وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیل برای نوشتن لایحه دادگاه تجدیدنظر طلاق میخوام ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی من خانمی هستم که برای دادگاه طلاق توی دادگاه خانواده اقدام کردم یعنی دادخواست طلاق رو در ثنای خودم در دفتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت کردم و رسید گرفتم توی جلسه اول دادگاه خانواده قاضی ابتدا مدارک من رو نگاه کرد و همه مدارک رو ورق زد و پس از تعیین وقت نظارت و احتیاطی من رو به واحد داوری و مددکاری اجتماعی معرفی کرد حالا بعد از 4 ماه رای دادگاه یعنی دادنامه طلاق البته دادنامه رد دادخواست طلاق صادر شده وبه من ابلاغ شده توی دادگاه طلاق یعنی رای دادگاه طلاق قاضی دادگاه استدلال کرده خانم .... بدلیل فقد ادله اثباتی زوجه در حق زوج دادگاه با مطالعه جمیع اوراق پرونده رای به رد دادخواست خواهان صادر می نماید این رای ظرف بیست روز قابل تجدیدنظرخواهی در محاکم تجدیدنظر استان تهران است . حالا من با تقدیم لایحه کیفری میخوام توی دادگاه بعدی موفق بشم . البته میخواستم بدونم هزینه نوشتن لایحه تجدیدنظر چقدر هست . چون طریقه نوشتن لایحه تجدیدنظر رو برای دادگاه خانواده تهران من بلد نیستم . ممنون میشم برای من وقت مشاوره حقوقی حضوری بگذارید . 

 

ممنون از برنامه خوبتون در رادیو 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل دادگاه تجدیدنظر 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی