وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم در دادگاه طلاق به شهادت شهود استناد کرده چطور دفاع کنم ؟وکیل خانواده |وکیل خوب 

 

با سلام جناب دکتر فتح اللهی وکیل محترم خانواده من همیشه برنامه رادیویی اتون رو گوش می کنم خیلی عالی هست ومشاوره حقوقی در مورد پرونده های دادگاه خانواده خوب داده می شه جناب وکیل من سوالات حقوقی در مورد دادگاه طلاق خودم و همسرم دارم ایشون دادخواست طلاق علیه من تو دادگاه خانواده ثبت کرده و من برای دفاع تو دادگاه طلاق شوهرم نیازمند نوشتن لایحه ویا مشاوره با وکیل خانواده برای پیشبرد کارم هستم منتها من نوشتن لایحه بر علیه شوهرم رو بلد نیستم و اون بر علیه من شهادت شهود آورده ومن حتما برای دادگاه خانواده باید لایحه بنویسم تا حرفهام رو ثابت کنم . ممنون میشم یک وقت مشاوره حقوقی برای من در دفترتون بگذارید من واقعا نیازمند وکیل خانواده ومشاوره حقوقی هستم . 

 

ممنون ازبرنامه خوب شما در رادیو روزهای دوشنبه 

عالی هست برنامه شما دررادیو ایران 

باتشکر هدیه منیروند از مرزداران 

 

 


جهت  دیدن پاسخ خود

ویا گرفتن وقت مشاوره حقوقی  

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی 

جناب وکیل کلیک کنید بر

 

 

وکیل خانواده کارشناس رادیو ایران 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی