وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

صیغه من بوده رفته تجاوز و رابطه نامشروع شکایت کرده آخاذی

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من آقایی هستم که کارمند عالیرتبه

 

یک مجموعه هنری و فرهنگی هستم در مجموعه ما خانمی بود که ظاهرا سن ازدواجش گذشته بود و کارمند ارشد موزه بود ی وقتایی باهم از تنهایی صحبت می کردیم تا اینکه دوست شدیم و رابطه دوستی و عاطفی پیدا کردیم اول گفت دختر هستم  و لی بعد فهمیدم در زمان دانشجویی بدون اطلاع پدر و مادرش رابطه جنسی با ی دانشجو پیدا کرده و پرده بکارتش رو ازدست داده و از ترس خانواده هرگز شکایت کیفری نکرده منتها ی پولی از پسره به زور گرفته و تهدیدهم کرده اون بیچاره رو و اخاذی و تهدید دو سه برابر مهریه از این بیچاره پول هنگفت گرفته بود و به پسره گفته بود که به جرم تجاوز ازت شکایت می کنم و حکم اعدام زنای محصنه می گیرم خلاصه چنان جناب وکیل با آب و تاب تعریف می کرد که من حتی فکر نمی کردم این بلا سرخودم بیاد تا این که بعد از مدتی دوستی و رابطه جنسی به بهانه الکی اختلاف پیدا کردیم و رفت تو مود فحاشی و تهدید و اخاذی با خود من واین که این صیغه قبول نیست چون هم دختر هستم و هم پدرم اطلاع نداشته و شناسنامه دختر دارم اگر این ماشین شاسی بلند خودت رو ندی و نزنی بنام من ازت شکایت کیفری تجاوز به عنف می کنم و حکم اعدام و حبس بالای 10 سال برات می گیرم برای من این موضوعات شبیه خواب و شوخی بود تا این که با تهدید افشای اسرار هم مواجه شدم که اگر به خواسته های مالی و سندی من تن در ندی همه جا جار می زنم آدم ربایی و تجاوز کردی و رابطه زوری و به عنف با من داشتی بعد هم بعد از مدتی دیدم ی وکیل خانم برای من یک اظهارنامه دادگستری فرستاد که در صورت عدم تمکین به خواسته های قانونی موکل به جرم خیانت در امانت سرقت و تجاوز و آدم ربایی و تخریب گوشی تلفن همراه از شما شکایت کیفری خواهم کرد حالا من مشاوره حقوقی کیفری میخوام برای دفاع از خودم چون ی رای هم از من گرفتن بمدت 8 سال حبس و می خوام بهترین وکیل تجدیدنظر کیفری و وکیل تضمینی تجدیدنظر بگیرم مضافا بر این که یک بهم گفت می تونم اعمال ماده 477 هم بکنم ونیازمند مشاوره حقوقی صیغه موقت هم هست البته که ی وکیل خوب کیفری و وکیل خوب خانواده بعنوان بهترین وکیل دیوان عالی کشور می تونه کار من رو انجام بده در سایت بنیاد وکلا و گروه حقوقی قاف کلی از شما تعریف کرده بودند  اگر وکیل طرف مقابل ازم شکایت کرد چیکار کنم لازم هست من هم وکیل بگیرم برای دفاع و طرح دعوا ! جناب وکیل الان باتوجه به شکایتی که کرده من در دادگاه کیفری یک شهر تهران محکوم شدم و وبه 99 ضربه شلاق و دوسال انفصال از خدمات دولتی محکوم شدم و همچنین تبعید به سیرجان کرمان الان فرجام خواهی کردم پرونده اومده دیوان عالی کشور برای اعتراض فرجامخواهی ی وکیل تضمینی دیوان عالی کشور میخوام برای اعاده دادرسی و فرجام خواهی و اعمال ماده 477 برای موضوع دیوان عالی کشور ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی فوری قرار بدید ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران و تلویزیون 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل و ادامه مطلب

برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

 

وکیل 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۳/۰۲/۱۵
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده اسلامشهر

بهترین وکیل خانواده در تهران

بهترین وکیل خانواده در مشهد

بهترین وکیل خانواده در نیشابور

بهترین وکیل خانواده رشت

بهترین وکیل خانواده هرمزگان

بهترین وکیل خانواده کرج و البرز

بهترین وکیل خانواده کیش

بهترین وکیل شیراز

بهترین وکیل مازندران

دفتر وکالت اسلامشهر

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

دفتر وکالت افسریه

دفتر وکالت اکباتان

دفتر وکالت تهران پارس

دفتر وکالت جنوب تهران

دفتر وکالت خانی آبادنو

دفتر وکالت خزانه

دفتر وکالت ستارخان

دفتر وکالت سعادت آباد

دفتر وکالت شمال تهران

دفتر وکالت شهران

دفتر وکالت عبدل اباد

دفتر وکالت غرب تهران

دفتر وکالت مرزداران

دفتر وکالت پیروزی

دفتر وکالت کیان شهر

دفتر وکالت یاخچی آباد

دفتروکالت اسلامشهر

دفتروکالت اکباتان

دفتروکالت دولت آباد

دفتروکالت شرق تهران

دفتروکالت شهران

دفتروکالت شهرک غرب

دفتروکالت عبدل آباد

دفتروکالت پاسداران

صیغه من بوده رفته تجاوز و رابطه نامشروع شکایت کرده آخاذی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی ازداواج موقت

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی خانواده

مشاوره حقوقی کیفری

وکیل تجدید نظر طلاق

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی