر گذار است گرفتن بموقع پرینت تلفن ثابت ویاهمراه و درخواست آن از قاضی شنود برای رابطه نامشروع یکی از مصادیق مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع است . نکته دیگر این که شاکی وشاکیه با مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بموقع می تواند مقام انتظامی و ضابط قضایی پی گیر جرم رابطه نامشروع را در مسیر صحیح هدایت بکند و از طرح شکایت افتراء در آینده علیه خود جلوگیری کند . چه بسا افرادی بوده اند که بدون مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع کار پرونده کیفری رابطه نامشروع را جلو برده اند و در مسیر شکایت از شوهر ویازن بدکاره نه تنها موفق نشده اند بلکه مورد اتهام افتراء هم قرار گرفته اند . اما بهترین وکیل رابطه نامشروع در تهران و مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع برای متهم چه سودی خواهد داشت بنده بعنوان وکیل پایه یک دادگستری که سالها مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع داده ام به این نتیجه رسیدم وضعیت متهم رابطه نامشروع بمراتب بغرنج تر است چه زن باشد و چه مرد برای این که متهم در مرحله دادسرا با محدودیت شدیدی مواجه می باشد بخصوص متهم رابطه نامشروع پس مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع بسیار بسیار مهم است . چراکه متهم رابطه نامشروع هم باید پاسخگوی قاضی باشد هم شوهر ویازن وهم شخص ثالث پس مشاوره تلفنی وکیل رابطه نامشروع اورا از حقوق قانونی خود مطلع می کند . 

 

وکیل رابطه نامشروع در اصفهان

اصولا در شهرهای بزرگ مشکلات اخلاقی مثل رابطه نامشروع بیشتر است و یکی از این شهر ها شهر اصفهان است که رابطه نامشروع در آن کم نیست . 

 

در ادامه بخوانید :دادگاه خانواده طلاق چیست ؟ ودادگاه طلاق چند جلسه است !

کلام پایانی

رابطه نامشروع به تمامی روابطی گفته می شود که بین زن و مرد نامحرم اتفاق می افتد و کمتر از زنا است. دست دادن، بوسیدن، در آغوش گرفتن و لمس کردن افراد نامحرم، تماس تلفنی برخلاف قوانین اسلامی، جزو روابط نامشروع محسوب می شود.

حتما بخوانید:

روابط شخصی زن وشوهر

حکم خیانت زن و مرد چیست؟

رابطه نامشروع دیگری با همسر چگونه باید پیگیری شود؟

نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع

رابطه نامشروع چگونه ثابت می شود؟

رابطه نامشروع از طریق پیامک

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 جواب میده ویا خیر ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من پرونده ایی در دادگستری دارم که منجر به محکومیت زندان برای من شده متاسفانه قاضی دادگاه بدوی و اول و قاضی دادسرا یعنی بازپرس هم توجهی به حرفهای من نکردن و کار خودشون رو کردن حالا من چیکار بکنم آیا اعمال ماده 477 جواب میده برای پرونده من که وکیل کیفری برای خودم بگیرم یعنی وکیل ماده 477 که اعمال ماده 477 بکنه برام ویا خیر ! پرونده ما در خصوص یک قرارداد مشارکت ساختمانی بوده که طرف بدون جلب نظر ما اقدام کرده به فسخ قرارداد بدون مراجعه به نظر داوری مورد وثوق طرفین حالا من میخوام برای ابطال و برگرداندن قرارداد مورد نظر به حالت اول با تامین دلیل و نظر کارشناسی وبا نظر دادگاه تجدیدنظر اقدام کنم منتها نمیدونم اول اعاده دادرسی بدم ویا اعمال ماده 477 اگرچه لایحه خودم رو دادم یک وکیل اعاده دادرسی نوشته منتها بنظر می رسه یک وکیل پایه یک دادگستری متبحر باید اون رو مجددا بازخوانی بکنه ! برای این منظور دوست دارم شما وکالت اعاده دادرسی و اعمال ماده 477 من رو بعهده بگیرید چون در سایت وکلا و نی نی سایت از شما بعنوان بهترین وکیل اعاده دادرسی نام برده شده جناب وکیل ! 

 

در ادامه بخوانید اعاده دادرسی چیست ؟ وکیل اکبر فتح اللهی مهمان رادیو و تلویزیون توضیح می دهد !

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل ماده 477

 

 

 

 

بهترین وکیل دیوان عالی کشور کیست ؟ وکیل اکبر فتح اللهی

بهترین وکیل دیوان عالی کشور  _ وکیل تضمینی دیوان عالی کشور  

دیوان عالی کشور در کنار مراجع عمومی، مراجع استثنایی و دادسرا یکی از مراجع قضایی کشور است که عهده‌دار نظارت بر فعالیت دادگاه‌ها است. همچنین وظیفه کنترل دقیق عمل­کرد و طرز کار محاکم به عهده آن نهاد قضائی است. در صورتی که مشاهده کند در جریان رسیدگی‌های محاکم تالی (پیشین)، قواعد و قوانین ماهوی یا شکلی رعایت نشده است، دیوان عالی کشور حکم را نقض و برای رسیدگی صحیح و مطابق قانون، پرونده را به دادگاه‌ تالی هم عرضِ دادگاه قبلی ارجاع می‌دهد و اگرحکم یا قرار صادره را موافق قوانین دریابد و تخلفی از قواعد و مقررات ماهوی یا شکلی ملاحظه نکند، آن را تأیید و ابرام نموده جهت اجرای حکم یا قرار صادره به مرجع صادر کننده آن ارسال می‌دارد. این دیوان عالی کشور  بالاترین مرجع دادرسی کشور است که در رأس همه دادگاه‌ها و مراجع دادرسی قرار دارد.

شکستن رای در دیوان عالی کشور 

این دیوان دارای دو بخش شعب و هیأت‌های عمومی می باشد.

الف) شعب

۱) شعب دیوان عالی کشور: دیوان در حال حاضر ۴۰ شعبه دایر دارد و تعداد قضات هر یک از شعب دیوان دو نفر می‌باشد که یکی از آن­ها رئیس و دیگری قاضی مستشار است. هر دو عنصر شعبه باید به تشخیص ریاست قوه قضائیه مجتهد بوده و یا ۱۰ سال تمام در درس خارج شرکت نموده و یا دارای ۱۰ سال سابقه کار قضایی و یا وکالت بوده و کاملاً به قوانین مدون اسلامی آشنا باشند. دیوان عالی کشور در تهران تشکیل می‌گردد مگر این که رئیس قوه قضائیه مصلحت بداند در شهرستان دیگری نیز تشکیل شود. رئیس شعبۀ یک، رئیس دیوان عالی کشور نیز است. قسمت شعب در دیوان عالی کشور، معمول‌ترین وظیفۀ دیوان که رسیدگی به درخواست‌های فرجام واصله نسبت به آرای صادره از محاکم در امور حقوقی یا تجدیدنظر در امور کیفری است را به عهده‌ دارد.

۲) شعب تشخیص: این شعب از ۵ نفر قضات دیوان عالی کشور به انتخاب رئیس قوه قضائیه تشکیل می‌شود. شعب تشخیص مرجع رسیدگی به تجدید نظرخواهی از آرای قطعی می‌باشد.

ب) هیأت‌های عمومی

۱) هیأت‌ عمومی وحدت رویه قضایی: با توجه به این که قضات در استنباط از قانون و اتخاذ نظر قضایی آزاد می‌باشند، همواره امکان استنباط‌های مختلف از نصِّ واحد وجود دارد که پیامد آن، صدور آرای مختلف در موارد مشابه می‌باشد لذا قانون‌گذار این هیأت را پیش‌بینی کرده تا چنان­چه در موارد مشابه اعم از حقوقی، کیفری و حسبی آرای مختلفی صادر گردید، موضوع در هیأت عمومی دیوان عالی کشور مطرح ‌شود و نظر واحد اتخاذ و اعلام ‌گردد. آرای هیأت عمومی دیوان عالی کشور قابل تجدید نظر نبوده و ققط به موجب قانون بی‌اثر می‌شود.

۲) هیأت عمومی شعب حقوقی یا شعب کیفری: اگر رأیی که از دادگاه‌ صادر شده در شعبه دیوان عالی کشور به خاطر فرجام خواهی نقض شده و رسیدگی به دادگاه هم‌عرض ارجاع شود و این دادگاه نیز با ذکر استدلال طبق رأی اولیه اقدام به صدور رأی اصراری نماید و این رأی اصراری مورد فرجام خواهی قرار گیرد و شعبه دیوان عالی کشور که به درخواست رسیدگی می‌نماید استدلال را نپذیرد؛ پرونده در هیأت عمومی مطرح می‌شود اگر استدلال دادگاه پذیرفته گردد، رأی تأیید می‌شود و در غیر این صورت رأی نقض شده و پرونده به شعبه هم‌عرض دیگری ارجاع خواهد شد.

نمونه رای طلاق در دیوان عالی کشور {دیوان عالی کشور درخواست طلاق زوجه به علت عدم تعادل روانی زوج را ابرام کرد}

هیات عمومی دیوان عالی کشور با بررسی پرونده اصراری ردیف ۵۰/۹۵ در تاریخ سه‌شنبه مورخ ۹۶/۲/۲۶ رأی شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مبنی بر متارکه زوجین ابرام کرد.
به گزارش اداره روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور، جلسه هیات عمومی دیوان عالی کشور در تاریخ سه شنبه ۹۶/۲/۲۶ به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری، معاون قضایی دیوان عالی کشور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق، نماینده محترم دادستان کل کشور و قضات عالی رتبه شعب حقوقی دیوان عالی کشور در تالار آیت‌الله محمدی گیلانی(ره) هیات عمومی جهت رسیدگی به پرونده ردیف ۵۰/۹۵ برگزار گردید.

ابتدای جلسه به بحث و تبادل نظر در مورد پرونده مورد اختلاف بین دیوان عالی کشور و دادگاه تالی برای صدور رأی اصراری اختصاص داده شد و موضوع پرونده از دعاوی طلاق به درخواست زوجه بود که در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفته بود. در این پرونده دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی تقاضای طلاق را رد کرده و شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور نیز در مقام رسیدگی به فرجام خواهی، این تقاضا را قابل اجابت دانسته و نظر بر جدایی زوجین داده است.

به این شرح که در پرونده ۵۰/۹۵ نخست از طرف زوجه (ط.اپ) دعوایی به خواسته طلاق به لحاظ تخلف زوج(ع.م) از بند دوم شروط ضمن عقد در شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی شهرستان سبزوار مورد رسیدگی قرار گرفته و دادگاه مذکور با صدور رأی در تاریخ ۱۳۹۴/۰۴/۳۱ با اتکاء بر نظریات پزشکی قانونی دایر بر شخصیت ضداجتماعی و پارانوئید زوج که می‌تواند عرفاً برای زوجه غیرقابل تحمل باشد و با استناد به ماده ۱۱۱۹ قانون مدنی و مواد ۲۶ و ۲۹ قانون حمایت خانواده شرایط اعمال وکالت در طلاق را برای زوجه احراز و تقاضای طلاق را مورد پذیرش قرار داده است.

اما شعبه ۲۸ دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی با این استدلال که نظریات پزشکی قانونی حکایت از قابل درمان بودن بیماری زوج دارد در حالی که زوجه نه تنها در جهت رفع عدم اطمینان زوج اقدامی نکرده بلکه نحوه عملکرد وی باعث تشدید عکس‌العمل زوج گردیده است؛ با صدور رأی دیگری در تاریخ ۱۳۹۴/۰۸/۲۸ در مقام رسیدگی به تجدیدنظرخواهی از رأی بدوی، رأی مذکور را نقض و دعوای زوجه را رد کرده است.

با فرجام خواهی از رأی اخیر، پرونده در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مطرح و این شعبه با تحلیلی از مفهوم عسر و حرج و اشاره به بیماری زوج و اینکه مقصر دانستن زوجه در این بیماری محلی نداشته، حکم فرجام خواسته را نقض و رسیدگی به تجدیدنظرخواهی از رأی بدوی صادره به نفع زوجه را به شعبه دیگری از دادگاههای تجدیدنظر استان یاد شده ارجاع داده است.

این بار پرونده در شعبه بیست و هفتم دادگاه تجدیدنظر استان مذکور مطرح گردیده و در این مرحله رئیس دادگاه یاد شده نظر بر استحقاق خواهان و تأیید رأی بدوی داده لیکن مستشاران شعبه مذکور رأی بدوی را قابل تأیید ندانسته و پس از برگزاری جلسه‌ای با شرکت طرفین و آوردن استدلال‌هایی از جمله استدلال به اینکه وجود حالات روحی و روانی در شخص که می‌تواند موجب بروز اعمال و رفتار غیرقابل تحمل برای دیگران گردد و در نظریات پزشکی قانونی آمده به معنی سرزدن آن اعمال و رفتار از شخص نیست؛ مانند شعبه قبلی رسیدگی کننده به تجدیدنظرخواهی، رأی بدوی را نقض و دعوای زوجه را رد کرده است.

با انجام فرجام خواهی مجدد از رأی اخیر بار دیگر پرونده در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور مطرح و پرونده از ناحیه شعبه مذکور برای طرح در هیأت عمومی دیوان عالی کشور تقدیم ریاست محترم دیوان عالی کشور گردیده است.

در جلسه رسیدگی به این موضوع در هیأت عمومی دیوان عالی کشور، ابتدا یکی از اعضاء معاون شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور گزارش پرونده را قرائت نموده، برخی از قضات دیوان عالی کشور در تأیید رأی شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور سخن گفته و سرانجام پس از اعلام نظر نماینده محترم دادستان کل کشور در تأیید نظر شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور، طی انجام رأی گیری، اکثریت حاضرین در جلسه نظر بر تأیید رأی شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور در متارکه زوجین را اعلام کردند.

حل اختلاف در صلاحیت میان دادگاه خانواده و دادگاه عمومی یک استان با دیوان عالی کشور است (رأی وحدت رویه ۷۶۹)

 

رأی وحدت رویه شماره ۷۶۹ هیأت عمومی دیوان عالی کشور با موضوع: صلاحیت دادگاه خانواده نسبت به دادگاه حقوقی صلاحیت ذاتی است و حل اختلاف در صلاحیت دیوان عالی کشور خواهد بود

شماره ۱۱۰/۱۵۲/۱۰۴۸۶ ۱۳۹۷/۶/۱۹

مدیرعامل محترم روزنامه رسمی کشور

گزارش وحدت رویه ردیف ۱۸/۹۷ هیأت عمومی دیوان عالی کشور با مقدمه مربوط و رأی آن به شرح ذیل تنظیم و جهت چاپ و نشر ایفاد می‌گردد.

معاون قضائی دیوان عالی کشور ـ ابراهیم ابراهیمی

مقدمه

جلسه هیأت ‌عمومی دیوان عالی کشور در مورد پرونده وحدت رویه ردیف ۱۸/۹۷ رأس ساعت ۸:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۷/۴/۲۶ به ‌ریاست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جناب آقای حسین کریمی رئیس دیوان ‌‌عالی ‌‌کشور و با حضور حجت ‌الاسلام‌ والمسلمین جناب آقای محمد مصدق نماینده محترم دادستان ‌کل‌ کشور و شرکت آقایان رؤسا، مستشاران و اعضای ‌معاون کلیه شعب دیوان‌عالی‌کشور، در سالن هیأت‌ عمومی تشکیل شد و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت گزارش ‌پرونده و طرح و بررسی نظریات مختلف اعضای شرکت‌کننده در خصوص مورد و استماع نظر نماینده دادستان

محترم ‌کل‌ کشور که به ‌ترتیب‌ ذیل منعکس ‌می‌گردد، به ‌صدور رأی وحدت‌ رویه ‌قضایی شماره ۷۶۹ ـ ۱۳۹۷/۴/۲۶ منتهی گردید.

الف: گزارش پرونده

بر اساس گزارش ۱۳۹۶/۱/۱۵۱۰۴ ـ ۱۳۹۶/۶/۲۰ رئیس محترم حوزه قضایی استان کرمان در مورد مرجع قانونی حل اختلاف در صلاحیت دادگاه‌های حقوقی و خانواد ۀ مستقر در حوزه قضایی یک استان، از شعب پنجم و سی و ششم دیوان عالی کشور آراء مختلف صادر شده است که خلاصه جریان امر به شرح ذیل منعکس می‌شود:

الف ـ حسب محتویات پرونده ۱۰۰۲۰۳ شعبه سی و ششم دیوان عالی کشور آقای اکبر … در تاریخ ۱۳۹۳/۲/۳۰ دعوائی به خواسته اثبات مالکیت به نسبت وجه پرداختی خود در معدن شن و ماسه واقع در جاده کوه بادامومیه به طرفیت آقایان ۱ ـ طهماسب … ۲ ـ غلام‌عباس … و الزام خوانده ردیف دوم به پرداخت حق‌‌السهم او در دادگاه‌های عمومی حقوقی کرمان اقامه کرده است که به شعبه یازدهم این دادگاه ارجاع شده است. جلسه اول رسیدگی در ۱۳۹۳/۵/۲۷ در همان دادگاه تشکیل شده و در جلسه ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ موضوع به کارشناس ارجاع شده و پس از وصول نظریه کارشناس، نظریات هیأت‌های سه نفری و پنج نفری کارشناسی نیز در خصوص مورد جلب شده و نهایتاً طی دادنامه ۱۰۸۱ ـ ۱۳۹۵/۹/۱۷ به عنوان شعبه اول محاکم خانواده، با این استدلال که براساس ماده یک قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ این شعبه برای رسیدگی به امور خانواده اختصاص یافته است و طرح هرگونه دعوای غیر مرتبط با امور خانواده در شعبه دادگاه، فاقد وجاهت قانونی است با استناد به مواد ۱، ۲۶ و ۲۷ قانون آیین دادرسی دادگاه‌ها در امور مدنی، به شایستگی دادگاه‌های عمومی حقوقی کرمان قرار عدم صلاحیت صادر کرده است که پرونده به شعبه ۱۱ دادگاه حقوقی‌ کرمان ارجاع گردیده و این دادگاه نیز طی دادنامه ۷۰۰۰۹۶ ـ ۱۳۹۵/۹/۲۹ به شایستگی شعبه اول خانواده که قبلاً شعبه ۱۱ حقوقی بوده است قرار عدم صلاحیت صادر و پرونده را در اجرای ماده ۲۸ قانون آیین دادرسی مرقوم برای حل اختلاف به دیوان عالی کشور ارسال داشته که پس از ارجاع به شعبه سی و ششم طی دادنامه ۲۲۵۸ ـ ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ به ترتیب ذیل اتخاذ تصمیم شده است:

«از مفاد تبصره‌های ۱ و ۲ ماده یک قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱/۱۲/۱ که به محاکم عمومی صلاحیت رسیدگی به امور و دعاوی خانوادگی را تا تشکیل دادگاه‌های خانواده را داده است استنباط می‌شود که صلاحیت محاکم عمومی و محاکم خانواده از نوع صلاحیت ذاتی نمی‌باشد و از طرفی مطابق ماده ۴ قانون مذکور که موارد صلاحیت دادگاه خانواده را احصاء نموده است رسیدگی به دعاوی حقوقی را نفی نکرده است با این وصف حل اختلاف در صلاحیت محاکم عمومی و محاکم خانواده در یک استان که نوعی از محاکم حقوقی است با دادگاه‌های تجدیدنظر همان استان می‌باشد و قابل طرح و رسیدگی در دیوان عالی کشور به عنوان اختلاف در صلاحیت ذاتی نیست لذا پرونده به دادگاه ارسال‌کننده پرونده اعاده می‌شود.»

ب ـ طبق محتویات پرونده کلاسه ۱۰۰۰۷۲۰ شعبه پنجم دیوان عالی کشور، پیرو دادنامه ۴۸۸ ـ ۱۳۹۴/۱۱/۱۰ این شعبه مبنی بر نقض رأی ۹۹۷ ـ ۱۳۹۴/۷/۲۳ شعبه یازدهم دادگاه عمومی حقوقی کرمان و ارجاع پرونده به آن شعبه جهت رفع نواقص تحقیقاتی، شعبه مذکور با تعیین وقت رسیدگی و استماع توضیحات خواهان و تحقیق از گواهان و وکلای خواندگان، موضوع را به کارشناس ارجاع کرده است ولی قبل از وصول نظریه او با اخذ نظریه قاضی مشاور و با این استدلال که موضوع امری حقوقی است و این دادگاه به شعبه اول دادگاه خانواده تبدیل شده است لذا طی دادنامه ۱۰۰ ـ ۱۳۹۵/۹/۱۸ قرار عدم صلاحیت خود را به صلاحیت دادگاه‌های عمومی حقوقی کرمان صادر کرده است و پرونده به شعبه یازدهم ارجاع گردیده و این شعبه با این استدلال که مناط صلاحیت تاریخ تقدیم دادخواست می‌باشد و در تاریخ تقدیم دادخواست شعبه اول و شعبه ۱۱ دادگاه عمومی حقوقی کرمان، صالح به رسیدگی بوده و در قانون حمایت خانواده،خلاف آن مقرر نشده شعبه اول دادگاه خانواده را صالح به رسیدگی دانسته و پرونده را در اجرای ماده ۲۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی به دیوان عالی کشور ارسال که با ارجاع آن به شعبه پنجم طی دادنامه ۹۲۶ ـ ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ به شرح ذیل رأی صادر کرد‌ه‌اند:

«با تشکیل دادگاه خانواده در هر حوزه قضایی دادگاه خانواده فقط به موجب ماده ۴ قانون حمایت خانواده صلاحیت رسیدگی به امور و دعاوی ۱۸گانه مندرج در ماده مرقوم را دارد. بنابراین شعبه ۱۱ دادگاه عمومی حقوقی سابق شهرستان کرمان که در اجرای قانون حمایت خانواده در کرمان به عنوان شعبه اول دادگاه خانواده تعیین شده است. اختیار رسیدگی به دعاوی جزء امور و دعاوی مقرر در ماده فوق‌الذکر را ندارد لذا نظر به اینکه اختلاف در صلاحیت بین شعبه اول دادگاه خانواده شهرستان کرمان و شعبه ۱۱ دادگاه حقوقیشهرستان کرمان ذاتی است و رسیدگی به دعوی مطروحه در این پرونده در صلاحیت ذاتی دادگاه‌های حقوقی می‌باشد به استناد ماده یک قانون حمایت خانواده و ماده ۲۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی و تأیید قرار عدم صلاحیت شماره ۱۰۱۱۰۰ ـ ۱۳۹۵/۹/۱۸ شعبه اول دادگاه محترم خانواده کرمان (شعبه ۱۱ دادگاه عمومی حقوقی سابق شهرستان کرمان) پرونده جهت ادامه رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه محترم حقوقی کرمان (قائم‌مقام عمومی حقوقی کرمان) ارسال می‌گردد.»

با عنایت به مراتب مذکور در فوق چون شعبه سی و ششم دیوان عالی کشور با استنباط از مفاد تبصره‌های ۱ و ۲ ماده یک قانون حمایت خانواده صلاحیت محاکم عمومی و محاکم خانواده را از نوع صلاحیت ذاتی ندانسته و حل اختلاف این دادگاه‌ها را به اعتبار استقرار آنها در حوزه قضایی یک استان، از تکالیف دادگاه تجدیدنظر همان استان می‌داند ولی شعبه پنجم دیوان عالی کشور در نظیر مورد با تلقی موضوع به اختلاف در صلاحیت ذاتی وفق مقررات ماده ۲۸ قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و ا نقلاب در امور مدنی به شرح فوق‌الاشعار حل اختلاف کرده است و با این ترتیب از شعب مختلف دیوان عالی کشور نسبت به موارد مشابه با استنباط متفاوت از قوانین آراء مختلف صادر شده است لذا به استناد ماده ۴۷۱ قانون آیین دادرسی کیفری طرح موضوع را برای کسب نظر هیأت عمومی و صدور رأی وحدت رویه قضایی تقاضا دارد.

معاون قضایی دیوان عالی کشور ـ حسین مختاری

ب: نظریه نماینده دادستان کل کشور

«موضوع بحث و اختلاف استنباط از قانون در این پرونده آن است که «آیا صلاحیت دادگاه خانواده نسبت به دادگاه حقوقی، صلاحیت ذاتی است یا نسبی» نتیجه این بحث که صلاحیت آنها ذاتی باشد یا نسبی آثار فراوانی دارد از جمله اینکه اگر صلاحیت بین دادگاه خانواده و دادگاه حقوقی ذاتی باشد، مرجع صالح برای حل اختلاف آنها بر اساس ملاک ماده ۲۷ قانون آیین دادرسی مدنی مصوب ۱۳۷۹، دیوان عالی کشور خواهد بود در حالی که اگر رابطه آنها را صلاحیت نسبی بدانیم، مرجع صالح برای حل اختلاف آنها دادگاه تجدیدنظر استان خواهد بود. به نظر می‌رسد استنباط هیأت قضایی شعبه پنجم دیوان عالی کشور مبنی بر اینکه «صلاحیت دادگاه خانواده نسبت به دادگاه حقوقی ذاتی است در نتیجه مرجع حل اختلاف در صلاحیت آنها هر چند که در حوزه قضایی یک استان باشد، دیوان عالی کشور خواهد بود» به دلایل زیر صائب است: در ماده ۴ قانون تشکیل دادگا‌ه‌های عمومی و انقلاب مصوب ۱۳۷۳ مقرر شده بود «… تخصیص شعبی از دادگاه‌های حقوقی و جزایی خاص مانند امور خانوادگی و جرایم اطفال با رعایت مصالح و مقتضیات، از وظایف و اختیارات رئیس قوه قضائیه است، در صورت ضرورت ممکن است به شعبه جزایی، پرونده حقوقی و یا به شعبه حقوقی، پرونده جزایی ارجاع شود» با توجه به کلمات و عبارت‌های استفاده شده در آن ماده صلاحیت دادگاه خانواده نسبت به دادگاه حقوقی، صلاحیت نسبی و در حقیقت اختصاص چند شعبه از دادگاه‌ها برای رسیدگی به امور خانواده از باب تخصصی کردن شعب و تقسیم کار محسوب می‌شد ولیکن قانونگذار در سال ۱۳۹۱ با تصویب قانون حمایت خانواده روی کرد متفاوتی را اتخاذ نموده و در اجرای بند سوم از اصل ۲۱ قانون اساسی، دادگاه خانواده را ایجاد و تشکیل داده است. ماده ۱ قانون حمایت خانواده مقرر می‌دارد:«به منظور رسیدگی به امور و دعاوی خانوادگی، قوه قضائیه موظف است ظرف سه سال از تاریخ تصویب این قانون در کلیه حوزه‌های قضایی شهرستان به تعداد کافی شعب دادگاه خانواده تشکیل دهد…» و ماده ۴ همان قانوندر خصوص صلاحیت آن مقرر می‌دارد: «رسیدگی به امور و دعاوی زیر در صلاحیت دادگاه خانواده است: ۱. نامزدی… ۲. نکاح دایم، موقت و اذن در نکاح ۳. … ۱۸. تغییر جنسیت» با توجه به مواد یک و ۴ قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ به نظر می‌رسد که قانونگذار با تشکیل دادگاه خانواده، دادگاهی را با صلاحیت‌های خاص که در ماده ۴ آن قانون احصا شده، در برابر دادگاه‌های حقوقی تشکیل داده است به طوری از یک طرف صلاحیت این دادگاه منحصر به موارد ۱۸ گانه مندرج در ماده ۴ می‌باشد و از سوی دیگر در خصوص رسیدگیبه آن موارد از دادگاه‌های حقوقی سلب صلاحیت شده است. بنابراین صلاحیت دادگاه خانواده نسبت بهدادگاه حقوقی صلاحیت ذاتی است و حل اختلاف در صلاحیت توسط دیوان عالی انجام خواهد شد و در نتیجه با نظر شعبه پنجم دیوان عالی کشور موافقم.»

ج: رأی وحدت‌ رویه شماره ۷۶۹ ـ ۱۳۹۷/۴/۲۶ هیأت‌ عمومی دیوان ‌عالی ‌کشور

مطابق بند سوم اصل بیست و یکم قانون اساسی و ماده یک قانون حمایت خانواده مصوب ۱۳۹۱ ایجاد دادگاه صالح برای حفظ کیان خانواده ضرورت دارد و تشکیل آن با رعایت ضوابط قانونی به قوه قضائیه محول شده است و چون موارد صلاحیت دادگاه خانواده در ماده ۴ این قانون صراحتاً بیان شده است لذا این دادگاه که با رعایت ترتیبات معین قانونی تشکیل می‌شود دادگاه اختصاصی محسوب می‌گردد و صلاحیت آن نسبت به دادگاه‌های عمومی ذاتی است و مطابق اصول کلی حاکم بر تشکیلات دادگستری، محاکم اختصاصی غیر از آنچه قانون صراحتاً اجازه داده است به هیچ امر دیگری حق رسیدگی ندارند. در این وضعیت با حدوث اختلاف بین دادگاه خانواده و دادگاه عمومی مستقر در حوزه قضایی یک استان، مرجع حل اختلاف در اجرای ماده ۲۸ قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی دیوان عالی کشور است. بنابراین رأی شعبه پنجم دیوان عالی کشور که با این نظر انطباق دارد به اکثریت آراء صحیح و قانونی تشخیص می‌گردد. این رأی در اجرای مقررات ماده ۴۷۱ قانون آیین دادرسی کیفری، در موارد مشابه برای شعب دیوان عالی کشور، دادگاه‌ها و سایر مراجع اعم از قضایی و غیر آن لازم‌الاتباع است.

وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ _ وکیل اکبر فتح اللهی 

یکی از سوالات حقوقی مردم وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ است شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که در هیچ یک از موارد دادگاهی نتیجه نگرفته اید و و مراحل دادگاهی را یک به یک شکست خورده اید حالا آخرین مرحله مانده که فقط از پس وکیل تضمینی ماده ۴۷۷  کاری ساخته باشد که البته پیدا کردن آن هم یعنی وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ بسیار سخت است . وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ حداقل ۴۰۰میلیون تومان حق الوکاله می گیرد و حق مشاوره او هم حداقل ۲ میلیون تومان است و فکر نکنید وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ رایگان است . چراکه وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ بهیچ وجه مشاوره حقوقی رایگان نمی دهد . وکیل بانفوذ ویا وکیل تضمینی تهران باید حتما دارای لینک باشد و از طریق لینک اقدام بکند والبته وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ وکیل بانفوذ بشمار می رود . وکیل تضمینی تهران ویا وکیل تضمینی کیفری هم همانند وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ قدرتمند است . اعمال ماده ۴۷۷ ویا اعتراض ماده ۴۷۷ نیازمند وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ است . تا بتوان به نتیجه رسید . ماده ۴۷۷ قوه قضاییه بدون وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ امکان موفقیت نداشته و ندارد . مدت زمان رسیدگی ماده ۴۷۷ بستگی به وکیل تضمینی ماده ۴۷۷ داشته و دارد . 

وکیل دیوان عالی کشور در تهران 

یکی از بهترین تصمیمات برای موفقیت در پرونده های دیوان عالی کشور اینست که وکیل برای دیوان عالی را از وکلای پای یک وکیل دیوان عالی کشور در تهران انتخاب کنیم تا مشکل چندانی بوجود نیاید وکیل دیوان عالی کشور در تهران  بدلیل حضور در تهران از ارتباطات خوبی برخوردار است و موفقیت اش تضمین شده است و این مطلب در پیشبرد پرونده حقوقی شما موثر است . وکیل تضمینی دیوان عالی کشور فقط وکیل دیوان عالی کشور در تهران است و بس وکیل دیوان عالی کشور در تهران حداقل باید بیست سال سابقه وکالت داشته باشد . وکیل برای دیوان عالی کشور بعضا باید قاضی دادگستری باشد . تا بتواند پرونده وکالتی را حل و فصل نماید . البته دقت داشته باشید وکیل کیفری و وکیل حقوقی هر ۲ می توانند بعنوان وکیل دیوان عالی کشور در تهران انجام فعالیت کنند فقط دقت داشته باشید وکیل کیفری ویا ویا وکیل حقوقی حق الوکاله بالا بعنوان وکیل دیوان عالی کشور در تهران طلب خواهند کرد یعنی حق الوکاله وکیل دیوان عالی کشور در تهران قطعا بالا خواهد بود نکته دیگر آنکه وکیل دیوان عالی کشور در تهران مشاور حقوقی رایگان ندارد . 

در ادامه بخوانید : رابطه تلفنی با زن شوهردار در صورتی که متن پیامک ها رسمی باشد چیست ؟ 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

مشاوره حقوقی برای تنظیم قرارداد می خوام ! 

 

با سلام جناب وکیل اکبر فتح اللهی  من یک مشاوره حقوقی برای تنظیم قرارداد می خوام چون از قرارداد من اعاده دادرسی و اعمال ماده 477 شده میخوام نتیجه لازم رو بگیرم برای دادگاه چطور میتونم مشاوره حقوقی بگیرم . 

 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

وکیل 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

وکیل خوب خانواده برای مشاوره طلاق میخوام 

 

با سلام من دنبال مشاوره برای طلاق و حضانت بدنبال بهترین وکیل خانواده رشت بودم که سایت شما رو در تهران بعنوان بهترین وکیل خانواده تهران پیدا کردم که نویسنده کتاب حقوق خانواده هستید و به رادیو و تلویزیون دعوت شدید ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی خانواده بگذارید 

 

جهت گرفتن  وقت مشاوره حقوقی

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

وکیل  اکبر فتح الهی کلیک کنید

 

برروی کلمه ذیل 

 

بهترین وکیل طلاق

ومهریه تهران 

 

 

 

 

 

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون
  • ۰
  • ۰

قرار منع تعقیب دادسرا چیست ؟ 

قرار منع تعقیب دادسرا چیست ؟ 

در ابتدا باید بگویم که هر وقت ما در رابطه با قرار منع تعقیب صحبت کردیم یعنی در مورد دادسرا صحبت میکنیم از قرار منع تعقیب قرار است که در دادسرا صادر می‌شود و در رابطه با امور کیفری می باشد وقتی از قرار منع تعقیب صحبت به میان آمد به این معناست که ما با دادسرا کار داریم یعنی قرار منع تعقیب را دادیار و بازپرس صادر می کند و دادگاه حقوقی در رابطه با قرار منع تعقیب وظیفه ای ندارد و هرگز در رابطه با قرار منع تعقیب صحبتی در دادگاه حقوقی به میان نمی آیدهمانطور که گفتیم قرار منع تعقیب قرار است که در دادسرا صادر می‌شود و البته قرار منع تعقیب با حکم برائت فرق می‌کند و زمانی که مادر به تو با حکم برائت صحبت می‌کنیم یعنی یک مرحله جلوتر می رویم و از دادسرا به دادگاه میرویم قرار منع تعقیب و هم حکم برائت هردو در دادگاه کیفری صادر می شوند و هیچ وقت من تعقیب در دادگاه حقوقی صادر نمی شودشکایت مجدد پس از منع تعقیب امکان دارد یا خیریکی از سوالات حقوقی که اکثر افراد سوال می‌کنند این است که اگر قرار منع تعقیب صادر شد و یا ما شاکی بودیم و یا متهم آیا می توانیم به قرار منع تعقیب صادره اعتراض کنیم و یا خیر اگر قرار منع تعقیب اعتراض شود برای مشکلات ایجاد می‌کند و یا خیر و اگر قرار منع تعقیب صادر شده رسیدگی مجدد پرونده مشود به ما اخطار می کند که در دادسرا حاضر شویم همانطور که گفتیم اعتراض به قرار منع تعقیب به این صورت است که شما پس از اینکه قرار منع تعقیب صادر شده در مهلت ده روز چه شاکی باشد و یا چه متهم میتواند به قرار منع تعقیب اعتراض کنید به این اعتراض در دادگاه کیفری دو رسیدگی میشود. 

قرار منع تعقیب دادسرا چه تفاوتی با با حکم برائت دارد . 

البته اگر شما متهم هستید بهتر است یا قرار منع تعقیب که صادر شده است اصلاً اعتراض نکنید و منتظر باشید تا این قرار منع تعقیب تایید شود پس از صدور قرار منع تعقیب توسط قاضی دادسرا باید تعیین قرار منع تعقیب به تایید نماینده دادستان و دادیار اظهار نظر در دادسرا برسد در غیر این صورت قرار منع تعقیب احتمال دارد که مورد موافقت این دو بزرگوار قرار نگیرد بازی که قرار منع تعقیب صادر شد احتمال دارد شاکی به آن در مهلت ده روز اعتراض کند پرونده در این صورت به دادگاه کیفری دو میرود و قاضی دادگاه در صورت تایید منع تعقیب یعنی تایید کردن قرار منع تعقیب رای بر برائت صادر می کند منع تعقیب با حکم برائت در این است که قرار منع تعقیب را در دادسرا صادر می کنند اما حکم برائت در دادگاه و طبق اصل ۳۷ قانون اساسی صادر می شود

دادیار اظهارنظر و نماینده دادستان و قرار منع تعقیب ! 

قرار منع تعقیب باید به تایید نماینده دادستان و دادیار اظهار برسد بازپرس و دادیار نظر خود را در رابطه با پرونده اعلام نمود و قرار منع تعقیب را صادر کرد دادیار اظهار نظر و نماینده دادستان به صورت مستقل نسبت به قرار منع تعقیب اظهار نظر می‌کنند و اظهار نظر آنها باعث تایید قرار منع تعقیب خواهد شد پس از آنکه قرار منع تعقیب به تایید نماینده دادستان آیا دادیار اظهار نظر رسید به صورت قرار منع تعقیب تایپ شده در سامانه ثنا ایا شاکی ابلاغ خواهد شد .

به قرار منع تعقیب اعتراض کنیم ویا خیر ! 

یکی از سوالات حقوقی مهم اینست که  به قرار منع تعقیب اعتراض کنیم ویا خیر ؟یکی از سوالات مهم که از بنده بعنوان وکیل کیفری پرسیده می شود اینست  آیا به قرار منع تعقیب دادسرا اعتراض بکنیم و یا خیر ؟ دوستان دقت داشته باشید این که به قرار منع تعقیب اعتراض بشود بسته به این است که شما متهم باشید و یا شاکی اگر شاکی هستید بهتر است به قرار منع تعقیب دادسرا  اعتراضی نداشته باشید چرا که به منع تعقیب  که به نفع متهم صادر شده و اعتراض شاکی به قرار منع تعقیب اگر با توجه به دلایل کافی باشد مورد رسیدگی مجدد قرار می گیرد در غیر این صورت  اعتراض نتیجه نخواهد داشت ضمننا دقت داشته باشید اگر به قرار منع تعقیب که  مورد اعتراض شاکی واقع شود و نتیجه حاصل نشود چه رای  بر برائت صادر شود یعنی قرار منع تعقیب صادره را مورد تایید دادگاه کیفری ۲ قرار بگیرد  متهم میتواند از شاکی به عنوان مفتری شکایت کند . پس دقت کنید اگر شاکی هستید و به قرار منع تعقیب صادره از دادسرا اعتراض می کنید و پرونده از دادسرا به دادگاه کیفری دو می رود این احتمال را بدهید که طرف در صورت و عدم موفقیت شما بتواند از شما به عنوان مفتری و به عنوان جرم افترا شکایت کیفری بکند پس دقت کنید بی دلیل به قرار منع تعقیب دادسرا اعتراض نداشته باشید مگر اینکه دلایل کافی داشته باشید که دادیار و بازپرس در دادسرا به دلایل شما توجه نکرده باشند . والا مفتری شناخته خواهید شد . 

قطعی شدن قرار منع تعقیب چگونه می باشد . 

یکی از سوالات حقوقی  در رابطه با قرار منع تعقیب ابلاغی دادسرا  این است که درصورت صدور  قرار منع تعقیب  وصدور قرار منع تعقیب  چگونه قرار منع تعقیب دادسرا  قطعی میشود پس از صدور قرار منع تعقیب دادسرا توسط قاضی دادسرا که بازپرس و دادیار نامیده می شود شاکی و متهم یک مهلت ده روزه دارند  تا  به قرار منع تعقیب صادره از دادسرا توسط بازپرس و دادیار اعتراض کنند  پس از آن قرار منع تعقیب دادسرا قطعی شده و غیر قابل اعتراض میباشد یعنی شما یک مهلت ده روزه دارید تا به قرار منع تعقیب دادسرا ارسال شده توسط دادیار و بازپرس اعتراض کرده و ضمن اعتراض خود لایحه دفاعی خود را به عنوان لایحه دفاعیه اعتراضی نامیده می شود در سامانه ثنا ثبت کرده و به دادسرا تحویل دهید . ورسید از دفتر خدمات الکترونیک قضایی بگیرید . 

قرار منع تعقیب دادسرا به وکیل ابلاغ می شود ویا شاکی و متهم 

یکی از سوالات حقوقی دیگر این است که به قرار منع تعقیب که در دادسرا صادر شده است بایستی به وکیل ابلاغ شود یا به شاکی ابلاغ می شود  ویا به متهم دقت کنید قرار صادره از دادسرا معمولاً بایستی به اصیل منظور ما از اصیل پرونده کسی نیست جز شاکی و متهم مگر این  که در پرونده کیفری شما وکیل کیفری وجود داشته باشد که در این صورت ابلاغ و کلیه مسائل مربوط به ابلاغبه به وکیل کیفری ابلاغ خواهد شد .  اصولاً قرار منع تعقیب در صورت اعلام وکالت وکیل کیفری  باید به وکیل ابلاغ شود  و دیگر ابلاغ به شاکی و متهم صورت نخواهد گرفت .  البته در رویه دادگستری معمولاً به متهم نیز قرار منع تعقیب  ابلاغ می شود تا حقوق دفاعی متهم رعایت و لحاظ شود . چه بسا بعضی از متهمین در زندان هستند و دسرسی به وکیل برای اعتراض به قرار منع تعقیب متهم را ندارند . 

وکیل دادسرا  

وکیل برای مسایل کیفری در تهران حتما باید وکیل برای دادسرا باشد . وکیل برای دادسرا به ده نکته حقوقی و کیفری آشنا است اول اینکه مسایل کیفری از مرحله ابتدایی دادسرا و دادگاه نیازمند وکیل برای دادسرا هستند و این مورد وکالت دادسرا واقعا شوخی نیست بخصوص اگر متهم باشید . پس دقت کنید اولین نکته انتخاب وکیل مناسب برای متهم است بلکه ضروری است . 

در ادامه بخوانید :  سوالات قاضی دادگاه در دادگاه تمکین چیه و من چطور دفاع بکنم ؟

در ادامه بخوانید : نحوه دفاع در دادسرا و نحوه نگارش لایحه کیفری در دادسرا چگونه است؟

  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون