وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

پس ندادن حلقه و طلا امکان پذیر است ؟ 

با سلام خدمت وکیل محترم جناب دکتر اکبر فتح اللهی سوالی داشتم ؟ 

بنده در سال ۹۸ با آقایی آشنا شدم که نحوه آشناییمونم کاملا سنتی و از طرف خانواده ها بود و طی مراسم خواستگاری به هم علاقمند شدیم حتی مشاوره هم یعنی مشاوره مراکز مشاوره قبل ازدواج هم رفتیم منتها مدتی پس از آشناییمون که داشتیم برای خرید عروسی و عقد حاضر میشدیم ایشون زدن زیر همه چیز و اصلا نمیدونم چرا حالا من بشدت ناراحت هستم و میخوام انتقام خودم رو بگیرم چون این وسط کلی ضرر کردم حتی برای ایشون خرید کردیم یعنی زودتر خرید عقد داماد رو انجام دادیم حالا خرید بجهنم کلی آبرومون تو در همسایه رفته و حالا نمیدونیم چطور موضوع رو جمع و جور کنیم یکسری سوالات حقوقی داشتم ؟ ایا میتونم طلاهای نامزدی رو پس ندم ؟ البته اون هم یعنی شوهرم و خانواده اش هم رسید و فاکتور طلاها رو ندارن ! و همه چیز پیش من هست ! آیا میتونم اگر شکایت کردن بگم این طلاها هبه بوده ؟ ویا کلا بزنم زیر همه چیز خودم رو راحت کنم ؟ ممنون میشم جناب دکتر جواب بدید ؟ ضمننا هزینه وکیل طلاق چقدر هست ؟ 

 

جهت دیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی

وکیل پایه یک دادگستری و پاسخ خود کلیک کنید

برروی کلمه وکیل خانواده  کلیک فرمایید.

 

 

 

 

استاد وکیل اکبر فتح اللهی مهمان رادیو و تلویزیون 

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۹/۱۶
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

هدایای نامزدی

وکیل خانواده

وکیل خانواده مشهد

وکیل طلاق

پس ندادن حلقه و طلا امکان پذیر است ؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی