وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اعمال ماده 477 بکنم بهتره ویا اعاده دادرسی از تجدیدنظر ؟

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی استاد محترم حقوق من خانم کارمندی هستم که کارمند ارشد یک مجموعه صنعتی هستم متاسفانه همسر یکی از کارمندان مجموعه به بنده و شوهر خودش شک داشته و اختلافات اونها بر سر مهریه و حضانت فرزند مشترک باعث شد که از من شوهر خودش در دادگاه کیفری یک به جرم زنای محصنه شکایت کیفری بکنند و بدتر این که بدون کوچکترین طرح شکایت درستی و بدون اقرار بنده و شوهر این خانم اولش در دادسرا برای ما کیفرخواست صادر شد . و سپس برای ما تقاضای مجازات از طرف دادیار و بازپرس شد پرونده به دادگاه کیفری یک احاله و ارجاع شد و بعد متاسفانه برای ما حکم شلاق تعزیری و 4 سال محکومیت از خدمات دولتی و تبعید از شهر خودم صادر شد تازه با این که ما سابقه کیفری نداشتیم و بدون توجه به سابقه کیفری و عدم اقرار وبا شهادت شهود دروغ و الکی و بدون توجه به قانون کاهش مجازات های جایگزین حبس ما محکوم شدیم به حبس تعزیری تبعید و انفصال از خدمات دولتی حالا ما متاسفانه در دادگاه تجدیدنظر هم با بی کفایتی وکیل خودمون محکوم شدیم الان جناب وکیل من در گوگل بهترین وکیل اعاده دادرسی از حکم قطعی تجدیدنظر رو سرچ کردم و عنوان بهترین وکیل فرجام خواهی از دیوان عالی کشور و عنوان بهترین وکیل اعمال ماده 477 و بهترین وکیل اعمال ماده 444 و اعاده دادرسی از دادگاه تجدیدنظر در همه این عناوین شما بعنوان بهترین وکیل ایران معرفی شده بودید در سایت بنیاد وکلا و گروه حقوقی قاف و سایت کانون وکلا و همچنین در نظرسنجی مردمی در سایت خودتون جناب وکیل من قصد دارم بهر شرایطی کار خودم رو حفظ کنم و تبعید نشم ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی آنلاین ویا مشاوره حقوقی فوری قرار بدید . الامن میخواستم ببینم اگر از رابطه نامشروع دون زنا ویا زنای محصنه ادعا بکنیم صیغه بودیم میتونیم اعمال ماده 477 ویا اعمال ماده 444 که مربوط به اعاده دادرسی از رای قطعی هست انجام بدیم و اشاره به دروغ بودن شهادت شهود و کارمند بودن خودم و استشهادیه حسن رفتار از محل کار ویا زندگی ببرم ! 

 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

اعمال ماده 477 بکنم بهتره ویا اعاده دادرسی از تجدیدنظر

بهتررین وکیل تجدینظر

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل اعاده دادرسی

بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل بندرعباس

بهترین وکیل تهران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل خراسان

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل مشهد

بهترین وکیل هرمزگان

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی