وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

طلاق از طرف زن با حکم طلاق چه فرقی داره ؟ 

با سلام سوالی داشتم ؟ طلاق از طرف زن با حکم طلاق چه فرقی داره ! من میخوام طلاق بگیرم شوهرم هم طلاق بده نیست ! نه اعتیاد داره ونه دست بزن اتفاقا شغل خوبی هم داره ! دیروز یهم زنگ زد وکیل هم گرفته اون جور که تحقیق کردم وکیل دم کلفتی هم گرفته واقعا نمیدونم چیکار کنم نمیخوام باهاش زندگی کنم بدتر از اون وکیل خانواده ایی هم گرفته دیروز زنگ زد برای جلسه صحبت قرار گذاشت پدرم هم در جریان گذاشتم خیلی عصبانی شد موندم چیکار بکنم من هم وکیل بگیرم ویا اصلا جلسه قبل دادگاه رو تو دفتر وکیل خانواده برم یا نه ؟ بعدش وکیله تو تلفن بهم گفت خانم بزار ی مشاوره تلفنی بهت بدم حکم طلاق با طلاق از طرف زن فرق می کنه جناب دکتر من میتونم طلاق بگیرم یانه لطفا راهنمایی کنید من رو 

 

 

جهت دیدن پاسخ لازم  خود و 

برنامه های تلویزیونی و رادیویی

جناب وکیل بر لینک ذیل کلیک

کنید 

کلیک کنید بر روی کلمه

 

وکیل 

 

 

استاد در رادیو وتلویزیون 

 

  • ۹۹/۰۹/۲۴
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

طلاق از طرف زن

طلاق از طرف زن با حکم طلاق چه فرقی داره ؟

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل ماهر برای طلاق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی