وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قرارداد نوشتیم طرف زده زیرش میگه حق فسخ یکطرفه دارم ! 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی عزیز وکیل محترم دادگستری ما یک قرارداد نوشتیم طرف آمده میگه من حق فسخ یکطرفه دارم نه ما توی قرارداد حرفی زدیم ونه حق فسخ یکطرفه گذاشتیم فقط ورداشته یک اظهارنامه فرستاده که من یکطرفه بدلیل اختلافات مالی قرارداد رو فسخ می کنم  حالا من میخواستم برای مشاوره حقوقی خدمت برسم که دقیقا چیکار باید کرد . چون ما قرارداد تخصصی سرمایه گذاری نوشتیم و داور برای حل اختلاف مشخص کردیم ! 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

ذیل کلیک کنید 

 

وکیل 

 

 

کلیپ

وکیل فتح اللهی شبکه 2 سیما 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی