وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

وکیل خوب
وکیل اکبر فتح اللهی در رادیو و تلویزیون 09121463248

بهترین وکیل خانواده تهران |دعوت شده به رادیو و تلویزیون
تلفن 09121463248
آدرس سایت اصلی ایشان http://fathlawyer.com/

بایگانی
  • ۰
  • ۰

مهریه رو رفتم از ثبت اجرا بگذارم میگن هر چی رو نمی تونی توقبف بکنی 

با سلام جناب وکیل 

من خانمی هستم ۳۸ ساله با شوهرم اختلاف خانوادگی خوردیم من رفتم مهریه رو از ثبت قایم مقام اجراگذاشتم اونم رفته دادخواست تمکین داده من یکی از بچه ها رو با خودم آوردم خونه که دختره و ۸ سالشه اونم ۲ تا پسرا مون رو باخودش نگه می داره حالا وقت دادگاه تمکین نزدیکه ومن نمیدونم برای دادگاه تمکین چه لایحه ایی بنویسم و یا اصلا باید چه کار بکنم ازطرفی من رفتم مهریه خودم رو اول از دادگاه خانواده اجرابگذارم که گفتن باید بری ثبت مهریه و مهریه رو اجذا بگذاری اگر اونجا نشد بیایی دادگاه حالا میخوام ی مشاوره حقوقی خانواده از شما بگیرم بنظرتون من از وکیل خانواده استفاده بکنم و لایحه های خودم رو برای دادگاه خانواده بدم به اون تنظیم بکنه نظر شما بعنوان بهترین وکیل خانواده تهران چیه لطفا کمکم کنید . 

 

دوست عزیز دکتر فتح اللهی نظرشان اینست

حتما مشاوره حقوقی خانواده بگیرید جهت مشاوره حقوقی آنلاین 

وتماس با ایشان برروی کلمه وکیل کلیک بفرمایید . 

 

وکیل 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی