وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مراحل طلاق طبق قانون جدید دقیقا چطوریه ؟ 

با سلام جناب وکیل سوالاتی داشتم من خانمی هستم که می خوام برای طلاق اقدام کنم ! میخواستم بدونم مراحل طلاق اگر خودم اقدام کنم دقیقا چطوریه مراحل طلاق طبق قانون جدید دقیقا چطوریه ؟ اول باید از دادگاه خانواده شروع کنم ویا ازدفتر خدمات الکترونیک قضایی میخوام برای مشاوره حقوقی از شما که کارشناس رادیو ایران هستید کمک بگیرم چطور میتونم ازتون کمک بگیرم ؟ مشاوره حقوقی خانواده نیاز دارم با تشکر 

 

 

دوست عزیز جهت مطالعه پاسخ خود

ودیدن برنامه تلویزیونی ورادیویی جناب وکیل

ومقالات ایشان در روزنامه ها کلیک کنید بروری عبارت ذیل

 

وکیل خانواده مهمان رادیو و تلویزیون

 

  • ۹۹/۱۱/۲۴
  • وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 0912146324 وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون

مراحل طلاق طبق قانون جدید دقیقا چطوریه ؟

مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی تلفنی

وکیل طلاق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی