وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

شوهرم رابطه نامشروع انجام داده یک وکیل خوب می خواد چیکار کنه ؟بهترین وکیل تهران پاسخ می دهد . 

با سلام 

شوهرم با توجه به شرایطی که داشته و دور از من بوده فریب خورده می خوایم براش وکیل بگیریم لامصب طرف میگه من دخترم و باکره بودم کار رفته برای دادگاه کیفری استان تهران و اعدام جناب دکتر بی جهت دارم شوهرم رو ازدست می دم لطفا راهنمایی کنید ما رو می خوایم وکیل بگیریم برای شوهرم با ی اشتباه شوهرم رو دارم ازدست می دم اون اهل رابطه نامشروع نبود دختره فریبش داده من اهل مشهد هستم خونه مادرم مشهده و شوهرم تهران گیرکردیم لطفا کمک کنید  دختره داره کار رو میبره برای رابطه نامشروع زوری تا اعدام شوهرم رو بگیره 

 

جهت دیدن پاسخ جناب دکتربر روی کلمه وکیل توضیح می دهد کلیک کنید در ذیل

 

 

وکیل توضیح می دهد کلیک کنید 

  • ۹۹/۰۹/۲۸
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

رابطه نامشروع زوری

شوهرم رابطه نامشروع انجام داده یک وکیل خوب می خواد چیکار کنه ؟

مشاوره حقوقی انلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل رابطه نامشروع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی