وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

زنه رو صیغه کردم میگه تجاوز بوده اخاذی تهمت سرقت افشای اسرار و افتراء

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی وکیل  دادگستری من آقایی هستم که از روی خریت بلانسبت شما خانمی رو صیغه کردم البته اولش قصد دوستی داشتیم منتها دیدم وقتی باهام راه آمد و به دل من هست اون رو صیغه کردم و حتی فرم چاپی دوعکسه هم گرفتیم  ولی بذل مدت رو و بخشش مهریه رو موکول به خانم کردیم منتها الان بعد از گذشت یک مدت هست که این خانم برخلاف قول و قرار قبلی ما از من هی اخاذی می کنه و میگه اگر من رو عقد دایم نکنی من به خانواده و اطرافیان مطلب رو می گم والبته به چند نفر افشای سرکرده و عکس مشترک مون رو بین همکاران اداری من پخش کرده و تازه افتراء زده که تو باعث شدی عکس ها پخش بشن و الان بدروغ رفته از من شکایت کرده که انتشار تصاویر خصوصی کردم من هم متقابلا از پلیس فتاء خواستم موضوع رو پی گیری بکنه و مشخص بشه که چه کسی عکس های مشترک رو منتشر کرده جناب وکیل من کارمند هواپیمایی هستم و مهمان دار هستم در شرایط اجتماعی فعلی کشور اصلا حراست دنبال این موارد می گرده که فرد اخراج بکنه و به دادگاه معرفی بکنه جالبه این خانم صیغه نامه رو پنهان کرده و الان ادعا می کنه که بهش تجاوز کردم و آدم ربایی و اموالش رو برداشتم و ازبابت خیانت در امانت و سرقت اموال منقول هم شکایت کیفری کرده از من ! حالامن بدنبال بهترین وکیل رابطه نامشروع و کیفری هستم تا هم از خودم دفاع بکنم و هم جلوی تهمت های این خانم رو بگیرم ! الان توی شکایت ایشون من میتونم دعوای متقابل اعاده دادرسی و مواجهه حضوری شهودو استعلام صیغه نامه و تحقیقات محلی بکنم ! در نی نی سایت و بنیاد وکلا و گروه حقوقی قاف گفته بودند نمیشه ولی من در برنامه رادیویی شما شنیدم مسیر درست جریان شکایت رو برمی گردونه جناب استاد وکیل فتح اللهی عزیز ! الان من بدنبال بهترین وکیل کیفری در جنوب تهران هستم برای این که دو پرونده کیفری و دادسرا و هم در اونجا یعنی مجتمع قضایی مفتح مفتوح هست ! الان وکیل ایشون به من تلفن زدند که قبل از جلسه دادسرا جلسه داشته باشیم برای دادن ماشین من بعنوان مال ایشون تا اگر رضایتشون رو گرفتم صورتجلسه کنند و برن رضایت بدن ی ماشین کمری هیبرید میخواد این خانم و 900 میلیون پول نقد و حق الوکاله وکیل خودش که 70 میلیون هست من چیکار کنم جناب وکیل برم ویا خیر ! ضمننا من از کجا بدونم صورتجلسه ارایه شده وکیل اینها به دعوای علیه من خاتمه میده و نمیخوان از من توی دفتر وکیل اقرارنامه بگیرن با کلاهبرداری و بعدا بگن این خیانت در امانت کرده و توهین و اخاذی من میتونم شما رو در این جلسه ببرم و بعنوان وکیل دادگستری خودم معرفی بکنم و حق الوکاله وکیل خانواده و وحق الوکاله وکیل کیفری چقدر میشه جناب وکیل فتح اللهی عزیز ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۳/۰۲/۱۸
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بذل مهریه

بهترین وکیل اصفهان

بهترین وکیل ایران

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده ایران

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده شیراز

بهترین وکیل خانواده قم

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کرمان

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل خراسان

بهترین وکیل دادگاه تجدیدنظر

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

بهترین وکیل مشهد

بهترین وکیل هرمزگان

بهترین وکیل کیفری در تهران

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت تهران سر

دفتروکالت خزانه

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت منیریه

دفتروکالت پاسداران

زنه رو صیغه کردم میگه تجاوز بوده اخاذی تهمت سرقت افشای اسراسر و افتراء

مشاوره حقوقی صیغه موقت

وکیل زنا و رابطه نامشروع و صیغه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی