وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم خیانت کرده بای زن عکس و فیلم دارم ! 

 

با سلام جناب دکتر اکبر فتح اللهی عزیز من خانمی هستم که برای موضوع خیانت شوهرم مزاحم وقت شما شدم میخواستم مشاوره حقوقی در مورد خیانت شوهرم بگیرم من مدتی بود از رفتارهای نامتعارف شوهرم در عذاب بودم این که به من توجههی نمی کرد با من بدحرف می زد رابطه جنسی معمول رو نداشتیم من رو جلوی بچه ها خراب می کرد تا اینکه بهش مشکوک شدم گفتم شاید شوهرم معتاد شده که این طوری بی میل به زندگی هست . چون جناب وکیل نمیدونستم موضوع داستان خیانت شوهر هست . من کارمند یک بیمارستان خصوصی هستم و شیفتی توی بیمارستان کار می کنم و بعضی اوقات ساعات طولانی در منزل نیستم همین باعث شد که توی زندگی مشترک ضربه بخورم بهمین خاطر شوهرم مدتها تنها بود از اینجا بود که موضوع رفتار بد و خیانتهاش سرباز کرد خلاصه من بهش شک کردم و رفتم برای چک کردن گوشی موبایل شوهرم که متوجه خیانت شوهرم شدم کلی عکس و فیلم و دونفره مستهجن رابطه نامشروع پیدا کردم بلافاصله از عکس ها فیلم گرفتم و اسکرین شات برای شکایت کیفری رابطه نامشروع و خیانت حالا جناب وکیل من میخوام برای شکایت حقوقی و کیفری و طلاق از شوهرم اقدام کنم و همه حق و حقوق ام رو از اون بگیرم میشه لطفا برای من وقت مشاوره حقوقی بگذارید . 

 

باتشکر فراوان 

ممنون از برنامه خوب شما در رادیو 

 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی و 

رادیویی جناب وکیل برروی کلمه 

وکیل کلیک کنید 

 

وکیل رابطه نامشروع 

 

 

 

 

  • ۰۲/۰۳/۲۱
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

شوهرم خیانت کرده بای زن عکس و فیلم دارم !

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل خانواده مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی