وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 بهترین وکیل رابطه نامشروع در ایران برای پرونده کیفری 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل محترم دادگستری من خانمی هستم که در شهرک غرب تهران زندگی می کنم متاسفانه درگیر یک ماجرای خانوادگی و رابطه نامشروع شدم و بهمین خاطر بدنبال یک وکیل رابطه نامشروع که بعنوان وکیل کیفری ویا وکیل خانواده پی گیر کار من باشه بدنبال وکیل می گشتم متاسفانه من از 3 ماه پیش درگیر پرونده کیفری و رابطه نامشروع شدم و مرتب به دادسرای اخلاقی رفت و آمد دارم فعلا قرار وثیقه برای من گذاشتن و گفتن برای پی گیری روند پرونده دادسرا حتما برو وکیل رابطه نامشروع بگیر منتها من میخوام که برای من پرینت مکالمات تلفنی هم توسط وکیل گرفته بشه تا مشکلات من بطور جدی حل بشه من الان 3 روز هم بازداشت موقت بودم که خیلی روح و روان من رو بهم ریخت واقعا نیاز به یک وکیل کاربلد ویک وکیل پایه یک کیفری رابطه نامشروع توی پرونده رابطه نامشروع خودم دارم الان بجز شوهرم چند نفر دیگه هم از من شاکی هستند حالا من موندم دقیقا چیکار باید بکنم . ضمننا شوهرم رفته برای من و علیه من وکیل طلاق گرفته بهترین وکیل طلاق تهران رو و علیه من دادخواست طلاق یکطرفه ثبت کرده و میخواد مهریه نده و حضانت بچه ها رو هم از من بگیره و من رو توی دردسر بندازه و حکم زندان هم برای من بگیره !  لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید .

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

کلیپ دکتر فتح اللهی شبکه 2

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی