وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرینت موبایل خانمم رو چطور بگیرم دادگاه قبول داره ؟ 

 

با سلام ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران روزهای دوشنبه 

 

با سلام جناب دکتر من آقایی هستم ۳۶ ساله متوجه خیانت پیامکی و احتمالا خیانت جنسی همسرم شدم میخواستم بدونم میتونم پرینت موبایل همسرم رو براحتی بگیرم و مسیرش چطوره و کدوم دادسرا باید شکایت کنم شاهد لازم دارم یا همون پرینت برای شکایت کافی هست ممنون از برنامه خوبتون در رادیو ایران لطفا برای من یک وقت مشاوره حقوقی

حضوری بگذارید . 

 

 

جهت گرفتن وقت مشاوره از جناب وکیل 

و دیدن برنامه های تلویزیونی ورادیویی 

ایشان کلیک کنید برروی کلمه ذیل

 

وکیل طلاق 

 

 

 

 

  • ۰۰/۰۵/۲۴
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

دفتر وکالت شهران

دفتروکالت مختاری

مشاوره حقوقی آنلاین

پرینت موبایل خانمم رو چطور بگیرم دادگاه قبول داره ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی