وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

5 سال صیغه کردمش تهدید میکنه و اخاذی و افشای رابطه 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من آقایی هستم که 5 سال هست درگیر یک رابطه عاطفی صیغه محرمیت اشتباهی شدم که جز دردسر برای من چیزی نداشته جناب وکیل این خانم که ما با هم رابطه داشتیم مرتب به عنوان افشای رابطه صیغه که تازه اون هم حلال و مشروع بوده در زمان های مختلف مرتب از من اخاذی می کنه وبرای بنده دردسر درست می کنه باهمه دوستان و همکارانم تماس گرفته و خودش رو همسر اول وواقعی من معرفی کرده و آبروی من رو برده در صورتی که مدت عده این خانم تمام شده و اصلا دیگر همسرم نیست حالا من در اولین فرصت باید مشاوره حقوقی ازدواج موقت بشم تا توجیه بشم چون این خانم خیلی اذیت می کنه اخیرا رفته از من شکایت کیفری کرده که برای من 6 ماه حبس بریدن به اتهام دروغین سرقت اموال منقول و خیانت در امانت و تصرف در اموال حالا حکم من صادره شده و من میخوام برای از بین بردن زندان یعنی این 6 ماه حبس وکیل خوب بگیرم و وکیل کیفری مناسب حالا بماند جناب وکیل تهدید های پیامکی ایشون که اون هم کلی اذیت کرده و فحاشی و توهین به خانواده و پدر و مادرم در آخرین فقره وکیل گرفته برای شکایت مجدد از من و دروغ ها و تهت های بزرگی به من زده که نیازمند بررسی یه وکیل خوب هست الان ماشین و مقداری طلاجات من تحویل ایشون هست من چطور میتونم دادخواست بدم برای استرداد طلاجات دوره نامزدی ازدواج موقت چون مهریه این عقد موقت رو تمام و کمال در ابتدا دادم . هرجا هم میره برای شکایت کردن وانمود میکنه حامله است و عقد دایم من هست تا دردسر بیشتری برای من درست کنه و کلی شهادت دروغ آورده و به من تهمت خیانت در امانت زده !جالبه فهمیدم خودش از اولباکره نبوده و به دروغ من رو فریب داده تا مهریه بگیره اینو می‌توانم شکایت بکنم الان برای موفقیت علیه من رفته دوتا وکیل گرفته و وکلای خانم هم گرفته اونها هم به من اظهارنامه دادن و تقاضای برقراری جلسه با من رو کردن آیا اگر من رفتم در جلسه سازش وکلا شرکت بکنم ویا خیر ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی