وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شما برای در مشهد وکالت می کنید ! 

 

با سلام جناب دکتر وکیل اکبر فتح اللهی من خانمی هستم مدیر داخلی یک هتل 5 ستاره در مشهد که برای امور هتلداری خدمت می کردم در مشهد اخیرا بنده از هتل بدلایل واهی اخراج شدم و برای این منظور رفتم برای احقاق حق در دادگاه عمومی مشهد منتها طرف مقابل که سهامدار اصلی هتل هست فیلمی رو از بنده در دست دارند که بنظر میرسد برای قصد اخاذی و توهین و تهمت رابطه نامشروع میخواهند در مقابل طلب من استفاده کنند و با طلب من این موضوع را تهاتر کنند جناب وکیل من بدنبال وکیلی در تهران ی گشتم که حضرتعالی را برای موضوع وکالت امور و پرونده کیفری اخاذی و تهمت رابطه نامشروع و دفاع در پرونده حقوقی مال غیر و دادخواست مطالبه وجه سهام بنده از هتل 5 ستاره مشهد اقدامات لازم رو انجام بدهم . در دادخواستی که وکیل مشهدی هتل دار اصلی به دادگاه مشهد ارایه داده اند 4 صفحه دادخواست و یک شکایت کیفری از بنده در دادسرای مشهد ضمیمه شده است فلذا من میخواهم برای اعاده حق خودم از یک وکیل بانفوذ و باتجربه مثل شما برای دادخواست متقابل و ورود ثالث استفاده بکنم و شکایت کیفری خودم ور هم  به نتیجه برسونم . در دادگاه قبل از رسیدگی به دعوای اصلی ما یک شکایت کیفری دیگر هم شده که منتظر نتیجه دادیار ناظر و دادیار اظهارنظر هستیم ممنون میشم حق الوکاله لازم رو برای دفاع در پرونده کیفری بنده در جلسه مشاوره حقوقی اعلام بفرمایید . الان در پورنده ما وکیل دادگستری برای دفاع در پرونده اخاذی و خیانت در امانت قرارداده نشده است لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی تلفنی بگذارید . 

 

ممنون از برنامه شما در رادیو و تلویزیون 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل پایه یک دادگستری 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۳/۲۲
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

بهترین وکیل خانواده در مشهد

دفتر وکالت اشرفی اصفهانی

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل خانواده مشهد

​​​​​​​شما برای در مشهد وکالت می کنید !

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی